Velká zpoždění vlaků z Maďarska mají od pondělí skončit, část trasy podél Dunaje nahradí autobusy
Sesuv půdy na trať u Dunaje. Foto: MÁV
Ke kompletnímu návratu provozu do normálu má dojít na konci prázdnin.
Ke kompletnímu návratu provozu do normálu má dojít na konci prázdnin.
Proč vlaky CD nabírají taková zpoždění,ale vlaky Regiojetu jezdí skoro na čas?
Protože jezdí do Budapešti přes Rakousko a tím pádem v Maďarsku po trati na opačné straně Dunaje, kde žádný problém není.
Vedel by niekto, prečo tie vlaky nejazdili cez Komárno/Komárom? Tak by obslúžili aspoň Nové Zámky a možno (ale fakt neviem), by nenaberali tak obrovské meškania.
pretoze prave trat cez Szob a Koomarno – Nove Zamky je zavalena zosuvom…..
snad Štúrovo a nikoliv Komárno
Nákladní doprava a neznalost tratê strojvedoucích ZSSK Komárno-Komárom.
Provedení seznání traťových poměrů = dvě jízdy každým směrem je otázka 60 minut …
V průměru jeden vlak za hodinu není žádná tragédie ….
Prečo tu znalosť nemajú?
Ak ju majú aspoň rušňovodiči MÁV , tak ich môžu voziť oni.
Opoznanie trate musi byt aj pre prislusny typ prevadzky..
Na ZSSK by mali vedieť, že na tejto trati bývajú problémy často, a treba mať schopnosť jazdiť cez Komárno.
Vy*rať sa na ľudí z Nových Zámkov a Štúrova je veľmi hlúpe riešenie.
Úsek Nové Zámky – Komárno má jen jednu kolej, vlak by přijel z druhé strany Budapešti a objet celou Budapešť na správné nádraží je na dlouho.
což je úplně to samé, jako když to jede přes Rajku
V Budapešti není nezbytně nutné jezdit na Nugátové nádraží, stačí obracet na moderním velkonádraží Kelenföld, kam je zavedeno metro a hustá MHD.
Nyugati = západní. 🙂
No a co jet na to “nespravne”…?
Z Nyugati do Komaromu jazdia už teraz, ale na správnu radu by sa vrátili už v Nových Zámkoch, nie až v Bratislave.
… na svoju správnu trasu…
Podle dostupných údajů (Vlaky.net) nemají lok řady 380 ČD, které jsou na část vlaků nasazovány, přechodnost na jednom mostě mezi Novými Zámky a Komárnem …
Ak je to naozaj tak, na ZSSK by mali vedieť, že na trati Szob – Budapešť bývajú problémy často, a treba mať schopnosť jazdiť cez Komárno.
Ako je možné, že keď sa schvaľovali Messerschmitty na prevádzku na MÁV a ŽSR, tak nikto nemyslel na túto trasu?
Konecne je to napadlo…
Jen ti, co si užili čekání na vlak v Blave až 3hodiny… si už zážitek ponesou s sebou
Jako že měli rovnou poslat NAD po nesjízdné silnici?
A co vlak rozdělit? Postat třeba z Bratislavi náhradní soupravu podle jízdního řádu. Stejně největší frekvence sestujích je mezi Blavou a Prahou.
Přesně tak. Čekejte si na nástupišti v Blavě tři hodiny…když ani nevíte jaké je zpoždění…
A kdo náhradní soupravu dodá ? MÁV Infrastruktura (jako „pachatel“) nebo MÁV (H-START) …
Ono nejde jen o soupravu, ale také o lokomotivy a strojvedoucí … myšlenka je logická, ale ….
Dosť ľudí cestuje aj Bratislava – Štúrovo. Videl som to veľakrát.
Vysoká frekvencia vnútroštátnych cestujúcich je z Nových Zámkov ráno o 7:11 a 17:11 a z BA je to o 15:57 a 17:57. Tieto EC vlaky sa využívajú na návoz ľudí do práce a z práce a je to najrýchlejšie spojenie medzi BA a NZ.
Uvědomte si že, není doba ČSD, kdy se končilo v bodě Chľaba štátná hranica (dnes Štúrovo Grenze), ale kompetence ČD končí na „mostě Moravy“ (kdysi hradlo) – dnes Lanžhot Grenze, takže všechno do se čuní na levém břehu Moravy je záležitostí dvou dunajských B = Bratislava / Budapešť. ČD mohou působit leda tak jako konzultant nebo pozorovatel bez hlasovacích práv …
Na čem se ZSSK / MÁV (H-Start) dohodnou, to více méně musí vzít ČD na vědomí …
Jasně, a ty dva dnešní podvečerní Metropolitany, jeden +170 a druhý +120 (v Koline) jdou úplně v pohodě? Jako pokud ty vlaky chceme nadále mít, tak se tohle nemůže dít víc než týden od začátku průšvihu. Prostě vylukovy jizdni rád se dá pochopit ale nedá se pochopit věcné neodhadnutelne zpoždění. A mimochodem, kdyby se chtělo, tak fakt vlaky můžou končit v Blave, a další soupravy pendlovat blava – nyugati. A kdyby se na Slováci nechtělo, tak v Lundenburgu. Víc souprav by to asi nestalo, jen vy se změnily obehy a maďarské zpoždění se neprenaselo do vnitrozemí. Přičemž v Lundenburgu jede… Číst vice »
Co zkusit jiného dopravce? 😉
A ono jako mezi blavou a ČR je na výběr? Zlutak uz jenom 3 páry vlaku a z toho jeden bude ten z jadranu
Kdyby aspon nezrusili osobaky kuty breclav
Ve dnech 80.výročí akce na odstranění Heydricha psát německý název moravského města je chucpe.