Železnice Vlaky opět jezdí přes Moravu, třináctidenní výluka kvůli novému mostu skončila 27.10. 2023 19:00 Nový most přes řeku Moravu mezi Lanžhotem a Kúty. Foto: ZSSK Most z roku 1926 nyní čeká demolice. Zpět na článek Pravidla diskuzí na stránkách deníku Zdopravy.cz 25 Komentáře nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené Inline Feedbacks View all comments martin.dilli 1 rok Je tedy nějaká představa, kdy bude vše hotovo a opět dvojkolejka ? Danny 1 rok Otázka – ta modernizace úseku Kúty – Děvínská N. V., co měla začít cca 2 roky zpět je definitivně u ledu na neurčito? SYN 1 rok Ten starý most je tak hnusný a rezavý, že snad MUSÍ být chráněnou památkou (starou sto let)… jak se jim to podařilo zbourat?? Tukan 1 rok Kde jsou ti zachránci mostů z Prahy? Jan Horák Reply to Tukan 1 rok Ti nelení, kriminálka už musí vyšetřovat kdo může za to že se Vyšehradský most nenatíral. https://nasregion.cz/hospodarska-kriminalka-zahajila-trestni-rizeni-k-udrzbe-mostu-na-vytoni-353848 V. P. 1 rok Někdo si spletl asi vlajku? Co s tím mají společné Italové? Jan Sůra Autor Reply to V. P. 1 rok Slovensko-italské sdružení stavebních firem. Velký hektor Reply to Jan Sůra 1 rok Proc Facepalm Reply to Velký hektor 1 rok protože je rok 2023 Jiří Kocurek Reply to Facepalm 1 rok Alois Negrelli, 150 roků dozadu, nic nového. Ketchup1970 Reply to Jiří Kocurek 1 rok Těch Italů tady bylo víc . Leštění Reply to Velký hektor 1 rok Spoustu tratí u nás postavili Italové například Brno- Česká Třebová. SYN Reply to Leštění 1 rok Především v tunelářství (teď nemyslím kradení) byli mnohem pokročilejší a zkušenější než „domácí“… Martin Max 1 rok No škoda,že na slovenský straně se během tý výluky nedělalo nic.Aspoň ten kus od hranice do Kútou mohl projít nějakou „optimalizáciou“. Projektant Reply to Martin Max 1 rok Stavba tam probíhá, ostatně i v článku je zmínka o pracích v zast. Brodské. Akorát mají zpoždění oproti původnímu plánu. JF Kalimero 1 rok Naštěstí ten starý nechtěl nikdo zachránit. vasek.beroun 1 rok Moc hezký most. Jiří Kocurek Reply to vasek.beroun 1 rok V jednoduchosti je síla, popřejme mu tedy 100 let života. Elb 1 rok Bude se tam zvedat rychlost? Projektant Reply to Elb 1 rok Ano, na 160 km/h. Nově bude v úseku délky cca 12 km. Pouze před Kúty zůstane propad na cca 100 (?). PvvS 1 rok A nechtěl by ho jistej spolek z Prahy ? Třeba by jim na hraní stačil a dali by pokoj. Jiří Kocurek Reply to PvvS 1 rok Sice nejsem spolek z Prahy, ale šlo by to: Staré železo z tohoto mostu do ocelářské pece, v ní roztavit, pak vyválcovat, převézt do mostárny a vyrobit most nový, kamkoliv bude potřeba. Apollo 17 Reply to PvvS 1 rok No spolek „Za starý Lanžhot “ asi zaspal :-). A jaké to mohlo být krásné panoráma s nýtovaným mostem. qwertz Reply to Apollo 17 1 rok Se starym mostem si cesi poradi. Nebyl by to prvni most, ktery nekdo ukradl a odvezl do sberu 🙂 Jiří Kocurek Reply to Apollo 17 1 rok Když Královské Vinohrady už nejsou vinohrady.
Je tedy nějaká představa, kdy bude vše hotovo a opět dvojkolejka ?
Otázka – ta modernizace úseku Kúty – Děvínská N. V., co měla začít cca 2 roky zpět je definitivně u ledu na neurčito?
Ten starý most je tak hnusný a rezavý, že snad MUSÍ být chráněnou památkou (starou sto let)… jak se jim to podařilo zbourat??
Kde jsou ti zachránci mostů z Prahy?
Ti nelení, kriminálka už musí vyšetřovat kdo může za to že se Vyšehradský most nenatíral.
https://nasregion.cz/hospodarska-kriminalka-zahajila-trestni-rizeni-k-udrzbe-mostu-na-vytoni-353848
Někdo si spletl asi vlajku? Co s tím mají společné Italové?
Slovensko-italské sdružení stavebních firem.
Proc
protože je rok 2023
Alois Negrelli, 150 roků dozadu, nic nového.
Těch Italů tady bylo víc .
Spoustu tratí u nás postavili Italové například Brno- Česká Třebová.
Především v tunelářství (teď nemyslím kradení) byli mnohem pokročilejší a zkušenější než „domácí“…
No škoda,že na slovenský straně se během tý výluky nedělalo nic.Aspoň ten kus od hranice do Kútou mohl projít nějakou „optimalizáciou“.
Stavba tam probíhá, ostatně i v článku je zmínka o pracích v zast. Brodské. Akorát mají zpoždění oproti původnímu plánu.
Naštěstí ten starý nechtěl nikdo zachránit.
Moc hezký most.
V jednoduchosti je síla, popřejme mu tedy 100 let života.
Bude se tam zvedat rychlost?
Ano, na 160 km/h. Nově bude v úseku délky cca 12 km. Pouze před Kúty zůstane propad na cca 100 (?).
A nechtěl by ho jistej spolek z Prahy ? Třeba by jim na hraní stačil a dali by pokoj.
Sice nejsem spolek z Prahy, ale šlo by to: Staré železo z tohoto mostu do ocelářské pece, v ní roztavit, pak vyválcovat, převézt do mostárny a vyrobit most nový, kamkoliv bude potřeba.
No spolek „Za starý Lanžhot “ asi zaspal :-).
A jaké to mohlo být krásné panoráma s nýtovaným mostem.
Se starym mostem si cesi poradi. Nebyl by to prvni most, ktery nekdo ukradl a odvezl do sberu 🙂
Když Královské Vinohrady už nejsou vinohrady.