Všechna vozidla pod dohledem kamer. DPO věří ve zvýšení bezpečnosti

Trolejbusy Škoda T‘CITY 36 Tr Dopravního podniku Ostrava (DPO) u ostravského hlavního nádraží. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch OčadlýTrolejbusy Škoda T‘CITY 36 Tr Dopravního podniku Ostrava (DPO) u ostravského hlavního nádraží. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Nejnověji nainstalované kamery vyšly na 22 milionů korun. V každém vozidle je pět až deset kamer.

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vašek H.

Že se kradě všadě,
bystě vědět mohli,
Z Poruby du pěšky,
bo koleje šlohli

Eda

Já bych spíše položil otázku… A kde na to vezmou??? Všichni víme, jak funguje moderní elektronika. Tedy, že se něco občas pokazí a musí se vyměnit.

Na druhou stranu není to spíše negativní reklama pro Ostravu? Nevím, že by z hlediska kriminalistických statistik nějak v rámci ČR vyčnívala.

medvěd

Proč má společnost tolerovat lidi, kteří se neumí chovat slušně ? Nemáš platnou jízdenku – žádná pokuta – pěkně týden (2 hod/denně) zametej Ostravu (práce pro město) .

graylag

Teorie pěkná a možná by to na některé i fungovalo – ovšem žijeme v právním státě kde takovou míru omezení osobní svobody nemůže nařídit nikdo jiný než soud. A i kdyby se hned zavedly zákony, které takové trestání za podobný prohřešek umožní, z čistě kapacitních důvodů soudů to není reálné. Ale upřímně, ono je dobře že to tak není. Zametat 5×2 hodin pro běžného člověka není zvlášť vysoký trest, ale jsou lidé, pro které by to byl trest extrémní, téměř znemožnující běžný život. Umíte si třeba představit chirurga, který skončí svou práci ve FNO, u vchodu navlékne reflexní vestu, bude… Číst vice »

Jirka

Chirurg z FNO v MHD? To muze napadnout jen elitniho experta dopravu v MSK :-)))))))))))