Voda z Tetčic neuspěla. ŘSD má povolení pro další část brněnského okruhu
Stavba další části brněnského okruhu v Žabovřeské. Foto: ŘSD
Ministerstvo dopravy zamítlo odvolání spolku Voda z Tetčic proti stavebnímu povolení na další část stavby Velkého městského okruhu, konkrétně v
Jako chápu, že podávat námitky je oprávněné, zvlášť v případě diletantské ŘSD která dělá jednu chybu za druhou. Ale ten kobercový nálet odvolání dědka z Tetčic na COKOLIV, to nemá za účel poukázat na nesrovnalosti v projektu. To má za účel JEN blokovat výstavbu. A to je špatně. IMHO by měl být nějaké omezení, kolik nejvýše odvolání může jeden spolek či jedinec za ním ročně podat (reálně není v silách jednoho chlapa za Vodou z Tetčic podat fundovaně tolik rozkladů, ergo jen chce zdržovat). Anebo zjevně šikanozní námitky pokutovat – jejich podáním došlo na straně státu k nezanedbatelným výdajům ve… Číst vice »
Limitovat počet případů podaných námitek ročně je nesmysl, ale hradit náklady na vyřízení zamítnutých podání v případě, že šlo o zjevnou snahu stavbu pouze zlomyslně zdržet, to by jistě užitečné bylo – je ale kardinální otázkou, kdo by vůbec mohl být kompetentní a tak nestranný, aby o tom, co je ještě přijatelné a co už je jen zlomyslnost, směl, a proto i mohl kvalifikovaně rozhodovat.
Soud…
ceskej soud???? co tam cekas? Rude mysleni jako v 1945
V občanském soudním řízení je docela běžné, že žalující dá třeba 10% toho o co žaluje.
Ve stavebním řízení si dovedu představit něco podobného, dám námitku s kolkem když uspeju tak dostanu zpátky o něco více než cenu kolku (aby si investor/stavitel dával bacha na nesrovnalosti)
pan Kovacik by mel vyhazet 90% RSD a zrusit ty jejich lokalni kancelare.
No sláva!
Jaké úzké hrdlo mezi useky?
To se jako postavily úseky A-B, C-D bez jistoty že někdy bude možné B-C, stále chybí jedno z povolení? 😀
Přesně tak. Dokonce ŘSD začalo stavět dánili Praha – Pradubice – Olomouc a dodneška nemá stavební povolení na obchvat Litomyšle. Takže vlastně něměli před 40 léty vubec začínat!
Jiří Kocourek: ale dálnice zatím nemusí vést přímo přes Lytomyšl, ve hře pořád může být varianta stavět kolem (větším obloukem).
Až budou dvě různé dálnice končit na předměstí Lytomyšle a jediná možná varianta bude přes centrum stavět cosi podobného pražské severojižní magistrále(zatímco každý komentující stavební řízení bude označován za ekoteroristu), tak to bude ukázka blbého plánování.
D1 do Mirošovic měla svůj význam.
Tedy nechci být hnidopich, ale nějak si ze základní školy nevzpomínám že by se Litomyšl psala s trdým „y“ po L. Mě to učili zásadně psát s měkkým „i“ po L.
Ale jinak souhlas, ono to tak vypadá, že se z budoucí D35 před Litomyšlí sjede na starou silnici, projede městem a pak znovu najede na dálnici. A bude to minimálně několik let z obou stran.
Úsek B-C se řešil z důvodu nedostatku místa pro stavbu a vybíralo se mezi několika variantami. A protože to bylo na dlouho, postavil se nejprve jako potřebnější usek C-D , neboli Dobrovského tunely.
Vsechny tyhle eko-vyděračské spolky nahnat do Tetčic a vymáchat a utopit v té jejich vodě.
No a co zmíněná Zastávka u Brna?
Tipuju že ještě 10 let do začátku stavby. To by možná mohli zrychlit trať do Moravských Bránic dřív. Ostatně prostor na tělese, původně pro dvojkolejku, tam je.
Kéž by nebyla zrušena linka 3 na Ečerovou, cesta do centra byla o 8-9 minut kratší. Navíc víc lidí by jezdilo trojkou. Kdo chtěl do historického centra, jel 3kou,kdo na hlavní nádraží a na Mendlák, jel jedničkou. Dnes se z Bystrce na druhou stranu města kvůli dopravním situacím nedá dostat pod dvěma hodinama..
Přesně, máte naprostou pravdu.
To je takový problém si na Prýglu přestoupit? Na to že je Bastr jedna z nejvzdálenějších městských částí, tak je jednička jednou za pět minut luxus.
Jedna z nejvzdálenější, jedna z nejobydlenějších, a také jedno z částí města, kam se dostává nejhůř z centra. Není problém přestoupit, ale tady se jedná o prodloužení jízdní doby, kdy trojku využívalo víc lidí pro cestu do centra,protože byla kratší a efektivnější. Dnešní půlhodina je teprv až na hlavák, kde pak musíte přestoupit dál. Myslím si, že zrušením linek a jejich zkrácením se nic moc nezlepšilo, lidé chtějí co nejméně přestupů a co nejmenší cestovní čas a pohodlí. Pak by pořád nebyla potřeba na lince 1 nasazovat velkokapacitní soupravy.
Současná koncepce tramvajových linek v Brně je výborná. Není nutné mít více linek.
Ale prosímvás, jste si spletl Brno s Londýnem že? Za dvě hodiny dojdete do centra i pěšky.
Ale prosímvás, vy nečtěte pořádně asi komentáře, že? Pokud ano, tak jsem do komentáře napsal „DÁL než do centra“. Pro objasnění myslím Líšeň, Židenice či Slatina. A také počítám dopravní situace, vy SLEPÝ Prosímvásko…
Meleš nesmysly nebo rovnou lžeš. 46 minut do Lískovce a do Líšně 55 minut. Lháři.
A psal jsem tam Lískovec? Co takhle zkusit z Kamech do Mariánského Údolí či do Staré Líšně? Bohatě stačí Mifkova. Trošku se zlepšila situace, protože se uvolnila Táborská. Neboť v pátek večer minulý týden jste tady určitě nebyl.
Co má nějaká voda z TETČIC co kecat do staveb v Brně?
Nic jen chce bankovky, kdyz jim nekdo zaplati tak nemaji zadnej problem
Ještě se do toho moli zamontovat školáci z Portugalska – že tramvajový tunel zvýší emise z dopravy a způsobí vzestup hladiny moří. A že ŘSD musí prokázat, že stavba nezpůsobí GZM. A vyvolat stávku do konce školního roku.
Ech, překlep, mělo být GZK
Takže jenom téměř rok trvalo zamítnutí zcela zjevně neodůvodněného odvolání šíleným panem z Tetčic. Gratulace, ministerstvo.
Nekecáme, makáme!
Což mi připadá o to zajímavější, když, cituji „Proti rozhodnutí se nejde dále ani odvolat ani podat rozklad“. Znamená to, že i kdyby se tím nijak moc nezabývali a rozhodli za týden, vyšlo by to nastejno?
Je tam možnost správní žaloby a pokud by se odůvodnění odbylo, mohl by to soud zrušit
Jakub: Moznost spravni zaloby tam je, i kdyz se to neodbude. Jen u zcela spravne vedeneho rizeni je pravdepodobnost uspechu zaloby 0%.
Tou „nulovou pravděpodobností“ bych si vůbec jist nebyl – žijeme přece v ČR …
Konečně dobrá zpráva v souvislosti s touto kontaminovanou „vodou“.