Vlaky na poškozeném koridoru nepojedou až do 20.8.
Vykolejení nákladního vlaku na trati Plzeň - Cheb. Foto: HZS Karlovarského kraje
(Aktualizace 13:58)Provoz na železničním koridoru mezi Plzní a Chebem v úseku Chodová Planá – Mariánské Lázně zůstane zastaven nejméně do
Ale vždyť Bc. Jiří Svoboda, MBA vydal pokyn, že se v pátek bude jezdit. Že on neřekl kterej?
Po Německu krásně, ICE 250 km/h a jen co přejedeme hranice, asi 50 vyluk na rozpadaném infru, rychlostní průměrka, buď rád, že jedeš, to překonává jakýkoliv zrychlený osobák. Kde jsou ty dotace co vám sypeme z EU? Navíc nemehlo s nechopnými organizacemi (ČD, SŽDC) málem pozabíjeli dělníky stavby a zajebli koridor asi na měsíce jak to tak vypadá. Pokud se nenajde nějaký schopný jedinec umývače graffiti. Západní pomalík v Praze bude mít asi 45 minut zpoždění, přestupy s kočárkem do rozpadlé karosy, po rozkopané silnici, rok 2019…Parodie, co u nás ujede vlak za hoďku, se tu plouží tři a ještě… Číst vice »
Tak sem nejezdi a máš klid a my taky.
To je skutečně hodnotný názor.
Tak když vy nás porovnávate s Německem, tak ja si ho dovolím porovnát se Španělskem (už jsem to 1 dělal, ale pro vás všechno.)
ICE Sprinter Berlin – Mnichov 623km 3h54min průměrná V – 160km/h, přesnost vlaků ICE 78%
AVE Madrid – Barcelona 621km 2h30min průměrná V – 250km/h, přesnost vlaků AVE 97%
Jestli vám ani toto nestačí, tak vám řeknu, že 28.07. (když byly ty vedra) tak mezi Berlinem a Mnichovem nejel ani 1 Sprinter, z důvodu “Technische Störung am Züg.”
A s tím graffiti si snad dělate srandu, snad každé ICE1 má na sobě graffiti …
To rovnou porovnejte s Japonskem, jistě pak ČR bude vypadat lépe.. Graffiti na vlacích, nevím nevšiml jsem si, maximálně okrajová jednotková záležitost. Přesnost bude k dnešnímu dni k 90%, možná i víc, problémy při zavádění nového koridoru byly odstraněny, což dokazuje i hromadné rušení vnitrostátních leteckých linek. ICE dojíždí do stanic v časovém předstihu, ve stanicích pak stojí.
Hlavně, že po překročení hranic v ČR je ráj, třeba rychlá jízda na čas na hlavním západním koridoru Cheb-Praha..
Týden zpět výšel článek o tom, že přesnost ICE dosáhla 78%, což je horší výsledek než ČD a to mají ještě k tomu větší toleranci. A jestli říkate, že graffiti je malý problem, tak proč DB dává na odstranění graffiti €40 000 000 ročně ? Ještě jsem zapomněl dodat, že průměrná rychlost pendolin Ova-Pha je těměř stejná jako klasických ICE Berlin – Mnichov…
Je to zelenay troll, co neumí česky, já bych se s ním nezabýval 😉
Já nežiju virtuálně s prstem na mapě a čuměním do statistik a novin, žiju reálně, těm vlakama jezdím. Berlín mě nezajímá, stejně nějaké statistiky na druhém konci Německa. Graffiti jsem na vlacích jestli viděl jedno za ta léta, je mi úplně jedno kolik dává provozovatel do jeho umývání. U nás v oblasti ICE zpoždění nemají, jezdí čisté na povrchu, je to parádní svezení za pár desítek minut jsem mezi centry velkých měst a kvalitou rychlovlaková síť je jedna z nejlepších na světě. Že v ČR ani za 30 let nebude kilometr trati, jojo závist. Po třetí to celé psát nebudu,… Číst vice »
a kdeže je tento opěvovaný ráj?
Porovnáváte ICE a celé ČD. Dobrý. Co takhle zkusit porovnávat porovnatelné. Tedy dálkovou dopravu.
Kdo se nebaví rozumně, tam s ním do hloubky nejdu. Mi to nemusíte říkat, že zatímco DB už mají méně než 50% výkonů a hlavní položka jsou rychlovlaky, kdežto ČD nemají žádné rychlovlaky a honí si body na lokálkách bez provozu, zatímco rychlíky mají kolem 50% přesnosti, podle mých zkušeností. Dal jsem mu pár šancí se chytit za nos… Celé to proč jsem to psal, že raději EU dotace se využívají jinde, popř. si starosta prosadí monstrozní rekonstrukci jeho nevýznamného nádraží, zatímco ano mnoho německých statisícových měst mají na nástupiště akorát schody, ale to podstatné je, že prachy tečou do… Číst vice »
Samozřejmě jsem neporovnaval ICE a ČD, ale dálkovou ČD a ICE, kde ČD pořád vede :-). Nejdřív si zjistěte fakta a pak mluvte.
