Vítězství Metrostavu. ÚOHS potvrdil jeho reference u Čebína, odmítl námitky Eurovie
Trasa obchvatu Čebína. Foto: SÚS JMK
Rozhodnutí o krajské silnici by mohlo odblokovat i řadu velkých dálničních tendrů. Zatím je nepravomocné.
„Divize z Metrostav a. s., která byla následně odprodána právě společnosti Metrostav Infrastructure“.
To zní jako jistý spolupracovník StB, co ve Francii půjčoval peníze sám sobě.
No vidíte, IBM takhle prodalo značku ThinkPad i s výrobním závodem. Ono to bude tím, že nelze majetek matky jen tak vyvádět do dcery. To by totiž bylo tunelováním.
A jak to bylo s vytvořením dcery ČD Cargo … Matka ČD a.s. byla také tunelována … ? Těžko mohla být část odprodána – komu ?
krásná ukázka jak se u nás dá krásně kličkovat a nikomu to vubec nevadí. mě by zajímalo jak by dopadla která koli středně vetší firma ale že to je Metrostav tak jim to maká!!:-(
„Trestat“ právnickou osobu = v podstatě prázdná schránka v podobě názvu firmy (ten se může kdykoli změnit), za níž jednají konkrétní fyzické osoby „páchající trestnou činnost“ zákazem činnosti – je logický nesmysl … těmi postiženými v případě likvidace „firmy v klatbě“ totiž budou řadoví zaměstnanci, kteří žádnou nekalou činnost nepáchali …
Bez „státních“ veřejných zakázek se obejde firma na „okresní“úrovni, která se uživí místními (podlimitními) zakázkami …
Konkurenti Metrostavu by se teoreticky už nemuseli odvolávat. Přece jen Metrostav dal dost nízké ceny a přitom náklady rostou.
Pěkně s tím zákazem vyjebali. Fakticky jen změnili název a IČO a jede se dál. Tipuji, že hned po prvním vážném použití se bude předmětné ustanovení zákona měnit tak, aby se toto pro příště znemožnilo.
On ten zákaz je už směroplatný?
A mohl bych ho vidět?
Z hlediska zdravého rozumu „právnická osoba“ s IČO nic neporušila … nikoho neuplácela … uplácely osoby „jednající jménem právnické osoby“ … v pozici statutárního orgánu nebo prokuristů …
za mě čebín obchvat nepotřebuje, je to jen betonování krajiny. Na to že leží na hlavní trati, kde z Tišnova do Brna jezdí vlak každých 15minut, mezi tím ještě rychlíky, tak jsou prázdné. Lidi jsou líní a proto jezdí autem. I kdyby vlaky jezdili vlaky zadarmo, lidi se furt budou mačkat v zácpách v autech. Nějak to nechápu, je to ego mít palubovku ozdobenou ebenovým dřevem nebo třpytivími diamanty. Asi jsem vadnej, protože s vysokoškolským titulem jezdím vlakem, v této zastávce vystupuji denně….
Není to tím, že velká část dojíždějících jede z oblasti Deblína, Lomnice atd, kde kvalitní železnice nevede? (a teda ani silnice). Jenom kvůli obyvatelům Čebína se obchvat nestaví, to kvůli 10-16 tis. voz/den, která Čebínem tranzitují.
Mimochodem, co se týče obsazenosti osobáků, mám opačné zkušenosti.
Jestli nechápete, že silnice vedou přes Čebín neslouží jen obyvatelům Čebína, tak ten VŠ diplom zase vraťte.
IDS JMK = uzly = Tišnov, Kuřim a další na hlavní trati a to i se záchytnými parkovišti pro okolní vesnice…
Ani ten nejdokonalejší IDS nepokryje všechny dopravní potřeby občanů. Železniční fandové se rádi zaštiťují Švýcarskem. Ano, jejich systém VHD je skvělý a využívaný, ale i ti Švýcaři vydatně vlastní a využívají osobní auta (v km na osobu intenzivněji než Češi). Samozřejmě silnice neslouží jen „občanským cestám“, ale i firemním, zásobování atd.
To nikdo nezpochybňuje, ale mezi Lausanne a Genéve do práce asi nikdo autem denně nejezdí – stejně tak jako z Baselu do Zürichu …
Záchytné parkoviště v Kuřimi? Kde?
Asi ta volná plocha u Sokolovny. Pokud to nebyla ironie na kolonu u kruháče.
Trošku z ruky od nádraží. Já myslel, že myslí parkoviště u Alberta na náměstí.
Například nad kolejištěm … nezabere to žádný pozemek … po celé délce nástupišť se schodištěm / výtahem na perony …
Tam je nyní záchytné parkoviště? Pokud vím tak něco co by se dalo nazvat záchytným parkovištěm teprve bude vznikat s úpravami autobusového nádraží.
1) záchytná parkoviště jsou na trati Brno-Tišnov možná tak v České, v Tišnově je parkoviště u nádraží jenom proto, že je tam Albert. Těch 5 míst před budovou v Kuřimi považujete za P+R? 2) Ano, IDS je takto teoreticky postaven. Prakticky? Linka S3 má permanentně zpoždění kvůli dálkovkám (není výjimkou zpoždění i 30 minut kvůli předjíždění vlaků) a to Vám žádný návazný autobus čekat nebude, nemůže si to dovolit. Cestujícím se čas jízdy protáhne klidně o hodinu a už do VHD nevlezou. 3) A i přesto je S3 ve špičkových směrech zcela zaplněna, o víkendech kolikrát taky. Ale samozřejmě je… Číst vice »
Moje zkušenosti jspu
Moje zkušenosti jsou odlišné.
Tak palubovka sousedovic auta je prokádrovaná. Škoda, že jste neprokádroval sčítání dopravy. V roce 2016 napočítali 2000 nákladních vozidel, beztak projíždějících.
VŠ? Zkuste tedy napnout mozkové závity nad těmito daty, když už jste si nedohledal podklady a místo toho nadával do lenochů ostatním.