Vláda vyměnila hlídače Správy železnic. Správní radu povede Červíček, dvě místa zůstávají volná
Nový podchod na Žižkov. Pramen: Správa železnic
Ve správní radě skončil exministr dopravy Dan Ťok nebo obdivovatel Ruska Jaroslav Foldyna. Zůstal zástupce ANO.
Drahotský je IVO. 🙂
Tak schválně, jestli začnou být programy a zápisy ze zasedání Správní rady SŽ veřejné… podle mě je to u mnohamiliardové státní organizace základ.
Ono je to jedno,kdo tam je.Příští vláda si tam dosadí svoje lidi a tak to jde dokola.
Jedno to není. I do vedení NASA se dosazují lidé podle vítězné strany prezidenta, který se volí po 4 letech. Když si odmyslíme SLS, tak mají za sebou velmi dobré výsledky.
Klobouk dolů před výkonností pana Červíčka – být zároveň hejtmanem, senátorem a předsedou správní rady Správy Železnic je obdivuhodné. Přeji mu hodně úspěchů a těším se na realizaci železničních projektů, které pomohou rozvoji východočeského regionu. Jmenovitě Kanínská a Vysokovská spojka, dvoukolejka z Velkého Oseka do Chocně, elektrizace trati z Jaroměře do Trutnova. Kdy se můžeme těšit?
Vždyť je to policajt,ne?
Sběratel metálů a funkcí ? 🤣
To se asi moc nevyspí… tolik funkcí na jednoho člověka…
Stačí litry kofeinu, problém je pak fyzické zdraví a v důchodu i mentální.
Tyhle zázračný lidí sedící jednou prdelí na čtyřech židlích jsou všude platný jak mrtvýmu kabàt
A já si naivně myslel, že jen Míša Hašek je takový superman a on to každý politik. Mají můj upřímný obdiv, většina lidí přijde z práce unavená a oni ne, oni to zvládají za 10 lidí, to jsou alespoň makančata. Ani Chuck Norris toho nestihne tolik, co naši politici 😀
Nechcete snad naznačit, že priority české železniční sítě se nacházejí pouze ve východočeském regionu?
Nebo předpokládáte, že SŽ postaví panu Červíčkovi ve VČ nějakou tu spojku, aby si ho ihned na začátku „ochočila“?
Pokud by se nechal takto levně „koupit“, stal by se potom zcela neškodným a dál by se už jelo podle léty zaběhlého schématu.
Kdy bude odvolán pán Svoboda?
2035
Někdo bezmezně obdivuje Rusko, jiný obdivuje Ukrajinu, další pak Švýcarsko ….
Osobně mě překvapuje, že do SŽDC nebyl navržen Faltýnek.
Asi v Hnutí ANO ví proč faktického ministra železnic nahradil pan Kolovratník. Asi bude prodlouženou Faltýnkovou rukou.
To bude asi tím že žádné SŽDC již neexistuje
Hezký den, několik diskutujících zde chvíli volbu p. Červíčka? V čem konkrétně jsou jeho klady? Jen se ptám😀
EXPONENT ODS ….
Má jich spoustu. Třeba…. si zrovna nemůžu vzpomenout 😀
jozef.sec56@gmail.com
Umí dobře kritizovat. Sedí na tolika židlích, tak ví od všeho něco
Bůh žehnej
Kolovratník někde leštil kliky, protože odbornost předvedl nulovou.
Kdyby nulovou – on dokázal, že může mít i zápornou hodnotu.
Škodič Kolomajzlík – pardon „odborník“ Kolovratník zůstává? JAK TO?
Vždyť je to tam vysvětlné proč.
To neberu jako vysvětlení, ale trapnou výmluvu.
Musíte myslet politicky, Kefalín.
Co to je za tanečky s tím Pirátem? To nemohli nominovat někoho, kdo tam zůstane?
Ještě před měsícem to asi vypadalo, že být v dozorčí radě DPP není zas tak náročné, ale poslední dobou se to tam trochu dramatizuje.
Proč by tam nemohl zůstat? Je to alespoň někdo, kdo se dopravě věnuje a u Pirátu se spolupodílel na programovém bodu doprava.
No právě…
Že by se blyskalo na lepší časy?
Budete zklamán, ostatně jako vždy.