Nejdřív si zjistěte fakta a až pak vypouštějte ty vaše moudra. Samozřejmě jsem porovnával dálkovou dopravu, která je u ČD přesnější…
V tom případě to není pravda, u „dálkových“ vlaků je přesnost pod 80 %. Vyplývá to z ročenky SŽDC… A srovnávat Německo a ČR (velikost jedné spolkové země, tedy krátkých rychlíkových a dlouhých vysokorychlostních železnic je nonsens). Těch 7x% je žalostně málo na ČR, ale hlavní koridory, tam bych to viděl tak na 50% přinejlepším, takže to vytahujou nějaké zastrčené tratě a po těch já nejezdím.
Chápu, že za to ČD mohou jenom z části, když infrastruktura zůstala v minulém tisíciletí. howg
až budete v práci makat jako Japonec, s průměrem 96 hodin přesčas a 10let bez dovolený, pak to bude vypadat jako v Japonsku.
A tohle bolo čo za blábol ….
Za Sp by stačila náhradní doprava jenom z Chodovky, zvlášť když je někdy (jako třeba dneska) zasekaná silnice z Plané do Chodovky…
Neví někdo, zda v Chebu na Západní expresy čekají přípoje do Norimberku?
Pochybuju, ty mají svoje takty jasné, možná do pěti minut, půl hoďky určitě ne.
Jako, že si ČD sami navzájem ujíždějí svým přípojům? Vždyť přece furt čteme, že takové věci se dějí jenom u zlých soukromníků a ČD mají svůj dispečink, který všechno monitoruje a hlídá (patrně i autobusy, jak se nám někteří snažili v případě Ústeckého kraje namluvit).
Na západní „expresy“ navazuje červená souprava DB.
Dopravcem mezi Chebem a státní hranicí jsou ČD a ty také rozhodují, kdy vlak opustí Cheb. DB u nás mají pobočku Arriva a ta dopravcem těchto vlaků u nás není.
A ještě by se slušelo dodat, že na dotovaných Sp mezi Chebem a Pomezím státní hranicí se v žádném případě nešetřilo (dokonce byly před pár lety na km nejdražší dotované vlaky u nás), tak se jistě tento hodný dopravce stará o přestupující cestující, tím že jim zajistí přípoj.
Už i ČD před pár minutami aktualizovaly info z původního „do 16. 8.“ na „do 20. 8.“: https://www.cd.cz/jizdni-rad/omezeni-provozu/mimoradnost/21060/.
Ještě že letos je (na rozdíl od minulých let) plánován zvláštní vlak „Chodovar expres“ jen ve směru od Plzně (v minulých letech jezdil i druhý spoj, z Karlových Varů). Protože tak jako tak by (pozn. letos je jízda naplánována na 17. 8.) do Chodové Plané od Karlových Varů neměl reálně kudy dojet.
Skoro by uz bylo mensi zlo zavest vylukovy jizdni rad, odjezdem z chebu o 0,5 hodiny drive, aby alespon ve smeru plzen praha, jeli expresy za vylukou vcas
Ale asi také najít jedny vlakové náležitosti navíc …
To se špatně díváte, od Varů je Chodovar plánovaný taky, teď bude asi s ND.
Pěkně se s tím vypekli.
Evidentně tam Pictoriusová má jiný problém v nestabilnosti náspu nebo po nich šlape DI nebo DU. To ovšem už neřekne.
Když už se tady tak pěkně rýpadlo do SŽDC, tak… Tohle je podle mě taky ukázka jejich neschopnosti, dřív by si to za dva dny sami podbyli a v nezávislé trakci by se to přes den odjezdili, v noci by dělali draty… Ale samozřejmě to může být v horším stavu než jak to vypadá…
Co bylo dřív se už nevrátí, ale pro tyhle mimořádnosti by měli mít nějaké rychle postupy, jak tohle co nejrychleji napravit.
Zřejmě je tam větší problém, tak to nejde jen tak odbýt podbitím kolejí.
Ikdyby ta, byl větší problém, tak oprava přece nemůže trvat měsíc.
No nevím, jestli je hnuté mostní provizorium, tak to podbíječka nespraví.
Stálo vám to za to? 🙁
to se dalo cekat