Vozovna Pankrác je dočasně bez tramvají, dva měsíce nepojedou v Praze trolejbusy
Tramvaj mezi Pražským povstáním a Vozovnou Pankrác podjíždí magistrálu. Foto: Ropid
V Praze na dva měsíce končí provoz trolejbusů, nebudou mít kudy jet.
Asi blbý dotaz, ale kde se ty tramvaje na Pražského povstání budou točit? Jediná točna je snad u soudu ne?
Netočí se, ale jezdí tam soupravy s řízením na obou koncích a na Pražského povstání se křížením za zastávkou posunou na vedlejší kolej.
Díky, to mě nenapadlo 😀
V Prahe jazdia trolejbusy, na akych linkach? Za tie roky som nevidel ani jeden. Pri tom mnoznom cisle cakam ze jazdia aspon na desiatich linkach.
Množné číslo = víc než jeden. Nic víc bych v tom nehledal.
podla prispevku nizsie vlastni Praha JEDEN trolejbus
Oficialne existuje jedna linka c.58 z Palmovky do Letnan, ale momentalne nejezdi a nyni ma Praha zakoupeny pouze jeden vuz – hybrid nafta-elektrina, pro vycvik ridicu…
Chystaji se dalsi linky, z Veleslavina na Letiste a prodlouzeni linky z Letnan do Cakovic, atd…
A pro velký úspěch je stavbou obsazený i střední pás mezi ulicemi Hvězdova a Na Veselí. A stál tam aspoň 1 bagr a několik buněk. Takže to „dočasné“ parkoviště tímto skončilo.
No, však tam bude nové obratiště.
Povedou koleje v první fázi alespoň před Arkády? Nebo skončí před křižovatkou s Hvězdovou?
Před křižovatkou. Arkády se budou dělat v druhé – vypadá to, že v rámci překopání vestibulu se dodělá i podchod pod ulicí Na Pankráci. Nakonec se má udělat dlouhodobý křížný přejezd alá Sparta před poštou.
Není to pár let zpátky, co byla Prosecká strašně dlouho rozkopaná kvůli opravám nějaké kanalizace, nebo čehosi? Klame mě paměť, nebo je za těch pár let už asfalt kaput?
Nepletete si to s Vysočanskou? Na Prosecké podle mě povrch nový rozhodně nebyl.
Tam se opravovalo, to vím, ale i Prosecká byla rozkopaná a jezdilo se tam místy i kyvadlově jedním pruhem.
V 2015 se opravovaly kanalizační stoky přes šachty z povrchu. Teď konečně začne oprava silnice. Je to tankodrom.
http://www.nasepraha9.cz/zpravy-11/oprava-prosecke-ulice-by-mela-skoncit-v-dubnu
Ne neopravuje se ulice, opravuje se opět kanalizace tak jako každých X let. Důvodem jsou nevyhovující sklonové poměry v stoce. Vnitřní část stoky se vymílá a před několika lety s dokonce zbortila a propadla se i komunikace. Když tam byla dlažba bylo to vidět dříve 70-80 léta. Tak doufejme, že to nebude trvat jako Vysočanská estakáda.
No ty propady tam byly castejsi, jeden z nich v ulici Nad Jetelkou ukoncil provoz trolejbusu… Navic kanalizace tam ma uz svuj vek…
Takže nejlépe celé vyhrabat, vyházet, udělat železobetonovou novostavbu stoky včetně zalití dlaždiček na dně, zahrnout a obnovit povrch. Ve stávajícím stavu je to na opravy co 3 roky. To je GO levnější.
To mi dost vadí, že nezavedli na dobu výluky do Vozovny Pankrác alespoň náhradní autobus Klobočnická – Pražského povstání.
Nevíte někdo, jestli budou v ul. Na Pankráci v rámci této stavby vloženy výhybky pro pokračování k Metru Pankrác nebo to pak znova rozkopou?
To by me take zajimalo…
Výhybky budou vloženy. Výluka bude ovšem probíhat i příští rok, to se udělá úsek od Vladimírky právě k té nové křižovatce s ulicí Na Veselí.
Díky.
Odkud to vis?
Z dokumentace výběrového řízení (soutěžilo se vše včetně nového obratiště) + etapizace z DPP
Aha… Ono je veřejně k dispozici?
Bývá to v dokumentaci k výběrovému řízení.
A nevíte, zda budou příští rok v rámci rekonstrukce zřízeny i nové zastávky Lounských a Kotorská, včetně přemístění zast. Pražského povstání na Náměstí hrdinů tak, jak to bylo navrhováno v projektu rekonstrukce Táborské ulice?
Myslíte v tom projektu, co zahrnoval zasypání podjezdu a který se měl realizovat už předloni?
Myslím tu studii, kterou na radě Prahy 4 zamítli kvůli zdejší ODS poměrem hlasů 5:4, protože si ODS prý „přepočítala“ parkovací místa a zjistila, že jich ubude.
Lounských ne, Kotorská ano.
Díky, mezitím jsem zjistil, že Lounských je závislá na zrušení pojezdu u soudu, o kterém se ve studii výhledově uvažovalo. Že se nakonec bude koncepce realizovat, alespoň co se týče tramvajové trati, je dobrá zpráva.
Tramvaj 18 ukončená na Pražského povstání je málo?
Pro toho, kdo bydlí např. na Družstevním ochozu a chce na Pražského povstání, to znamená místo 300 m na tramvaj a jednu stanici tramvají, jít pěšky skoro 1,5 km, anebo jít 200 m na autobus, jet jednu stanici autobusem a jednu stanici metrem. Kdyby jim jezdil na Pražského povstání přímý autobus, tak by jim to dost pomohlo.
Dit je to z te konecne zastavky na Pražského povstání sotva 700m
Lidi jsou dnes strasne liny!
Tam NTD zajistuje linka 188
188 + metro, což je dost nepříjemná komplikace pro toho, kdo jede jen na Pražského povstání. Přestupovat na Kavčích horách ze 188 na 124 pro cestu k Podolské vodárně je také dost velká zajížďka.
Nemyslim, ze to postihne tolik lidi, vetsina pojede prave na metro nebo prave na tramvaj pres Kloboucnickou…
Většinu to nepostihne, ale postihne to některé osoby se sníženou schopností pohybu,
To omezi prakticky kazda vyluka, … znam to tam, nejhorsi je prestup prave na PP z tramvaje, a ta jizva v podobe magistraly…
Od soudu se da pod magistralou pojet/projit, smerem na PP, i kdyz to neni zadne terno a je to obchuzka…
Celkove to chce zlepsit pristupy z obou stran mag….
Smyčka Nádraží Braník moc dočasně nevypadá (leda snad jako pobyt sovětských vojsk). Spíš tam ty tramvaje budou jen dočasně.
Linka 58 stejnak teď nejezdí horší je ta 140.
Nevim proc ji nezatahli alespon k metru B, na Vysocanskou a Ceskomoravskou…