Červíček je z Náchoda. Takže by se otevřela malá šance pro Vysokovskou spojku?:-)
Spíš jde o to že by měla dopravní politika trošku delší výhled. A to si od Červička slibuji, že prosadí se koncept na delší období než 4roky. Navíc kraje by měli mít zpracovanou koncepci. Někdy mě to přijde že čím vyšší nezaměstnanost tak tím horší veřejná doprava
Můžete prosím uvést jeden argument, proč podle vás právě pan Červíček (na rozdíl od ostatních) disponuje schopností „prosadit koncept na delší období než 4roky“?
Že tam tak dlouho chrochtal u koryta ten dobytek Foldyna je neskutečná ostuda.
Také podle toho ta SŽ tak funguje.
Vynikající zpráva, zejména Červíček.
Červíček i Čížek jsou velmi pozitivní jména. Snad tam s nimi přijde i trochu snahy tu organizaci skutečně měnit.
Změnit by se měla dopravní politika státu, SŽ je jen vykonavatel. Fiala už vyslal jasné signály, že ho železnice nezajímá.
Upřímně s tím co se v poslední době děje a co železnice tak nějak předvádí, nemít rád vlaky už od děcka, by mne taky už nezajímala. Navíc vláda má teď na starosti mnohem důležitější věci než Mšenku a Kozinu. Nevím co by se muselo změnit, ale obávám se že s myšlením a přístupem SŽ není možné dopravní politiku změnit nějak zásadně, respektive se nedá realizovat nějaký přechod od silnic (ale pozor, zdaleka nemáme hotovou potřebnou silniční infrastrukturu dálnice a státních silnic) na koleje. Pole mne by měla do jisté míry být SŽ mnohem aktivnější v hledání možných zlepšení a ta… Číst vice »
Tak to jsem teda nepochopil, začínat odzadu. Tedy alespoň já, když jsem třeba opravoval dům, tak jsem se nejprve rozhodl, co se bude dělat a pak jsem hledal řemeslníka. V dopravě to vidím tak, že je taky potřeba určit směr, ten určuje politik, ať se nám to líbí, nebo ne, jenom ten má mandát od lidí. A na zàkladě mandátu a s penězi, které rozděluje on, si najde odborníka na vykonání stavby. Není to dokonale, ale lepší způsob alespoň já neznám. 30 roku cpe politik prachy do silnic, stejnou dobu mluví o převodu velké části dopravy na koleje. I to… Číst vice »
Teoreticky máte pravdu, prakticky narážíte na realitu českého postsocialismu. Když zůstanu u domu, tak teď jsme v situaci že stavební firma má bagr ze kterého někdo ukradl hadice, v jeřábu prasklo lano, řemeslníci sedí v hospodě a vedoucímu se nedovoláte a když ano, tak řekne že toho má moc a jste na řadě za dvacet let. Nebo ještě jinak s rozbitým pluhem a chromým koněm toho moc nezoráte. První je potřeba dát dohromady SŽ aby byla s to efektivně pracovat. A zároveň musí být s to poskytovat ministerstvu náležité podklady a být s to si tam i něco vydupat a… Číst vice »
Proboha, proč by si SŽ něco vydupavala? Od toho vydupávání je tady jen a jenom cestující a ten, kdo chce něco někam dostat! K tomu si volí zástupce a ti pak rozdělují prachy a dávají požadavky na infra. Netvrdím, že to funguje supr, ale v demokracii jiný způsob prostě není možný. Úřad SŽ je jen vykonavatel. To,co do obslužnosti regionů.
Na celostátní ůrovni rozhoduje kolik toho bude na kolejích a kolik na silnici-vláda, tedy ministři a premiér. O pět SŹ vůbec nic nemůže vydupávat. SŽ z principu nemůže znát potřeby regionů.
Podle mě i tím koho na to MD posadil
„SŽ je jen vykonavatel“
My nic. Tu Kozinu nám nařídili neudržovat. My nic. Ten předpis nám nařídili vydat dva dny před začátkem platnosti. My nic.
Nebudu se vyjadřovat k regionu o kterém vím málo, ale zase vím o něm to, že má své zastupitelé a taky vím, že v mém regionu lidí remcají, ale připomínky ne, a ne dát. Provoz bez politika neobnovíte, ať se nám to líbí, nebo ne.
SŽ je správce, nic víc, dopravní politiku ve státě určuje vláda, v regionech kraj. Tuto vládu nemusím, ale respektují.
Mohu Vám už teď říci, že se nezmění vůbec nic a Vaše předpoklady nezapadají do reálného rámce