Více autobusů mezi Prahou a Kladnem, konec zastávek na dálnici. Kraj mění jízdní řády na Kladensku a Slánsku
Autobus ČSAD Slaný. Foto: PID
Středočeský kraj reaguje na připomínky k jízdním řádům.
Středočeský kraj reaguje na připomínky k jízdním řádům.
Prodloužení jízdní doby linky 389 je docela nešťastná záležitost. Sice není primárně určena k tomu, aby jí lidé jezdili Louny – Praha, ale vzhledem k nedostatečné kapacitě komerčních spojů v některé dny člověku prostě nic jiného nezbývá.
Proto je potřeba komerci dělat naschvály jako paragrafy(zákaz cestujících z Chebu do Karlových Varů), nepočítá se s uznáváním SJT v busech (ani těch bezmístenkových).
Takže máme další průzkumy, připomínky, spoustu informací… No a co s tím…?! Že by snad na základě pouhého selského myšlení (ani si nedovolím předpokládat k jakým výsledkům by měli dojít „je nám treba špecialistov“) by to chtělo sofort postavit dostatečně kapacitní kolejové propojení KL – PH? Drobná nápověda lze nalézt na ÖBB-Infrastruktur AG, případně se stavit na Pratterstern 3. Oni by už kolegy se SŽ(DC) poslali za správnými lidmi. Možná by stačilo trochu pečlivěji nastudovat odkazy z podstránky https://infrastruktur.oebb.at/de/ (příkladem zvoleno zcela účelově – je jich o trochu méně, jsou o trochu větší a citelně „náročnější“ reliéf) . Prostě k.u.r.v.a… Číst vice »
Základem by právě měla být železnice a na ni přípoje autobusů z okolí, které by i zajišťovaly dopravu v rámci obcí. Pak to bude kapacitní i pohodlné a účelné. Ale jen např. Praha – Kladno se připravuje cca 60 let a ještě se nekoplo, že páni politici z ODS, TOPek apod., zejména z Prahy 6. Kde je vaše zodpovědnost?
Prosím, už je to tady poněkolikáté špatně. NEJEDNÁ se o stránky ROPIDu, ale o stránky PID.
Proč myslíte? PID je systém, Ropid organizátor. A stránky mají v patičce: © 2020 ROPID
PID má dva organizátory, ROPID a IDSK. Zrovna v případě regionální dopravy by měl mít logicky slovo spíš IDSK.
Jednoznačný souhlas.
Ano, měl by „mít logicky slovo“, což ovšem nic nemění na tom, že webové stránky „Pražská integrovaná doprava“ jsou stránky ROPIDu, alespoň je to tak na nich uvedené. MHD nebo PID nejsou subjekty, takže nemohou nic vlastnit nebo provozovat. A IDSK má svoje webové stránky tady: https://www.idsk.cz/
Ale tam jsou v rubrice INFORMUJEME aktuality z roku 2018. 🙂
Což ovšem není problém ani PIDu, ani ROPIDu, ale toho odpadu z ROPIDu, který dneska tvoří jádro aparátu IDSK.
Tak to hsou fakt blázni. Už teď se na pražský křižovatce k úli busům ve špičce čeká na 3 zelený, než bus pdbočí doleva a teď další autobusy. Strašny! Na Kladně iž je těch busů tolik, že překáží běznýmu provozu…. Hlavně, že socky maj autobus každou minutu, tvl…
Lepší bude, když autobusy zruší a všichni pojedou autem. Odbočovat se bude za záporný čas.
Nejlepší bude, když z Prahy do Kladna a zpět pojedou všichni vlakem.
Po tý jednokolejce…
Místo které se postavila Chalupoida.
On by nebyl problém urychleně to aspoň částečně zdvoukolejnit a přestat brát ohled na Prahu 6 . A bylo by to rychlé a hlavně podstatně levnější. Místo toho se cpou peníze jen do silnic.
Až už nikdo nebude bránit výstavbě minimálně jedné další zastávky v Kladně (někde v oblasti u „Zimního stadionu“) a přemoudřelí komentátoři tady přestanou ječet, že by to nepřijatelně prodloužilo cestovní dobu ze zastávky Kladno město do Prahy, tak možná i začne vlakem jezdit víc lidí než teď: i na tu jednokolejku by se v nouzi ještě další vlaky vešly, ale hlavně pořád ještě lze nasazovat i mnohem kapacitnější soupravy, než je líná dvojice regiokřápů.
Nauč se psát a jezdit busem.
Tak sorry, ale čím víc lidí pojede busem, čím lepší bude spojení, tím líp i pro motoristy, protože ti lidé, co pojedou busem, nepojedou autem, a tedy sníží dopravní zátěž.
Co je to „konec zastávek na dálnic“? (Nadpis článku 18.10. ráno.)
I méně bystrý člověk by v tomto případě přišel na to, že to bylo chybějící písmeno na konci slova. Nebo jste snad zvažoval i nějaké jiné varianty vysvětlení?
„Konec zastávek no a dál nic“
Autobusy si budou jezdit Praha – Kladno dokola bez zastavení, bez cestujících.