Vyjel nový dopravce. Honzíkovy autobusy spojily Jablunkov s Brnem
Autobus Bova Star Futura společnosti Honzíkovy busy. Foto: Jan Širc
Na seznamu dálkových tuzemských linek se objevila nová trasa nového dopravce. Společnost Honzíkovy autobusy začala od neděle jezdit na pravidelné
jako že hodně Hard Core autobus… dneska jsem s nima jel…No trochu vice profesionality bych doporucil.
Jel jsem tím včera OL-PV, v buse cca 10 lidí. Tiskárna nefungovala, řidič si psal na papírek maily lidí, aby jim pak mohl poslat na mail jízdenky… Bus v pohodě, akorát na dálnici to nebylo úplně pohodlné a vypadalo to, že se rozsype.
Ono to tak vypadá už z fotografie.
No tak to musi byt bomba – stoleta Bova, kdyz se to rozsype, tak linka skocila. Prej nechtel jsem jit cestou dalsich sluzeb – no to nema cenu komentovat. To by musel byt jiny bus s jinym vybavenim a hlavne seznat lidi
Před několika lety podobně spojila Jablunkov s Praho podobná linka, v médiích oslavovaná jako první přímé spojení s východem. Že jezdí vlaky, nějak zůstalo zamlčeno.:-)
Do roka skončila. Párkrát velké zpoždění, párkrát nedojel a lidi přestali jezdit…
No jo, ale to jezdil Hofmann.
🙂 Článek o jedné lince s jedním autobusem a možná i řidičem a zároveň ředitelem? … 🙂
Nás to zajímá.
Řidiče prý má, ale sám také občas jezdí:-)
Jan Sůra A kdy si pan Širc udělal řidičské oprávnění na autobus s profesákem???
Vzhledem k tomu, že je to linka nad 50 km a dle JŘ nemůžou vyjít bezpečnostní přestávky, potřebuje řidiče minimálně dva na den. A pochybuju, že je má. Opravdu profík.
V případě rozdělení jízdenek a nákupu na eshop lze s CD jet z Navsi do Brna už za 252,-Kc
Tedy stále o 12 Kč dráž než s novým dopravcem. Bohužel nucené rozsekávání jízdenek je to, čemu chtějí advokáti ČD zabránit a je to tedy špatně, přeci jen kilometrický tarif ČD je to nejlepší, co může českou železnici potkat.
Je to více. Musí se navíc kupovat na eshopu a asi i v předstihu. Ale vadil mi klasický přístup zdejšího webu, že se neuvádí to, co se nehodí. 🙁
v každé diskuzi je deset diskutujících, co napadá, že si budou muset kupovat ři jízdenky z aše do jablůnky a vy tady něco o dělených jízdenkách.
Dobrý den, uvádím cenu, jakou nabízí dopravci. Opravdu nerozumím tomu, co je na tom špatně. Ne každý cestující o možnosti dělení jízdenek ví, ne každý cestující nakupuje jízdenky s předstihem několika dní.
Ale když u RJ uvádíte ceny od low-cost po relax tak u ČD by jste měl uvádět ceny s IN 25 a IN 50 neb u RJ to jsou přeci nabídky k IN kartám jak říká Jančura a tak to i uvádí MD a cestující s IN 100 to má na den za cca 55Kč
Alternativa k Inkartám je kreditové jízdné, ne vozové třídy/standardy.
Z odpovědi z MD
Bylo nám vysvětleno, že společnost neprovozuje vozy 1. třídy, pouze vozy 2. třídy, přičemž oba tarify (Relax, Standard a Low-cost) jsou pouze obchodní nabídky dopravce postavené proti různým obchodním nabídkám konkurenčních dopravců – zejména pak IN Kartám a Včasným jízdenkám ČD, což do značné míry také byly, resp. jsou různé programy uplatňované pod 2. vozovou třídou.
Tak jsem u RJ kounul na tu kreditovou jízdenku a neřekl bych že to je alternativa k IN kartě. IN karta je na 6let bez jakékoliv aplikace ale tu kredtitku vám po dvou mesísích smažou když nikam tu dobu nejedete nebo si tam musíte poslat peníze aby vám ji nezušili.
Je možné si nechat Kreditovku bez kreditu?
Kreditová jízdenka je platná od provedení první peněžní transakce. Jakmile tedy přes svou jízdenku provedete alespoň jeden nákup jízdenky nebo vklad na jízdenku, je platná. Pokud do dvou měsíců od registrace neprovedete nákup jízdenky nebo vklad kreditu, bude účet automaticky smazán.
A proč byste si ji zařizoval, když byste nikam nejel?
Za IN kartu se platí.
Každé zahuštění sítě se cení, nižší cena než ČD, srovnatelná rychlost, nulový přestup. Píšu si do katalogu. Jistě motivací bude ten burešův tarif, takových dopravců možná vznikne krátkodobě vícero, pojedou se třeba i černé duše…
Za chvíli mu tam vlítne vrchní kopírovač všeho Flixbus a bude „vymalováno“…..
Panu bývalému jednateli jednateli DPFM to s Pobuckym nevyšlo tak si sežene dvě starý brány a snaží se konkurovat Regiojetu 😂😂😂😂 to je vážně na palici co se děje v Moravskoslezském kraji
Jen pro oživení přidávám odkaz aby se vědělo kdo je majitel Honzikovych autobusu ‚
http://www.nasefrydeckomistecko.cz/zpravy-31/dopravni-podnik-se-stal-cernou-dirou-na-penize-
Když je tam Regio sám, je to špatně, protože má monopol. Když přijde někdo, kdo může být částečně konkurencí, je to taky špatně. Pokud bude dopravce vypravovat autobusy spolehlivě, měli bychom být rádi za každou novou linku (spoje) v dnešní době, ne? Zvláště když je tu Zelený mor, který dělá z dopravy totální chaos.
Má zajištěnou zálohu? Jakákoli komplikace a budou cestující nahraní.
Pokazí? koupí další bovu, dovozce petřík ti jich doveze kolik chceš i se smluvním zajištění záloh.
Však on se Míša Pobucký sého vlkého snu o dopravním podniku nevzdá,toho bych se nebál. 😀
To je jasný že se ho nevzdá 😂 dyt pořád za DPFM produje a nějak se mi nedaří …. Honzík dostal na oko zlatého padáka ale stejně na oko je dělí velké přátelství 😂😂😂
Honzíkova cesta. Spojení Jablunkov – Brno je zanedbáváno a vlakem se musí několikrát přestupovat (rozuměj: 1x přestup, z toho naprostá většina trasy po koridoru). Přijde mi, že je také hodně zanedbáváno spojení např. Horní Heřminovy – Brno nebo Staré Město pod Sněžníkem – Brno… aneb z vesnici do vesnici
Závidíte. Jednou to natáhne až do Bukovce a možná i do Hrčavy.
Jede záhadně v 05:30 ráno, pak dva dny nic a pak 14:30 ve směru Jablunkov – Brno
14:30 je nedělní odjezd.