Vlaky z Prahy do Berlína zrychlí o 11 minut, z Česka vyjedou později
Vlak EuroCity Praha - Berlín - Hamburk nasazují České dráhy jedny ze svých nejlepších vozů. Foto: České dráhy
Cestování vlakem mezi Prahou a Berlínem od změny jízdního řádu 10. června zrychlí. Přímé vlaky už nebudou muset měnit lokomotivu
No hlavně z logiky věci je jasné, že změna času se týká jen úseku Berlin-Dresden:-)
Přesně naopak. Tohoto úseku se ta časová změna netýká.
Člověče, čtěte víc než nadpisy!
Rychlíky do Chebu jezdí už od začátku platnosti jízdního řádu v časech, ve kterých mají jezdit ty EC od od změny jízdního řádu, takže není jediný důvod, aby se jejich časy měnily.
Autor tím směrem nejezdí a ČD nejsou (jak je dávno známo) jeho oblíbencem, tak mu to nepatřičné plivnutí pro tentokrát odpusťme …
Zkuste si nastudovat fakta: část chebských Rx vyjíždí :21, jiné :33. Jak jistě víte, 11+21 není 33.
Ve směru z ÚnL jezdí v hodinovém taktu ve stejný čas. Navíc netuším, co je na mém textu plivnutím.
Jan Sůra: tak on nesedí čas R vs. EC ani v jednom směru. Na cestě z Prahy je rozdíl 12 minut, ve směru do Prahy 10 minut. Podle mě to udělají tak, aby se na krušnohorské R nemuselo sahat..
Jan Sůra: „Zkuste si nastudovat fakta: část chebských Rx vyjíždí :21, jiné :33. Jak jistě víte, 11+21 není 33.“
Účelově zavádějící tvrzení: jediným rychlíkem, který odjíždí z Prahy dříve (= mimo pravidelný takt) je první ranní rychlík, a to proto, že jako první ranní dálkový vlak v úseku Praha – Ústí nad Labem zastavuje i v nácestných stanicích – všechny ostatní rychlíky jedou už v pravidelném taktu přesně v souladu s tím, na co upozornil „Jaroslav“!
Viz druhá odpověď a takt na cestě ÚL – Praha.