Voda z Tetčic a další spolky prohrály poslední soudní spor o povolení pro D1 u Přerova
Vizualizace dálnice D1 u Přerova. Foto: ŘSD
Soudy výrazně zrychlily tempo rozhodování u této klíčové dopravní stavby.
Soudy výrazně zrychlily tempo rozhodování u této klíčové dopravní stavby.
Konečně prohráli největší bitvu, doufám že to celé skončí zákazem dětí země a patrik skončí v base.
Po tolika letech zbytečných průtahů se snad konečně dočkáme!!Nejlepší vánoční dárek pro ty co zažívají peklo při průjezdu Přerovem.
Nee!!! Nene!!! Já snad 20.12 pojedu políbit lžíci bagru, korbu náklaďáku. Ono se to fakt začne. Už ať to je postavené. Ježíšku , já věděl že jsi. 🙂
Nechcem sa tých spolkov zastávať, ale toto krásne ilustruje ako retardovane máme nastavené zákony a prečo príprava stavieb trvá tak dlho.
U územného rozhodnutie neuspeli s rozkladom, žalobou ani kasačnou sťažnosťou. Tak z akého dôvodu majú právo toto všetko ešte raz podať aj pri stavebnom povolení???? Tam nemá byť možné nejaký rozklad vôbec podať!!!
Neriešia sa v týchto konaniach rozdielne veci? Teda či sa všetko, čo sa rieši v stavebnom konaní dalo namietať už skôr
Evidentně i soudu došla trpělivost NSS konstatuje, že stěžovatel obdobně zavádějícím způsobem postupuje v průběhu celého řízení i ve vztahu k dalším otázkám, přičemž sledovat tok jeho myšlenek a argumentace je téměř nemožné. Při této „procesní taktice“ je ovšem porozumění všem „námitkám“ stěžovatele a jejich vypořádání prakticky nereálné; kasační argumentace je totiž z tohoto důvodu do značné míry zmatečná, mísí „jablka s hruškami“, je zabíhavá, v některých případech si vzájemně protiřečící a obtížně srozumitelná (to se vztahuje k vypořádání i ostatních kasačních námitek). NSS tak nemůže než přisvědčit poznámce ŘSD, že „nesrozumitelná a nesmyslná je ve věci monitorování a zimní… Číst vice »
Stavba zahajuje 20.12. v 15.00
A dava se nejaka vratna zaloha v pripade uspechu u soudu?
Bohužel ne. U liniových staveb bych to zavedl s exponenciálním růstem poplatku pro jednoho stěžovatele…
Pokud vyhraje žalobce, stát mu hradí náklady řízení. Pokud prohraje, nikdo nemá nárok na náhradu nákladů řízení. Takhle to je v pořádku, ale u zcela účelových až ryze obstrukčních žalob bych to viděl jinak. V rámci individuálního posouzení. Třeba u této žaloby bych to klidně i viděl. Děti Země navrhovali podmínku, aby byl prováděn monitoring vody z tělesa dálnice rok před prováděním stavby. Pokud tam dálnice ještě nestojí, tak nevím, jak by se to dělalo – viz připojený rozsudek. Kvůli tomu zatěžovali už tak vytížené soudy.
Jedině, že by je někdo zažaloval za úmyslně zpusobenou škodu. Požadovat nesplnitelný monitoring vody z neexistující stavby před jejím postavením? Zcela účelový konstrukt,
Navíc… mám pochybnosti o příčetnosti osoby, která takovýto nesplnitelný požadavek vznáší.
Volám bravo. Něco takového jsem nečekal. Dobrá práce. Jen tak dál.
🤩👍👏
Podle mě tyto procesy ukazují na potřebu snažit se najít co nejširší shodu na začátku projektu (vím, že je to spíš zbožné přání).
Protože zatím ani jeden z těchto neskutečně dlouhých sporů nevedl ke změně trasy, ale pouze k naštvání veřejnosti.
Když na jedné straně stolu je někdo, kdo se nechce dohodnout tak neuděláte nic.
A když vadí lidem, že kolem nich povede dálnice, tak změnou trasy si nepomůžete, protože tam budou bydlet zas jiní lidé…
Kromě naštvání veřejnosti taky k ukázce, co se stane, když úřad prosazuje svou (sesuvy a uzavírky D8).
A ono změna trasy není jediný možný výsledek – taky jsou přeci PHS, oplocení a zvířecí přechody,….
Situaci na D8 způsobily také spolky typu Děti Země, několikrát si vydupaly změnu trasy, takže v momentě, kdy vznikla jakási shoda, tak už úřady nechtěly další změny. Určité konspirační teorie praví, že to byl záměr ekoteroristů, nasměrovat D8 právě tam, aby byly další velké problémy.
