Velké přemalování autobusů. Olomoucký kraj chce po dopravcích jen bílé vozy

KIDSOK loni zahájil provoz autobusu pro Olomoucký kraj a jeho příspěvkové organizace. Foto: KIDSOKKIDSOK loni zahájil provoz autobusu pro Olomoucký kraj a jeho příspěvkové organizace. Foto: KIDSOK

Od 1. ledna by měli cestující na linkách objednávaných Olomouckým krajem potkávat jen bílé autobusy. Důvodem je požadavek kraje na

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Rado

Přidávám se k ostatním diskutujícím. Úředníci se zabývají irelevantnostmy a důležité záležitosti odsouvají na neurčito nebo na vůbec. Lze se domnívat, že je to z důvodu nekompetentnosti daných úředníků. Zkrátka, vymýšlejí hlouposti, protože jinak dopravě vůbec nerozumí. Teplé místečko (korýtko) je pro kamaráda přednější než fundovanost , orientace v oboru. Pokud by tam seděl někdo, kdo používá mozek, doprava v kraji i ta mezikrajská by fungovala. Příklad: vlak z OL do Prostějova odjíždí v 19.33 a další až ve 21. V době mezi 19 a 20 přijíždí z Prahy pět dálkových vlaků. Dosti často mývají zpoždění a tak se vlak… Číst vice »

Petr

No a když jede rychlý autobus, tak mu úředníci dají zákaz přepravovat cestující mezi OL a PV….

František

Zlatá modro-bílá klasika, ve všech krajích stejná a pro daný segment prakticky výlučná. Nevím, proč se musejí vymýšlet takovéto speciality. V krajských systémech si dopravci pokud vím nekonkurují, tudíž jakýkoli barevný cirkus není potřebný.

Hájek

Neodsuzuji prvoplánově nápad na jednotný bílý vzhled, ale musí to mít nějaký skutečný promyšlený důvod, mít profesionálně zpracovaný atraktivní vizuál a podklady k tomu. Argumentace p. Tomíka budí dojem, že bílá je jenom kvůli ušetření nákladů na údržbu a pořizování, jako to je u spousty jiných firemních vozových parků. Tedy místo použití jednotící barvy a vizuálu ke zvýšení úrovně krajské VHD je to přechod k větší socka verzi. Lidé z KIDSOK jsou možná odborníci na organizaci dopravy (resp. zatím se doprava v kraji úplně nerozpadla), ale na propagaci, tarifovou integraci, informovanost cestujících, používání moderních odbavovacích systémů, atd. se jeví jako… Číst vice »

Aslanex

Je to logické, že chtějí mít kraje sjednocenou dopravu, ale ještě více to popírá nějakou konkurenci dopravců, což je škoda, i vzhledem k tomu, že se je pořád snažíme soutěžit.

Petr

To je zase naprostá úřednická hloupost. Možná kdyby se úředníci na kraji spíše starali, aby ten IDS nějak aspoň fungoval a ne to co je dnes. A ještě dávají nesmyslná omezení spojům, které neobjednávají (třeba Arriva Expres i další), takže zase na to doplatí cestující. Podobně jako v sousedním Zlínském kraji, kde snad 10 let o IDS na kraji jen mluví, zatímco Zemek si koupil celý kraj… Ale ta bílá je stejně nedotažená, bílé autobusy jiných dopravců budou muset mít zakázaný vjezd či průjezd krajem, aby to chudinky cestující nemátlo. Spíš jde asi o to, že nějaký neschopný úředník na… Číst vice »

Petr

A vlaky půjdou taky na bílo? Aby si to cestující nespletl s Leošem nebo Radimem?

Nikolaj Malík

„Podle něj každý cestující i kontroloři lehce poznají na dohlednou vzdálenost, že jde o vozidlo v objednávce Olomouckého kraje.“
Takže… kdo nejezdí v závazku Olomouckému kraji, tak nemůže mít bílý autobus? Protože jinak teda by mohli být kontrolóři i cestující pěkně zmateni!
Dle mě úplná zbytečnost…