Vstup do metra na Andělu se po devíti měsících otevře cestujícím

Pohled na demontáž starých schodů ve stanici Anděl. Foto: AŽD PrahaPohled na demontáž starých schodů ve stanici Anděl. Foto: AŽD Praha

Ze sítě pražského metra zmizí v pondělí jedna výrazná překážka. Dopravní podnik (DPP) se zahájením provozu metra otevře po devítiměsíční

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kotelník

Těch devět měsíců je naprosto šílená doba. Dnes je cestující na posledním místě zájmu, nikoho nezjímá, že tisícům lidí se zkomplikuje na dlouhou dobu cesta do práce nebo do školy. DP to vyřeší několika cedulemi, hlášením v tramvajích a informátory první den po zavření a je vymalováno. Nejdůležitější je, aby stavba byla co nejdražší a proto musí i trvat dlouho, aby se vysoké náklady opodstatnily. Chodím nebo jezdím MHD kolem Anděla pravidelně, ale že bych někdy viděl ve stavební ohradě kolem zavřeného vstupu do metra jakoukoliv činnost nebo člověka se říct nedá. Před sto lety vyměnili železniční most za čyřiadvacet… Číst vice »

Tomáš Záruba

Další hluboké schody jak zpomalenej film… 🙁

VRT

Co naděláte, musíme být papežštější papeže. Jako vždy.

Max

Ty doby rekonstrukcí i výstavby liniových staveb jsou u nás neodůvodněně násobně delší, než ve vyspělém světě – stavět úsek dálnice 44 měsíců nebo rekonstruovat stanici metra 9 měsíců je prostě nehorázné!!!
Zajímalo by mě, co za tím vězí, že jinde to jde a u nás ne?

Jakub

Ad Max: Protože se nechce. Z nějakého důvodu… Firmy mají na danou dobu práci – a na čím déle, tím taky asi i dráž. Úředník nemusí zkoumat, jak dlouho a proč to trvá jinde. Takže jsou všichni spokojeni. Fakt, že na takovou dobu mají tisíce lidí zkomplikované cestování, nikoho zjevně netrápí… A když se nechce, je to horší, než když se nemůže…

Jen tak

V rychlosti staveb (samotna realizace) nijak nezaostavame.

Nevim s cim srovnavate, ale doby staveb jsou u nas stovnatelne se zapadem.

To

Po 9 měsících… jak dlouho že tu stanici stavěli?

Milan Bačík

A i ta cena určitě předčí náklady na výstavbu i po započítání inflace.

železničář v důchodu

A nezapomínáte náhodou připočítat i náklady na demontáž a likvidaci těch dosavadních zařízení a dobu nezbytnou na provedení demontážních prací? „Na zelené louce“ se staví mnohem snáz a levněji, než při adaptaci už existujících objektů a zařízení – proč asi současní „developeři“ nemají o adaptace starších objektů a zařízení žádný zájem?