Všechna vozidla pod dohledem kamer. DPO věří ve zvýšení bezpečnosti
Trolejbusy Škoda T‘CITY 36 Tr Dopravního podniku Ostrava (DPO) u ostravského hlavního nádraží. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
Nejnověji nainstalované kamery vyšly na 22 milionů korun. V každém vozidle je pět až deset kamer.
Že se kradě všadě,
bystě vědět mohli,
Z Poruby du pěšky,
bo koleje šlohli
Já bych spíše položil otázku… A kde na to vezmou??? Všichni víme, jak funguje moderní elektronika. Tedy, že se něco občas pokazí a musí se vyměnit.
Na druhou stranu není to spíše negativní reklama pro Ostravu? Nevím, že by z hlediska kriminalistických statistik nějak v rámci ČR vyčnívala.
Proč má společnost tolerovat lidi, kteří se neumí chovat slušně ? Nemáš platnou jízdenku – žádná pokuta – pěkně týden (2 hod/denně) zametej Ostravu (práce pro město) .
Teorie pěkná a možná by to na některé i fungovalo – ovšem žijeme v právním státě kde takovou míru omezení osobní svobody nemůže nařídit nikdo jiný než soud. A i kdyby se hned zavedly zákony, které takové trestání za podobný prohřešek umožní, z čistě kapacitních důvodů soudů to není reálné. Ale upřímně, ono je dobře že to tak není. Zametat 5×2 hodin pro běžného člověka není zvlášť vysoký trest, ale jsou lidé, pro které by to byl trest extrémní, téměř znemožnující běžný život. Umíte si třeba představit chirurga, který skončí svou práci ve FNO, u vchodu navlékne reflexní vestu, bude… Číst vice »
Chirurg z FNO v MHD? To muze napadnout jen elitniho experta dopravu v MSK :-)))))))))))