Výběr manažerů pro ČD nabral zpoždění, přihlášené zájemce vyřadili
Vectrony ČD v depu ve Vršovicích. Autor: České dráhy
Až v lednu rozhodne s největší pravděpodobností dozorčí rada Českých drah o dvou nových členech představenstva státního dopravce. Ve hře
Docela mě pobavilo,že byl vyřazen ing.Kozel také asi pro nesplnění kvalifikačních požadavků.Vracíme se do doby Antonína Zápotockého,který prohlásil“Strojvedoucího parních lokomotiv může dělat kdejaká ženská od plotny,protože to je stejné“.
Adamka je asi normální ale to už se může rovnou přihlásit Jancura z Köhlerem. Koláře raději ani nekomentuji.
No to je jednoduché, prostě se nepřihlásili ti správní soudruzi, proto museli být vyřazeni a hledali/hledají se ti správní.
P.S.: Slovo „soudruzi“ v tomto případě chápat z etymologického hlediska
Skvele ze neprosel Kolar! Uz stacilo!!!
Ve výběrové komisi zasedala i současná náměstkyně ministra dopravy Lenka Voplatková. Ta, která donedávna dělal Ťokovi lepší sekretářku? Tak to je teda fatk dobrá kvalifikace proto, aby vybírala manažery ČD. 🙂
Hlavně jsem četl rozhovor nového ředitele, a ty jeho názory typu rozprodat ziskové části jsou šílené. Myslím, že je bohužel čas udělat Ťokovi pápá.
Já četl stejný článek a rozhodně myšlenky generálního ředitele ČD nepovažuji za šílené. ČDC má obrovský infrastrukturní dluh v řádu desítek miliard korun. A k tomu jsou vlastněni státním podnikem, který je státem politicky nucen držet ziskovost alespoň na nule, tedy musí vysávat zisky svých dceřinných společností a neumožňovat jim jejich vlastní rozvoj. Tedy z mého pohledu je rozumné ČDC prodat (dokud je komu), minimálně jeho podstatný podíl, ale raději celé, aby nový vlastník (vlastníci) pak vedli firmu podle jejich záměru (rozvoj, údržba chátrání, krach). Pokud to zůstane společné, vždy bude zájem politiků jen o tu viditelnou část (kafe, volby)… Číst vice »
A co jiné dceřinné společnosti, jako například ČD Informační systémy? Ty naopak vysávají mateřskou společnost – přemrštěnými cenami služeb a podprůměrnou kvalitou. Tyto společnosti by měly jít na prodej jako první. Věřím, že se stávajícími smlouvami, které jsou pro ČD velmi „výhodné“ by bylo nespočet zájemců!
ČD CARGO je příjmem zisku. Ano byla šílená politická chyba tu firmu jen dojit a neinvestovat. Věřím, že tam jsou tu synergie mezi ČD a ČD cargo a z toho podstatné výhody. A výhody celé sítě. Záloh, opravárenství atd.
A co ČD telematika? Mě ten člověk příjde jako nastrčená Ťokova loutka. Vyvézt tuto ziskovou firmu, tak by měli věřitelé velmi – velmi štěkat.
A získat třeba 2 miliardy? A co to řeší… Nic. Za mě jako daňového poplatníka radši úpadek.