Vláda schválila propouštění na ministerstvu dopravy i podřízených organizacích
Budova ministerstva dopravy. Pramen: MDČR
Vláda na svém dnešním zasedání schválila materiál o takzvané systemizaci pracovních míst, který přinese nejen propouštění na ministerstvu dopravy a
Andrejovi došly peníze, to je teprv začátek..
chcete to jeste pridat gas… vsechny dettache pracoviste..
Typická systematizace ve státní správě, vyhodíme 10 úředníků, kteří pracují za 20 čistého a musí přitom živit rodinu a nabereme dalších pět náměstků, kteří obvykle nic nedělají za 50 čistého.
A co sekretářka? Přeci si ten náměstek nebude sám vařit kafe.
Zas tak černě bych to neviděl. Pokud se nepletu, podle zákona o státní službě má zaměstnavatel povinnost zaměstnanci, jehož služební poměr skončí v důsledku systemizace, najít jiné vhodné služební místo. Než takové místo najde, postaví zaměstnance na dobu max. 6 měsíců mimo službu, kdy pobírá 80 % platu. Pokud během této doby nenajde vhodné místo, musi vyplatit odstupné ve výši min. trojnásobku platu. Tolik tedy k „úsporám“. Ale třeba mě někdo opraví, pokud se pletu.
SFDI je vůbec luxusní útulek pro rodiny, známé a odejité z Ministerstva dopravy. Možná proto..Zrušení Šigutova místa vypadá spíš jako vyřizování si osobních účtů mezi odborem drah a DI. Mínus šest lidí na Drážním úřadě mi teda vůbec nepřijde rozumné, vzhledem k množství administrativy, které vyřizuje.
Ani bych neřekl, že mezi MD a DI. Kdo situaci zná a sleduje, tak ví, že to je „vyřizování“ spíše současného GI Jana Kučery.
Že by zase začal „fungovat“ Kolovratník? Už o něm nebylo nějak podezřele dlouho slyšet …
A za zpozdění stavby může opět Havránková! Rozhodně ne to, že celé rodinné klany spolu bojují o místa na úřadě, který má přípravu staveb na starosti.
Rozhodně to nemůže být způsobené tím, že rodina A bojuje o projekt X, a tak bude zodpovědný vezoucí Z nahrazen 3x během DURky a 2x během DSP. Přičemž po dostavění a otevření úseku přijede papaláš P pochlubit se, jak ON to postavil. To vše pod vedení „bude líp“.