Velké střídání dopravců v Ústeckém kraji. Umbrella hlásí plný stav, pomůže si autobusy z Německa

Autobus Setra 415 LE Business pro provoz v Ústeckém kraji. Foto: UmbrellaAutobus Setra 415 LE Business pro provoz v Ústeckém kraji. Foto: Umbrella

Umbrella začne od čtvrtka na Mostecku, Kadaňsku a Chomutovsku se 44 novými autobusy.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiříkovák

K čemu kraj založil vlastní podnik DSÚK, když tu jezdí jiní ICOM+UMBRELLA? Buďto rozpustit krajského dopravce a rozdělit to na ICOM+Umbrella, nebo jako mají ČD tak i DSÚK monopol po Ústeckém kraji… Momentálně Setry jsou velkokapacitnější autobusy v kraji od nástupu AKV! Ale máte tu pravdu, že Umbrella používá TELMAX i ve Setrách, zatím co DSÚK ne. ČSAD ICOM Slaný by měl také zmizet (jak tu píšete), UMBRELLA BUS by měla získat i Šluknovsko+DĚČÍNSKO-ÚSTECKO-Teplicko a nyní Mostecko,Kadaňsko,Chomutovsko, ale i Podbořany místo AKV.. Já si také nemohu na Umbrellu stěžovat viz. Jablonecká MHD… Proč BusLine a AKV měli monopol v Ústeckém… Číst vice »

mufiklo

Protože VŘ

Gajda

Nic proti Umbrelle a Setře, ale tydle prkna místo sedaček jsou katastrofa a jak se Setra bere jako luxusní autobus, todle to hází pod úroveň Croswaye. Arriva v PK to stejný. Na 15 minut místo stání ok, ale sedět v tom dýl už není nic moc.

Jaroslav

Pán Steiner to už v jednej diskusia na tomto portáli vysvetľoval. Sú to štandardné sedadlá, ktoré Setra montuje pre autobusy určené na regionálnu dopravu a majú svoje výhody. Sú jednoduché na čistenie a ak sa nejaká poškodí dá sa ľahko vymeniť napríklad sedák. Navyše sú z odolnejšieho materiálu. Setra pokiaľ viem tak montuje štandardne ešte jeden typ sedadiel ale komfort by mal byť rovnaký. Rozdiel bol len v tvarovaní. V regionálnej doprave sa aj tak zriedka vyskytujú trasy kde by cestujúci musel sedieť dlhšiu dobu, čiže nevidím problém.

Kubin

Třeba Plzeň-Karlovy Vary v tom je za trest.

Beny

Já v tom pravidelně jezdím hodinu a není to naštěstí zas taková hrůza jak se na první pohled zdá.

JirkaM

Tak nezbývá než jim popřát bezproblémový start provozu 🙂

veli.k

Ano, jak se zde psalo, firma Umbrella ještě v Ústeckém kraji nevyjela, ale z jejího působení v Jablonci nebo v Pardubickém kraji jsem si na rozdíl o jiných dopravců nevšiml žádných výpadků nebo jiných zásadnějších problémů. Budu jim držet palce i dnes. Kéž by si z jejich přístupu vzali příklad i jiní dopravci, tady se ukazuje, že když se chce, tak to jde.

Pampeliška

Kde jsou ty davy, že kritérium nejnižší cena je nesmysl? A kde jsou obhájci DSÚK jezdící o 10 kč/km více?

Radek

Hodnotit firmu před vyjetím je nesmysl, povíme si za pár měsíců.

Kubrt

Ta firma už je etablovaná a má za sebou jisté výsledky.

Viki

Stačí se podívat jak jezdí v jiných krajích a nemusíš čekat pár měsíců abys zhodnotil firmu.

Fanoušek DSÚK

Ano, to je přené. Proč také, DSÚK také nemělo fungovat.

Tom

DSÚK by měl v nadcházejícím roce dokoupit vlastní autobusy a zrušit nerentabilní pronájmy. Dá se tedy předpokládat, že cena o pár korun spadne.

Pampeliška

O tom silně pochybuju 🙂 ale byl by to zajímavý článek pro pana Sůru

Gajda

Pokud bude DSÚK kupovat nový autobusy, mám obavy, že to bude nejdražší nákup v republice, takže to stejně nepomůže.

Jiří Kocurek

Sdílím vaše obavy, ale moc rád bych se pletl.

Zbyšek

O davech se mluvit nedá, ale nic to nemění na tom, že DSÚK narozdíl od dřívějších zkušeností – plní tento dopravce téměř 100% výkonů.

Labužník

DSÚK na rozdíl od minulých dopravců zajišťuje téměř 100% výkonů, takže určitě z pohledu cestujícího jednoznačně ok. A co se týká davů, to by tady pan vrchní novinář nemohl svoje oponenty omezovat, vnímám, že spoustu diskutujících, kteří tu od začátku tohoto webu komentovali, tak byli vypnuti.