Vsetínská MHD je nově součástí Integrované dopravy Zlínského kraje, jednotlivé jízdné zdražilo
Nové autobusy SOR NBG 12 v polepech pro provoz ve vsetínské MHD. Foto: Městský úřad Vsetín
Nově bude jízdenka platit i v příměstských autobusech a vlacích.
Tak už i Zlín předbíhá Jihočeský kraj.
No jak se to vezme, protože IDS v jižních Čechách by měl být kompletně spuštěn v prosinci tohoto roku a to naráz v celém kraji včetně měst s MHD. Je to docela sebevědomé zejména, když jinde se to dělá postupně. To ještě nebude integrována Kroměříž a Zlín s Otrokovicemi.
Ve zlínském kraji žádné ids neexistuje. Přestože tam existuje koordinátor, tak to ještě neznamená, že je tam i ids
To přenášení vytištěných dokladů mezi úřady je apríl?
Ne, Vsetín. Na Apríl si nehrajeme
Ptám se, jelikož ze strany úřadů to jako apríl opravu vypadá, že si z lidí dělají srandu.
Jenže dělat si takto srandu i ze ZTP je na -autocensuru-.
A razítko dostanou cestou na úřadu pro elektronizaci obecní správy…
Jsou v ZLK ještě nějaké další nezaintegrované MHD? Nikde to nemůžu najít. Valmez s MHD zdarma nepočítám
Ještě Zlín s Otrokovicemi a Kroměříž.
Kroměříž a Zlín s Otrokovicemi. Kroměříž by se měla integrovat do 1.1.2025 a Zlín s Otrokovicemi by měli následovat (zde zatím není dán přesný termín).
Pro mě zajímavá a dost nepochopitelná informace, že tu integraci MHD do IDS vzali tzv. od zadu – jako poslední zaintegrují MHD v centru/krajském městě!
Veškeré zdržení jde za DSZO.
„Každou chybu je potřeba udělat nejméně 2x, aby bylo jasné, že to je chyba.“ Yasser Seirawan, šachový velmistr.
Nikdy nedělám stejnou chybu dvakrát. Vždy ji udělám pět- nebo šestkrát, abych si byl jist.
Takové IREDO vzniklo v Broumovském výběžku, až postupně se rozšířilo na celý KH kraj a i Pardubický, ale obě MHD krajských měst dosud integrovány nejsou. Bohužel je kolikrát složitější zaintegrovat velké město než malé, protože je to rozsáhlá organizace kde bude vždy někdo proti plánům krajského IDS.
To bude proto, že integrovat Zlín nebude nic jednoduchého, protože MHD jezdí do všelijaké Horní Dolní, a je tak roztahané po šesti zónách…
Protože nechtějí, aby kraj vydělával na tom, že lidi budou jezdit rychlejšími (!) autobusy, než trolejbusovými couráky.
Takové nejjednodušší řešení je, že by Zlín vydělával z veškerých cest na území Zlína.
Tak při integraci Zlína a Otrokovic by mohli konečně zrušit ten přebytečný IDS, který platí jenom tam