Velký policejní tendr. Škoda porazila Hyundai, nikdo jiný se nehlásil
Škoda Octavia v policejním provedení. Foto: Ministerstvo vnitra
Automobilka Škoda Auto získala tři rámcové smlouvy na policejní vozy v hodnotě půl miliardy korun díky nižší nabídnuté ceně než
Ty zesílený nárazníky se mi líbí. To co se teď dělá, to je jenom imitace nárazníku. Dříve bylo ve vyhlášce, že nárazník musí vydržet bez poškození naráz do 4 km/h. To ty dnešní plasty nevydrží ani ve snu.
K čemu proboha výběrové řízení?
Česká Policie má jezdit v českých autech.
Stejně jako Německá jezdí v
Německých a Francouzká ve Francouzských
a Slovenská bude jezdit bryčkou…
Jako vždy : Německá policie nejezdí výhradně v německých autech, francouzská nejezdí výhradně ve francouzských autech. Co je měřítkem toho, že je něco české?
Co třeba Orion, ETA, atd.?
…a předražené dálnice by měly stavě české stavební firmy podobně jak u ostravské dálnice že? Když se jedná o jakoukoliv jinou státní zakázku tak lidi jako vy pokrytecky kvičí o korupci, předražování a kšefty pro známé.
„Škoda“ peněz 🤢
Celý to bylo od začátku šitý na škodofky… Poddimenzovaný „přeturbený“ motor, dvouhmoťák a „dvojspojka“. To bude opravdu „držák“ zvlášť když se na tom budou „střídat“ policajti jeden za druhým a každej druhej si bude hrát na Simíra. Myslím, že nebudou mít dobru životnost 🙂
Poddimenzovaný přeturbený motor – to nabízí i konkurence
Dvouhmotak a dvojjspojka – to nabízí í konkurence
u policejních aut se nepredpokládá životnost větší, než 3-4 roky. to to vydrží .. a pak to pjde pryč.
takze, co tam mas jeste?
To že cyklus auta bude 3-4 roky je z pohádky, podívejte se na průmerný věk služebních aut a jejich průmerný nájezd nyní. Trend poddimenzovaných motorů je bohužel celkově „sdílený“ nevím proč (prostě se šetří na napatřičných místech a vše se „ojebává“ nadoraz, aby se splnila nějaká „papírová“ tabulka emisí, kteréá stejně v reálu nevyjde). setrvačník – Dvouhmota je nutná daň za neklidný chod těchto motorů a „poddimenzovanost“ převodovek, který by „rázy trpěly“ a protože nemají dost „masa“ tak se mezi motor a ni musí dát „integrační konstanta“ – dvouhmotový setrvačník. Je to cesta do slepý uličky. Vše uděláno proto, aby… Číst vice »
to jsou takovy hodpodsky kecy… ale fakta zadna.
V současné době je průměrný věk oktávek ve službách PČR 8,74 let. průmerný nájezd na ní na cetrální evidenci znám. Musel by se vyžádat od jednotlivých „útvarů“
Fakta? Proč tedy, když je to takový držák, nedá Škoda na své skvělé produkty delší záruku jako dávají jiné automobilky?
Proč bylo ihned vypsáno nové výběrové řízení, když předchozí vyhrál Hyundai?
Toto jednání pouze podporuje spekulativní myšlenky národa.
Ty 3-4 roky pobavily :-D. Většina současných Oktávek je z dodávky 2009-2011, tedy 8-10 let stará auta. Průměrný nájezd prý 340 tisíc km, některé přes 400k.
2.0 TSI 140 kw si dovoluju tvrdit, ze není poddimenzovaný motor, ale naopak to nejlepší, co má koncern v nabídce. Ideálni poměr mezi objemem/výkonem/životností. S DSG v tomhle případě taky nebývá problém.
Na ten „multi-leg-fracture“ přední rám mají policajti fakt homologaci, při současných požadavcích na ochranu chodců a z toho důvodu napuchlým autům? Nebo se to zas udělá na arogantní výjimku, protože je to pro naše dobro a „kdyby to mělo zachránit jen jeden život“?
Berte to tak, že policista nikdy nenabourá chodce. Kdyby jo, tak by přece každé policejní auto muselo platit povinné ručení.
NIKDY? opravdu?
Ty auta mají majáky napůl modré a červené. To se nějak změnila vyhláška ? Já myslel, že mohou být pouze modré !
Ano, změnila se vyhláška. Použito na technice, která je již v provozu (PČR i HZS)
https://tydenikpolicie.cz/rubrika/zajimavosti/technika/
Změnil se zákon o provozu na pozemních komunikacích.
§ 41 odst. 11 zákona č. 361/2000 Sb.
Zvláštním výstražným světlem >modré a červené barvy< mohou být vybavena vozidla Ministerstva vnitra používaná policií a označená podle zvláštního právního předpisu, vozidla používána Hasičským záchranným sborem České republiky nebo jednotkami požární ochrany a vozidla poskytovatele zdravotnické záchranné služby.
To musela být darda, co? Majáky předělali málem ze dne na den. No co, daňový poplatník to zaplatí.
Modro červené majáky se instalují jen na nově pořízená vozidla, takže žádné investice navíc se nekonají
V Praze jsem je viděl na všech autech vč. starých VW Transporter co v nich úřadují při nehodách.
Nové majáky => jen nová auta.
Jestli to není ten vypsaný tendr na vozidla s „lehkou“ průchodností terénem? Ten klokaní rám to určitě zajistí….
Vi se, proc dodaji pouze kombiky a ne i sedany?
Jen tipuji – zřejmě kvůli splnění podmínek na objem. Na prezentačních snímcích je vidět, že jsou v kufru vestavěny jakési šuplíky na vybavení, zmiňovány byly tuším i nějaké boxy na samopaly. Viz: https://www.policie.cz/SCRIPT/ViewImage.aspx?id=919562&docname=foto
Schránky na zbraně vejdou i do varianty hatchback
Protože Škoda Octavia se jako sedan nikdy nedělala a nedělá?
nerejpej.. kazdej chape, ze myslí liftbacka.
Protože do liftbacku se nevejde požadovaná výbava
vypustit z vybavy zbytečné… a hned se vejde!