HURÁÁÁ
Volejte sláva a tři dny se radujte!!!
Že to ale sakra trvalo…
Ano, nechybělo mnoho a od zahájení výstavby dálnice D1 uplyne téměř 100 let. Pokud se stihne úsek otevřít do roku 2038, bude to taková pěkná tečka za tím naším případem. Ještě rekonstruovat úsek Kývalka-Holubice na šesti resp. osmipruh a jsem spokojen.
Přesně tak Pane .
Bude stačit šestipruh, když budou JV a JZ tangenty. Bohužel JZ v trase za války stavěné A88 nebude.
Lepší dárek pod stromeček jsem nemohl dostat. Díky Ježíšku
…A jestli neumřeli, soudí se dodnes…
… a jednoho dne zemřel. Nechtěl, aby ho vezli na hřbitov po silnici, tak se nechal zpopelnit. Jenže ouha. Teď se jeho právník soudí s pohřební společností, jelikož hřbitovní zřízenci ho převezli do smuteční síně dodávkou, čímž podle něj porušili ducha závěti – žádný automobilismus.
Konečně těm pěveckým spolkům někdo vytřel zrak. Ještě jim naúčtovat to prodlení.
Myslím toto je správné řešení, jak si s takovýmito spolky poradit. Rychlé a bezodkladné rozhodnutí o odvolání / stížnosti / žalobě. Kdyby úřady rozhodovaly bezodkladně ve všem, tyto spolky by přešla chuť. Rozhodně je to lepší řešení než omezování participace občanů a spolků v územních a stavebních řízeních, což tady mnoho lidí rádo navrhuje, a což by mělo mnoho neblahých důsledků.
Nebýt toho blba z Tetčic už mohly být Pisárky v Brně dávno hotový.
Tam v tom měl prsty hlavně Deštrukprojetk ze Slovenska. Firma o jednom člověku se odvolala, kvůli udajně diskriminačnímu požadavku na VN elektro kvalifikaci.
https://zdopravy.cz/brno-a-rsd-jdou-proti-uohs-kvuli-okruhu-destruprojekt-zneuzil-prava-mini-primatorka-44191/
Ne…, to mi hlava nikdy nepobrala a víra v cokoliv tady, včetně nějakého právního státu, už vůbec není. V této zemi, v EU…, na kdejakou chujinu, ale opravdu kdejakou (třeba úchytky na hřiště u MŠ, jinak úplně stejné jako z Hornbachu /osobně viděl/, potřebují mýt nějaký atest a tedy roste tím i cena, toť však jiná) musí být bumážka a někdo se dovolává diskriminace v případě skutečně potřebných profesních nároků, už jen s ohledem na vznik situací hraničící s možným obecným ohrožením. Přeci jen budou se tam vozit lidi a když to hypoteticky přestřelím, popáleniny či vznik požáru, byť i… Číst vice »
Dedka z Vody z Tetčit zavřit do dolu a dát mu k uhradě všechny vydaje za zpožděni staveb
pojďte, dáme jim do kokosu
To nic není, komunisti by s ním zatočili po bolševicku.
Spíš ho poslat na psychiatrii a prohlásit ho vzhledem k jeho věku za neplnosprávného.
Tahle chátra je jak vši. Z jednoho kožichu je vypraskas, do jiného naskacou…
Vši jsou ještě v pohodě. Spíš jako štěnice. Těch se zbavit nejde, jedině vše spálit 😀
Tak teď zmínění mohou napřít své úsilí jinam. Počítám, že to bude D3 ve Středočeském kraji.
Ne, tam je už odpůrců dost. Půjdou do něčeho co jde „lehce“. D35?
Síla přitahující ke korytu je přímo úměrná počtu jedinců již v korytě přítomných.
Proto se domnívám, že se na D3 pokusí přiživit.
Když oni se teď rozhodují, zda vymýcení deštných pralesů zachrání klima.
https://www.osel.cz/9694-amazonske-luzni-lesy-produkuji-tolik-metanu-jako-vsechny-oceany-dohromady.html
Bude to kousek vedle D49 na hranice se Slovenskem.
To bych si taky tipnul.
Navrhuji, aby se teď zaměřil na projekt dálnice D12 do Kolína. To by lidem nemuselo moc vadit.🤣
Už začali škodit tady v Plzni.
Podali jakýsi blábol v poslední možný den s tím, že důvody dodají později.
Hezky pekne!
Mam pocit, ze Patrikovi a jinym ekodivnolidem dochazeji moznosti, kde skodit. Nevite, na co se chce Patrik zamerit nyni?
