Větší překryv IDOL a IREDO. Kraje se dohodly na rozšíření platnosti tarifu
Nové polepy na autobusech v Libereckém kraji. Foto: Liberecký kraj
V Libereckém kraji vyjíždějí noční vlaky, rozšíří i nabídku ranních spojů.
V Libereckém kraji vyjíždějí noční vlaky, rozšíří i nabídku ranních spojů.
Spíš bych hledal ČSAD Liberec nějaké prostory, zachvilku nebudou mít zázemí…….
Chápe někdo logiku v zastavovací politice na 086? Aneb máme tu další vlak (mimochodem ve velmi atraktivní čas 3:41 z Lípy – to budou tržby!), který projíždí většinu zastávek. Tak chce se teda, aby lidi z těch vesnic jezdili vlakem? Jestli ano, tak ať se tím vlakem dá dostat do Liberce dřív než na devátou. Jestli ne, tak proč po zbytek dne zastavují vlaky mezi Jablonným a Libercem všude? I volba těch vyvolených zastávek je podivná. Proč se staví v Brništi, kde je to na náves 2 km a blízko je jen maličký Luhov, proč se staví v Křižanech, kde… Číst vice »
Rozhodně přeji návštěvníkům libereckých kulturních a společenských zařízení možnost použití předpůlnočních vlaků. Zároveň si myslím, že jeden z nejhorších a nejdražších dopravních systémů v ČR by měl investovat peníze jinam. Flamendrzug je sice fajn, ale bezpodmínečná nutnost to není. A teď se do mne pusťte…
Čím víc překryvů tím líp, ale stejně bych se rád dočkal doby, kdy bude jeden IDS v celé ČR.
Ale před lety se chtělo, aby to zmizelo a byla konkurence.
Proč ten obrat?
Protože se přišlo na to, že je potřeba základní dopravní obslužnost, kterou musí někdo koordinovat – a v tu chvíli konkurence jaksi neexistuje.
Ve druhé etapě bude iredo až do Turnova a idol až do Jičína.
Jinak ještě bych uvítal idol až do Litoměřic, když už je i v Děčíně, Mělníce, mladé Boleslavi a bude v Jičíně. 😉 liťak není taková dálka a nemusel by to být problém.
Nejsou ty noční rozjezdy z Liberce ve všední dny kolem 23:35? Kolem 0:35 zůstanou jen víkendy.
Jsou, díky.
Díky tomu bude možné na jízdenku tarifu Libereckého kraje dojet i jeho hranice. Nemělo by tam být “přejet nebo opustit i jeho hranice“.
Pozor na pravidla diskuze. Mimochodem jednodušší vysvětlení je vypuštěné slovo „za“.
Takový výklad pravidel diskuze, který by zakazoval v diskuzi reagovat na obsah článku, by byl poněkud nešťastný.
mělo, díky za upozornění.
Chtělo by to celostání smysluplnou integraci, jednotný systém pro koupi jízdenek. V tomhle aby se čert vyznal…
Ve druhé etapě se to protáhne, iredo až do Turnova a idol až do Jičína.
Půta v Lomnici sliboval od ledna překryv Idolu na autobus Semily Jičín až do Jičína. Nyní platí jen na hranici kraje v Bradlecké Lhotě. A ono nic.
Ty slušnější integrované systému už přesahy mají nebo na nich pracují. Takový PID už platí dokonce i v KV kraji, se kterým Praha ani SČK ani nesousedí.
Jednotlivé autobusové linky v PIDu až do Karlových Varů nebo Litoměřic jsou problematickými ojedinělými výstřely.
Já tedy nevím, jak je to do Varů nebo do Litoměřic, ale linka z Prahy do Varnsdorfu (ČSAD Česká Lípa) je tak úžasně zapojená do PID, že Vám na Střížkově řidič prodá dvě jízdenky jednu v tarifu PID (do Mělníka) a druhou pro IDOL do Varnsdorfu.
Tomu neříkám zrovna šťastné řešení.
Úplně stejně, jako když jedete vítkovickým nebo rokytnickým autobusem z Černého Mostu kamkoliv za Mnichovo Hradiště. Taky dvě jízdenky, každá navíc s jinou grafikou…
Však prvním městem v dalším kraji je Rovensko, nádraží Ktová těsně vedle je k němu ještě velkoryse přidaná.