Velkou opravu dálnice D1 u Prahy zajistí Eurovia, Metrostav o zakázku přišel kvůli korupční kauze
Dálnice D1 na 14. kilometru. Pramen: Ceskedalnice.cz
Zahájení opravy je naplánováno na začátek října, hlavní stavební práce budou probíhat po celou stavební sezónu v roce 2023.
A kdy bude D1 postavena (dostavěna)?
Vážně bude D1 u Brna 8 let rozkopaná? To není vtip?
Vy jste si za posledních několik (spíše mnoho) let ještě nezvykl na ty zácpy kolem Brna?
Ale vždyť Havlíček před volbami slavnostně vyhlásil, že D1 je v cajku a rekonstruovaná.
Přece by nelhal.
To van vysvětlí každý správný koblihar či flastenec, že tohle je zlodejina fialového slepence aka petikolky.
Nejen v cajku a rekonstruovaná, on říkal, že je vlastně komplet nově postavená.
Inu, to je soudruh Havlíček z ANObudelíp.
V té Babišově sektě všichni lžou i ze spaní, aby chránili svého guru.
A část jelimanů jim stále ty lži žere.
Bohužel.
Lžete. Nejste odesak?
Aaaa, potrefená husa.
PS: bezpartijni
A bude to Eurovie vůbec chtít dělat? Nabídka v únoru 2022, realizace v roce 2023…
A proč by to nechtěla dělat ?
Chtělo by to při těch intenzitách cementobetonovou vozovku, ale jak to znám, tak tam bude zas asfalt… Nebo ne?
Škoda že ŘSD tu akci nemá na webu v mapě oprav, tam by se to dalo dozvědět.
Nebude se dělat cementobetonová, zůstane asfalt. Kvůli změně z asfaltu na cementobeton by se muselo předělat i podloží (jiná tloušťka vrstev). Musela by se provést důkladná rekonstrukce jako na již modernizovaných částech D1 a to za 1 rok není u nás reálné. Cena by byla taky úplně jinde.
Však ano… Ale stejně je to škoda, ačkoliv jsem si vědom toho, že asfaltobeton není samospasitelný.
To není reálné nikde. Některé postupy například u nové stavby urychlit nelze
Chtělo by to tam hlavně masivní reklamní kampaň mezi Opatovem a mirošovicemi s tím že se jezdí vpravo protože tam 90 protože tam 90 procent řidičů jak vygumovaný cha jezdí vlevo nebo uprostřed a pravý pruh je v podstatě neustále prázdný
Amen.
V LEVÉM PRUHU TO MÉNĚ ŽERE! NENECHÁME SI TEN DIKTÁT Z EU, MY JSME ČEŠI!!! #ironie
Jo, toto je nešvar všech třípruhových dálnic. Zase když jedu s kamionem, tak jsem rád, že se mi tam necpe ňouma s Fábií, kterej tam jede 75-85. Bohužel většina řidičů svými nešvary dělá z dálnic obyčejnou státovku, jak rychlostí 90 km/h, tak tím, že jedou jak vláček vlevo a tudíž blokují provoz a snižují kapacitu dálnice. Toto by měla policie řešit, namísto měření rychlosti a hlídání, zda náhodou někdo z kopečka jede o 5 km/h víc, než by měl.
Není náhodou povolena rychlost kamionu 80km/h?
Je, ale pokud ten ňouma zrychluje a zpomaluje a zrychluje. Někteří totiž jezdí tak, že to rozjedou na sundají nohu z plynu. A za chvíli zase šlápnou na plyn. Prý se tak šetří palivo, protože motor věštinu času jede bez plynu. …. myslím si o tom svoje.
Probůh, jen to ne! Víte, jak krásně se mi v tamějším pravém pruhu jezdí? Ten pocit volnosti a svobody na jiných dálničních úsecích nezažiju 😀
S dnešní radarovou technikou by to snad nemusel být problém vyhodnocovat automaticky. Stačí úsekové měření rychlosti a výsledek porovnat s rychlostí a obsazeností v okolních pruzích. To by se snad dalo naprogramovat, kdyby se chtělo…
Cože??? Jakou zase opravu? Neměla už být D1 opravená komplet? Zase má někdo potřebu něco rozvrtat a ještě úsek, kterej je naprosto v pohodě??? To je úchylný
Je třeba přečíst článek. Dělá se úsek, který se předtím nedělal, přestože dvojministr tvrdil, že D1 je kompletní. Kecal.
Vysvětlí mi někdo, proč se zrovna tento úsek, který je naprosto v pořádku musí opravovat, když po celé republice jsou stovky kilometrů silnic, které připomínají spíš rozorané pole, než asfaltovou cestu a nikdo s nimi nic nedělá???????
Cože? Jel jste tam teď někdy? Poslední velká oprava tam probíhala v letech 96 až 99, kdy se to rozšiřovala na šestipruh a je to taky už dost znát.
Jiste mate pravdu, ale porad je stav, pouze optikou, ve velmi dobrem stavu a pak chapu, ze kdyz mate silnici plne vytluk a neni opravovama, ze se ptaji a divi se.
No neviem, co je na tom useku take kriticke ze potrebuje opravu? Jazdim tadial pravidelne a da sa tam ich bezpecne 130 ( pokial to premavka dovoluje ).
Zkuste jet někdy v pravém pruhu.
Jazdim pravidelne, pravy pruh uplne v pohode.
Zrovna tenhle úsek v pořádku není, naopak je to dost kontrast se zbytkem čerstvě rekonstruované D1 od Mirošovic dál, a stejně tak úseku mezi Prahou a Čestlicemi, co byl rekonstruován před několika lety.
A ty stovky kilometru silnic pripominajici “rozorane pole”, jsou take dalnice anebo silnice prvni tridy s podobne inzenzivnim provozem?
Jestli byste se radeji nemel obratit na kraj nebo obec, kam silnice II. a III. trid spadaji, nez tady psat takove bludy.
No to bych tady zrovna moc nejitřil. Ona namátkou „43-ka“, „23-ka“, aj. mi do představy sousloví „silnice první třídy“ zrovna moc nepasuje.
Jel jsem tam před 2 týdny a po těch nově opravených úsecích (kromě Šmejkalky) to byl před Prahou docela nepříjemný šok. Ten asfaltobetonový povrch už je tam celkem vyžilý. 25letá životnost úplně vychází.
Souhlasím, je to tam poznat. Buď si ti předchozí komentující pletou úsek nebo mají posunutá měřítka. Zase raději opravit teď svrchní vrstvy, než pak dělat komplet stavbu znovu, jako u D1.
Nebo řešit hromadu, protože v tom padesátém prvním výtluku poloosa nevydržela a urvalo se kolo. Nepomohlo ani jet 50 km/h, poloosa zaťatá do asfaltu brzí až příliš dobře, švihlo to s ním přes tři pruhy, kolo přeletělo svodidla a prohnalo se protisměrem, zázrakem nikoho netrefilo a zaseklo se v křoví.
Tak to je zase jiná věc, že se u nás jezdí 20 let staré šroty s minimem údržby
Rozhodně není v pořádku a nebojte se, že by se v dnešní době opravovaly úseky, které si to nezaslouží. Ano po republice jsou asi horší úseky (myšleno ŘSĎáckých, o SÚSkových silnicích nemá cenu ani hovořit), ale D1 má přeci jen tu prioritu malinko vejš…