Vršovice budou mít do dvou týdnů čtvrté nástupiště, začíná zkušební provoz. Modernizace koridoru je ve třetině
4. nástupiště v Praze - Vršovicích. Foto: SŽDC
Železniční stanice v Praze – Vršovicích bude mít od zítřka, kdy na nich začne zkušební provoz, k dispozici přes šest
Do tý doby to poničí vandalové a něco tam nastříkají jako u rozestavěné budoucí zastávky opodál tam už vandalové stihli postříkat stěnu podchodu a hranu nástupište myslím že je to zastávka Eden ale nejsem si jistý za ty dva roky to bude stejně poničený jako 4 roky staré nádraží v Hostivaři které má počmáranou budovu odbavovací haly z venku a počnáraný podchod
Přejít z Nuslí do Vršovic a naopak nebude problém již nyní. Půjde to tak jako to šlo doposud. Přes koleje.
super, těším se moc. pomůže to koridoru o zrychlení zhruba 2-3 minuty.
Nevíte někdo, kdy bude zprovozněn zmíněný průchod mezi Vršovicemi a Nuslemi? Opravdu až v říjnu 2021? Na 4. nástupiště se již částečně novým podchodem půjde. Přístup ale bude možný po další téměř dva roky pouze od Vršovic?
teď je tam furt podlě mě staveniště. byl jsem tam asi před měsícem se podívat a všude bagry
Půjde to projít dřív, už na jaře 2021: až se budou dělat ty dvě koleje před budovou, tak přes ně bude staveništní přechod pro cestující a od něj přes 2. nástupiště se bude dát dostat do podchodu.
Protažení podchodu do Nuslí je skvělé.
Architektonické ztvárnění je ohyzdné už teď coby novostavba.
Snad to pomalují něčím pěkným a osadí kamery.
Jenže ještě dva roky to bude trvat. To je neskutečný, to to nejde udělat rychleji?
EDIT: On je to docela opruz to objíždět, když by to šlo dojít pěšky. Ale chápu, že Nuselákům budou za dva roky závidět Žižkováci, kteří protažení podchodu Hlaváku v té době určitě ještě nebudou mít,
No na Hlaváku už to mohlo být víc jak 20 let, ale platí §1, který takovéhle modernizmy zakazuje a „dobře“ dělá! Tím pádem se to při stavbě nových nástupišť v 90. letech neudělalo. Už tehdy by se hodil podchod zkrkz. Teda aspoň cestujícím ano.
Šlo by to rychleji kdyby se na dva roky úplně zastavil provoz ve Vršovicích a stavbaři by se nemuseli ohlížet na projíždějící vlaky. To by se ale díky tomu zastavilo cca 85% všech vlaků výchozích a končících na hlavním nádraží.
A jak byste řešil jízdu vlaků na odstavné nádraží a vlaků do Benešova? Trať Libeň – Malešice by to fakt nepobrala.
Vlaky by končily v Hostivaři. A ze Smíchova by se jezdilo soupravově do Chuchle a úvratí na ONJ, návoz opačne.
Ovšem obojí je blbost jak vrata, cestující by dráhu sežrali. Nehledě na to, že v náhradní tramvajové dopravě možná platí lístek ČD ale už ne režijka.
Když už se vymýšlí takové konstrukce, musí každý den všechno na ONJ?
Pendolinům namalovat oběhy tak aby jedno vyjelo ONJ-Smíchov-Plzeň, nějaké jiné stejnou cestou zajelo. Podobně si pohrát s Elefanty,
Úplně by stačilo kdyby vlaky od Brna končily v Pardubicích a dále by se spojily s vlaky od Ostrava a dále do Prahy by pokračovaly jako jedna souprava. Jenomže to bychom tady nesměli mít tři dopravce. Takové řešení je malý diskomfort pro cestující a to žádný dopravce nechce připustit.
Kdy cca bude zprovozněna zastávka EDEN?
cca na konci stavby (2021)
škoda, doufal jsem, že dříve..ale díky za odpověď 🙂
Není moc důvod k radosti, vazby na další MHD budou v Edenu strašlivé – inu pěšáčku pochoduj…
Jo, ty prestupy tam budou katastrofa…
Nebylo by k dispozici více fotek? Ocenil bych především nějaké přímo z nádraží ve Vršovicích.
Nějaké fotky jsou zde : https://www.k-report.net/discus/messages/28/1174.html?1574700614
Díky.
Pár je i tady
https://www.koridory.cz/27-listopadu-bude-v-praze-vrsovicich-zahajen-zkusebni-provoz-na-novych-kolejich/
Kasme toho má v galerii tuny: https://hostivar-hlavni.rajce.idnes.cz/
Přesně tak, Kasme dává fotky na rajče téměř obden, tam je toho tuny.
https://www.koridorhostivar.cz/fotogalerie/prubeh-vystavby/
Moc děkuji všem za odkazy na fotky.
také najdete na http://www.koridory.cz
Je toho hodně, což ale odpovídá velikosti stavby,“ Doboš.
Tam asi vypadlo nějaké slovo?
Škoda, že rekonstrukci druhé části Vršovic nezvládnou v příštím roce, ale je roztažená až do léta 2021…
Není to legrace za plného provozu
Škoda, jenže optimismus není na místě, „zapomenutý“ plynovod nemusí být jediná komplikace, která na odhalení teprve čeká. A ten plynovod stavbu poněkud zdržel, než se „vypapírovala“ přeložka.
Naštěstí se do toho nevložilo sdružení za Starou Belu, že chtějí jedině svítiplyn. Ani Trubko*mat, že dopravu jedině na kole. A tak podobně. Takže vyvolané zdržení nebylo fatální a bylo vidět, že když se chce, tak i úřední šiml dokáže zabrat.
Hlavně se přeprojektovala celá stanice Zahradní město.
No moc ne, ty úpravy jsou jen kosmetické a toho co se tam letos staví se rozhodně nedotkly.
myslite zapomenuty plynovod, ktery videlo 10 000 lidi denne, ale nikdo z pripravy stavby si ho nevsiml? 🙂