Východní větev Jižní tangenty Českých Budějovic vyprojektuje SUDOP Praha

Jižní tangenta je jednou z největších dopravních investic Jihočeského kraje vůbec.

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Slušelo by se napsat že proti této části Jižní tangenty vystupují obce podél trasy protože Budou obklíčeny jednak železnici 1 jednak dálnicí a nově i tangentou

RedBaron

Holt nežijeme v Kanadě, tady budete vždycky něčím obklíčen, protože neujedete kilometr abyste nenarazil na vesnici.

Na druhou stranu se tu každý den nesmyslně proplétá 7000 aut denně skrze Novou Ves, Nedabyli, Nové Hodějovice a Mladé nebo Roudné. Až to bude hotové i s obchvatem ČB, tak každý kdo má cíl od zanádražky západně, radši rychle přejede tangentou na Lidickou nebo na v té době prázdnotou zející II/603 (dnes I/3) než by proplétal Budějovice a ještě riskoval dva zavřené železniční přejezdy cestou.

A fenomén „postavte to, ale hlavně ne u nás“ je taková klasika, s tím nikdo nic neudělá.

Jan

Tohle není NIMBY ale NAIMBY.

Ibragim z Bastru

Prý mezinárodní letiště. …
.

medvěd

Tahle východní část má auta nasměrovat k dálnici. Snad se to povede. Jinak zas budou auta se cpát přes Hodějovice a Srubec.

noerf

Když uvážím, že tato komunikace bude křižovat silnici na Včelnou a Kamenný Újezd, které je pro tyto obce poměrně využívána a protne současnou I/3 k napojení na letiště, tak mám obavu, že to naopak může zhoršit plynulost provozu po stávajících komunikacích do budoucna příměstského charakteru.

Peeetr

To jste vzal tu divadelní scénku „V Českých Budějovicích by chtěl žít každý“ trochu moc vážně.