Vidím kolem dostatek volného místa, nebylo lepší udělat velký kruhový objezd?
Petr
1 rok
Na první dobrou tam vidím velkou chybu. Proč odbočovací bypassy nevyusťují do připojovacích pruhů??? Zastavit na konci bypassu, vyvrátit si hlavu doleva přes rameno, abych viděl vozidla jedoucí po hlavní a dal jim přednost, je sakra nepohodlné, pro některé typy aut i nebezpečné a o plynulosti provozu ani nemluvím. Zhovadilost, neodpovídající dnešním požadavkům na dopravu.
Jednoduchý most a malá křižovatka lepší
1 rok
Na kolik by vyšlo křižovatku udělat výrazně menší a zapustit trochu do země a překlenout ji jednoduchým mostem aby nezdržovala okruh? To mi přijde mnohem lepší
Naprostý souhlas. Hlavní směr okruhu poslat pod zem a vedlejší směr mezi centrem a nemocnicí nechat v úrovni okolního terénu (to platí i pro pěší), a nakonec to všechno propojit delšími připojovacími rameny začínající a končící v úrovni terénu, na které tam místo evidentně je. Ideální pro plynulost dopravy a pro pěší. Cena by se asi zvýšila, ale stálo by to za to.
Není to blbost, asi před 15 lety jsem viděl takto nakreslenou miletu. Okruh pod zemí nad tím kruhovy objezd a uprostred pěší a cyklisti.
Na takto přestavěné křižovatce nevidím žádný posun, progress.
Odbočovací bypassy a vymístění chodců pod zem sice nějaké zlepšení propustnosti křižovatky přinese, ale ne zásadní. Za ty peníze je to docela drahý špás. Chtělo by to hlavně přímý 1+1 bypass okruhu jako přemostění.
Tohle je ideálně vyřešeno ve městě Braga v Portugalsku,
jeden směr dolů do podjezdu, druhý směr nahoru na most a uprostřed kruháč. Za mě ideální stav
***** Petr
1 rok
Pro cestující MHD bude jistě přívětivé, že tam kde stojí bus je jediná strana bez podchodu /že tam provoz do těch škol je/ a na druhé straně a ta do centra jsou zastávky nejspíš úplně zrušené, pokud nejsou posunuty mimo obraz. Se tam pěkně naběhají když o ulici vedle na příjezdu od Olomouce mají zastávky před i za křižovatkami po pár metrech.
Cities Skylines?
Foto?
Vidím kolem dostatek volného místa, nebylo lepší udělat velký kruhový objezd?
Na první dobrou tam vidím velkou chybu. Proč odbočovací bypassy nevyusťují do připojovacích pruhů??? Zastavit na konci bypassu, vyvrátit si hlavu doleva přes rameno, abych viděl vozidla jedoucí po hlavní a dal jim přednost, je sakra nepohodlné, pro některé typy aut i nebezpečné a o plynulosti provozu ani nemluvím. Zhovadilost, neodpovídající dnešním požadavkům na dopravu.
Na kolik by vyšlo křižovatku udělat výrazně menší a zapustit trochu do země a překlenout ji jednoduchým mostem aby nezdržovala okruh? To mi přijde mnohem lepší
Naprostý souhlas. Hlavní směr okruhu poslat pod zem a vedlejší směr mezi centrem a nemocnicí nechat v úrovni okolního terénu (to platí i pro pěší), a nakonec to všechno propojit delšími připojovacími rameny začínající a končící v úrovni terénu, na které tam místo evidentně je. Ideální pro plynulost dopravy a pro pěší. Cena by se asi zvýšila, ale stálo by to za to.
Napsal jsem blbost. Jak by se odbočovalo vlevo? Sorry jako.
Není to blbost, asi před 15 lety jsem viděl takto nakreslenou miletu. Okruh pod zemí nad tím kruhovy objezd a uprostred pěší a cyklisti.
Na takto přestavěné křižovatce nevidím žádný posun, progress.
https://www.impuls.cz/regiony/kralovehradecky-kraj/projekt-krizovatka-mileta-hradec-kralove.A180116_163010_imp-kralovehradecky_kov/foto/POS4c146f_mileta_vizuAl.jpg
Odbočovací bypassy a vymístění chodců pod zem sice nějaké zlepšení propustnosti křižovatky přinese, ale ne zásadní. Za ty peníze je to docela drahý špás. Chtělo by to hlavně přímý 1+1 bypass okruhu jako přemostění.
Tohle je ideálně vyřešeno ve městě Braga v Portugalsku,
jeden směr dolů do podjezdu, druhý směr nahoru na most a uprostřed kruháč. Za mě ideální stav
Pro cestující MHD bude jistě přívětivé, že tam kde stojí bus je jediná strana bez podchodu /že tam provoz do těch škol je/ a na druhé straně a ta do centra jsou zastávky nejspíš úplně zrušené, pokud nejsou posunuty mimo obraz. Se tam pěkně naběhají když o ulici vedle na příjezdu od Olomouce mají zastávky před i za křižovatkami po pár metrech.
Pokud je mi známo, i na tom 4. rameni nakonec podchod bude (i když ve vizualizaci chybí)
Taky jsem to slyšel.
https://www.hkcity.cz/2023/11/11/zacinaji-pripravne-prace-u-milety-na-jare-2024-to-vypukne/?fbclid=IwAR2nXwMvIsH3SvXJV2BpvXt5pudL0lLjVmYH4kFHQnfTrRziyP_wKf6NEFw