LOT 3a leaderboard

Velký policejní tendr. Škoda porazila Hyundai, nikdo jiný se nehlásil

Škoda Octavia v policejním provedení. Foto: Ministerstvo vnitraŠkoda Octavia v policejním provedení. Foto: Ministerstvo vnitra

Automobilka Škoda Auto získala tři rámcové smlouvy na policejní vozy v hodnotě půl miliardy korun díky nižší nabídnuté ceně než

Zpět na článek
32 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Václav

Ty zesílený nárazníky se mi líbí. To co se teď dělá, to je jenom imitace nárazníku. Dříve bylo ve vyhlášce, že nárazník musí vydržet bez poškození naráz do 4 km/h. To ty dnešní plasty nevydrží ani ve snu.

Železničář z venkova

K čemu proboha výběrové řízení?
Česká Policie má jezdit v českých autech.
Stejně jako Německá jezdí v
Německých a Francouzká ve Francouzských

Dáda

a Slovenská bude jezdit bryčkou…

Cyklista

Jako vždy : Německá policie nejezdí výhradně v německých autech, francouzská nejezdí výhradně ve francouzských autech. Co je měřítkem toho, že je něco české?

Co třeba Orion, ETA, atd.?

Petr

…a předražené dálnice by měly stavě české stavební firmy podobně jak u ostravské dálnice že? Když se jedná o jakoukoliv jinou státní zakázku tak lidi jako vy pokrytecky kvičí o korupci, předražování a kšefty pro známé.

Všudebyl

„Škoda“ peněz 🤢

Dalibor

Celý to bylo od začátku šitý na škodofky… Poddimenzovaný „přeturbený“ motor, dvouhmoťák a „dvojspojka“. To bude opravdu „držák“ zvlášť když se na tom budou „střídat“ policajti jeden za druhým a každej druhej si bude hrát na Simíra. Myslím, že nebudou mít dobru životnost 🙂

Jen tak

Poddimenzovaný přeturbený motor – to nabízí i konkurence
Dvouhmotak a dvojjspojka – to nabízí í konkurence

u policejních aut se nepredpokládá životnost větší, než 3-4 roky. to to vydrží .. a pak to pjde pryč.

takze, co tam mas jeste?

Dalibor

To že cyklus auta bude 3-4 roky je z pohádky, podívejte se na průmerný věk služebních aut a jejich průmerný nájezd nyní. Trend poddimenzovaných motorů je bohužel celkově „sdílený“ nevím proč (prostě se šetří na napatřičných místech a vše se „ojebává“ nadoraz, aby se splnila nějaká „papírová“ tabulka emisí, kteréá stejně v reálu nevyjde). setrvačník – Dvouhmota je nutná daň za neklidný chod těchto motorů a „poddimenzovanost“ převodovek, který by „rázy trpěly“ a protože nemají dost „masa“ tak se mezi motor a ni musí dát „integrační konstanta“ – dvouhmotový setrvačník. Je to cesta do slepý uličky. Vše uděláno proto, aby… Číst vice »

Jen tak

to jsou takovy hodpodsky kecy… ale fakta zadna.

Dáda

V současné době je průměrný věk oktávek ve službách PČR 8,74 let. průmerný nájezd na ní na cetrální evidenci znám. Musel by se vyžádat od jednotlivých „útvarů“

Cyklista

Fakta? Proč tedy, když je to takový držák, nedá Škoda na své skvělé produkty delší záruku jako dávají jiné automobilky?

Proč bylo ihned vypsáno nové výběrové řízení, když předchozí vyhrál Hyundai?

Toto jednání pouze podporuje spekulativní myšlenky národa.

SaulGoodman

Ty 3-4 roky pobavily :-D. Většina současných Oktávek je z dodávky 2009-2011, tedy 8-10 let stará auta. Průměrný nájezd prý 340 tisíc km, některé přes 400k.

Ondros

2.0 TSI 140 kw si dovoluju tvrdit, ze není poddimenzovaný motor, ale naopak to nejlepší, co má koncern v nabídce. Ideálni poměr mezi objemem/výkonem/životností. S DSG v tomhle případě taky nebývá problém.

Panelák

Na ten „multi-leg-fracture“ přední rám mají policajti fakt homologaci, při současných požadavcích na ochranu chodců a z toho důvodu napuchlým autům? Nebo se to zas udělá na arogantní výjimku, protože je to pro naše dobro a „kdyby to mělo zachránit jen jeden život“?

Jiří Kocurek

Berte to tak, že policista nikdy nenabourá chodce. Kdyby jo, tak by přece každé policejní auto muselo platit povinné ručení.

Dalibor

NIKDY? opravdu?

Martin

Ty auta mají majáky napůl modré a červené. To se nějak změnila vyhláška ? Já myslel, že mohou být pouze modré !

xman

Ano, změnila se vyhláška. Použito na technice, která je již v provozu (PČR i HZS)
https://tydenikpolicie.cz/rubrika/zajimavosti/technika/

SaulGoodman

Změnil se zákon o provozu na pozemních komunikacích.

§ 41 odst. 11 zákona č. 361/2000 Sb.
Zvláštním výstražným světlem >modré a červené barvy< mohou být vybavena vozidla Ministerstva vnitra používaná policií a označená podle zvláštního právního předpisu, vozidla používána Hasičským záchranným sborem České republiky nebo jednotkami požární ochrany a vozidla poskytovatele zdravotnické záchranné služby.

ČD4ever

To musela být darda, co? Majáky předělali málem ze dne na den. No co, daňový poplatník to zaplatí.

Limitz

Modro červené majáky se instalují jen na nově pořízená vozidla, takže žádné investice navíc se nekonají

ČD4ever

V Praze jsem je viděl na všech autech vč. starých VW Transporter co v nich úřadují při nehodách.

Jiří Šrámek

Nové majáky => jen nová auta.

Jan Sova

Jestli to není ten vypsaný tendr na vozidla s „lehkou“ průchodností terénem? Ten klokaní rám to určitě zajistí….

Vojtaur

Vi se, proc dodaji pouze kombiky a ne i sedany?

SaulGoodman

Jen tipuji – zřejmě kvůli splnění podmínek na objem. Na prezentačních snímcích je vidět, že jsou v kufru vestavěny jakési šuplíky na vybavení, zmiňovány byly tuším i nějaké boxy na samopaly. Viz: https://www.policie.cz/SCRIPT/ViewImage.aspx?id=919562&docname=foto

mlha

Schránky na zbraně vejdou i do varianty hatchback

Josef Novák

Protože Škoda Octavia se jako sedan nikdy nedělala a nedělá?

Jen tak

nerejpej.. kazdej chape, ze myslí liftbacka.

Limitz

Protože do liftbacku se nevejde požadovaná výbava

Dáda

vypustit z vybavy zbytečné… a hned se vejde!