D6 a D7 ho moc nezajima, D3 a D0 maj jine fanousky, na D11 se to brzy tak pekne rozjede. D35 zatim jede slusne, pokud je nekde zadrhel, tak spis ze strany obci. Tak snad jedine D52? Nevim jak moc se angazuje u D49 a D55…??
Počká na D55 směrem od Bzence k Hodonínu, tam se bude angažovat.
Vždyť už má svůj věk (stejně jak ten děda). Nechci vůbec nic nazančovat, ale…
Tak hlavně aby si nenašli nějaké nové „učně“.
Nedávno prudil v Rakousku a Slovensku. Evropa ho uvítá….
Jojo, at maze do Rakouska 🙂 At poznaj i rakousky Greenpeace zac je toho Patrik.
To maj za ty jejich protesty proti nasim jaderkam! 🙂
Patrik se cca před rokem vyjádřil, že své úsilí budou soustředit na Moravu. Což je pro mě jako moraváka celkem špatná zpráva.
I na Moravě lze celkem snadno dostat po tlamě. Na místě Patrika bych to přehodnotil a změnil destinaci.
Jinak je všeobecně známa „konspirační teorie,“ že tito kverulanti jsou živení stavebními firmami. Je nutné zdržovat schvalování nových staveb, aby do našeho malého českého rybníčku nevlezl z venku někdo další a nevyžíral zakázky, na které „tradičně vítězící firmy“ nemají kapacitu.
já jsem osobně velmi rád, že u nás na ostravsku se moc angažovat nemůže, poněvadž tady už je v podstatě vše hotovo
Právě začal škodit tady v Plzni.
Navrhuji veřejnou sbírku na jednosměrnou letenku do KLDR pro žlučovitého strejdu který si říká Voda z Tetčic…
😃😃😃😃
To musí být stejně diagnóza, když se někdo takto rozhodne, že náplní jeho života bude škodit lidem. Každopádně poslední dobou je to pro ty zmetky jedna porážka za druhou, výborně a jen tak dál! 🙂
Základní chyba je bohužel v legislativě, která ho dostala do hry. Zbytek je pak ta diagnóza…
Spíš než na diagnózu bych usuzoval na kšeft.
Promiňte, ale to je nesmyslná úvaha. Prostě je to živobytí. A věřte, že přispěvatelů bude mít dost a dost. Když se oprostíte od předsudků, pak ve svém oboru je to (myslím DZ) prostě známý úspěšný brand a jako takový se prostě nechává pást (expresivně řečeno). To byste musel shodně uvažovat o půlce politiků (té druhé, než je Vám bližší) a o všech lobbistech, například. O diagnóze bych spíš uvažoval v případě VzT.
To je naopak uvaha velmi smysluplna. Podobne jako uvaha, co vede jine lidi k podobne skodlivym zpusobum ziskani obzivy – najemnym vrazdam, obchodu s drogami,.. Prece to vsechno nesmetete se stolu pausalnim „kazdy se nejak zivi“?
To není příhodné přirovnání. Ať si o aktivitách dotyčných myslíte co si myslíte, pořád jednají zcela v rámci českého právního rámce. To se o vrazích říct nedá. Berte DZ a podobné spolky spíš jako ukazatel na problém – když stát často neplní vlastní zákony a soudy se vlečou, vypadá to jak to vypadá. Problém je u státu, ne u občanů, kteří se chovají podle jeho vlastních zákonů, ač se to spoustě lidí vůbec nelíbí. Křičte na politiky, ať napraví soudy, zlepší státní správu, lépe řídí ŘSD a napraví největší legislativní kiksy. Když se tohle vše stane, DZ a podobné spolky… Číst vice »
Je docela tezke dokazat temhle skudcum tu nelegalni cast jejich podnikani. Blbe na tom je, ze vysledkem jsou mrtvi lide. Uplne stejne jako u tech vrahu a dealeru.
A jestli povazujete vyhledavani ryze bagatelnich formalnich nedostatklu za nejaky prinos, pak se obavam se, v hodnoceni darebaku tohoto druhu neshodneme.
Vy jste si prostě našel univerzálního viníka a jedete jak flašinet pořád dokola („škůdce, darebák“…). Já jsem také rád, že u soudu dostali stopku a že se to hne. Ovšem třeba případ D8 přes ČS (a to je průser jak kráva, IMHO) ukazuje, že Patrik univerzální viník nemusí být. Souhlasím s Kolemjdoucím. U takto velkých projektů se prostě vždy najde někdo, kdo půjde po do krajnosti – co mu legislativa dovolí – to je čistá statistika. Je na státu, aby neprodukoval legislativní zmetky a dokázal účelové žaloby rozpoznat a smést ze stolu. Právo vstoupit do řízení je důležité, ačkoli medializované… Číst vice »
Jde o bezpracný obrovský zisk.
Super