Velká prázdninová výluka v Porubě. DPO investuje do vylepšení tramvajové tratě 236 milionů
Ostrava, zatravněná trať ve Výškovické ulici, ilustrační foto. Pramen: DPO
V Porubě vznikne nejdelší zatravněný úsek tramvajové trati v Ostravě.
Tak jsme si nějak zvykli, že se v posledních létech investuje do oprav a půl roku je vždy ve znamení výluk a NAD. Naštěstí se fakt v Ostravě dá všude autem včetně zaparkování, ti kdo nemají možnost autem nebo na kole si zvykli, a ani ceny PHM poměr VHD a ID se nemění.
Za mě je dobre, že se investuje i kdyz přijde mi extrémní, ze Opavská ulice a je už asi pátým rokem zavřená přes léto. Nicméně těším se až budou tramvaje jezdit po zelenem pase. Vypadá to pěkně a za druhé není důvod do města nepridavat více zelene, kdyz to jde.
No jo – několik různých investorů a upřímně si moc nedovedu představit scénář typu „na rok zavřít úplně“ 🙂
Těšíme se na nový vzhled a odhlučnění trasy.
To se to buduje, když Dpo svoje řidiče pěkně škube o penízky.. Aby měli to co mají mít, tak musí odjezdit minimálně 205hodin měsíčně to jsou tři až čtyři šichty z volna navíc. Ale nahoře živí bolševiky kteří musí vykázat nějakou práci a jakou?? No přece zkracování jízdních řádů, to aby řidiči na konečných neměli čas se vychcat, protože dohledávají a zapisují spoždění. Aha proto se u DPO řidičům tak líbí a vůbec neodcházejí… Jediný co se musí uznat, tak výplata opravdu pípne na účtě den před stanoveným dnem..
Dotaz: Jaký vliv má výluka na bus linku 59? Ta bude po více než roční výluce jezdit z Vítkovic přes Starou Bělou do Polanky (a dále přes Klimkovice do Svinova) a s tím omezeným úsekem v Porubě nemá nic společného. Týká se ji jen rekonstrukce mostu na Plzeňské (u Ostravar Arény).
Jestli je to z nějaké ofiko zprávy DPO tak pardon 🙂
V článku se píše: Kvůli nové výluce na Opavské a pokračující výluce na Plzeňské budou upraveny trasy linek 3, 4, 7, 8, 11, 12, 17, 18, 26, 43, 46 a 59.
Výčet linek je sloučený pro obě výluky.
A jo, díky – moje chyba a přehlédnutí 🙂
Linka 59 je sice v článku uvedená, ale změna na její trase není způsobena žádnou TRAM výlukou, ta změna je, že linka již nebude rozdělena na část A a část B, ale bude v kuse, tak já má být, tedy z Vítkovic přes Polanku až do Svinova.
To samozřejmě vím (shodou okolností jsem z Klimkovic), jen mě to zaskočilo v souvislostí s výlukou v Porubě – přehlédl jsem zmínku o rekonstrukci na Plzeňské, která se ji dotýká (jsou tam dočasně přidané zastávky u Ostravar arény) 🙂