Velká oprava v Libni finišuje, tramvaje se vrátí mezi Palmovku a Kobylisy v září
Oprava Zenklovy ulice před dokončením. Foto: Praha8.cz
Cestující v pražské MHD čeká od pátku 10. srpna další velké omezení na tramvajové trati mezi Palmovku a Kobylisy. Na
celou dobu vyluky jezdi nahradni tram 30 k sidl. dablice a ted ji na tyden precisluji na 37… proc proste neponechali cislo 30?
Patrně proto, že to budou nějaké „přímé vozy“ z linky č. 17, které nepojedou v celé trase současné „náhradní“ linky č. 30, takže pro ně bude možná nutno vydat samostatnou licenci – a po skončení této výluky s delší NAD bude ještě znovu pokračovat (do konce srpna t.r.) ta dosavadní výluka s provozem „náhradní“ linky č. 30 a přestupy v zastávce Bulovka, takže by to cestující zbytečně pletlo.
A jediný použitelný cyklostojan široko daleko zmizel… 🙁
A Vám snad nestačí aspoň to zábradlí, které je na obrázku u textu? Kolik by jinde dali za to, kdyby měli aspoň to …
Dlouhodobá výluka v úseku Kobylisy – Bulovka byla před pár lety. Proč se neudělalo vše při této výluce a výluka se opakuje… trochu mi to připomíná SŽDC.
To byla ovšem výluka jen pro opravu tehdy nejvíce „rozpadlých“ úseků tramvajové trati – současná výluka, kromě toho, že se při ní definitivně zrekonstruuje už celá tramvajová trať (v úseku Palmovka – Bulovka), je vyvolána totální rekonstrukcí (v podstatě spíše novostavbou) původní (stoleté) kanalizace, která už byla ve zcela neopravovatelném stavu a hrozila haváriemi, a i obnovami dalších sítí + přemostění Rokytky (původní most byl údajně nejstarším betonovým mostem v Čechách). A považuji za velmi pozitivní, že se tentokrát podařilo zkoordinovat hned několik akcí tak, aby proběhly současně a bylo dosaženo maximálního výsledného prospěchu.
Tak hlavně jestli udělali zábrany, aby auta nemohla v kolonách stát na tramvajových kolejích.
Vozovky ovšem budou na většině trasy dodělávat až po obnovení provozu tramvají – a otázkou je, zda se tam všude vejde samostatný jízdní pruh pro automobily.
Před pár lety byla dlouhodobá výluka Ke Stírce – Bulovka. Ve většině části této trasy byly položeny nové koleje + související povrch komunikace. Nyní je asi v plánu rozkopání kvůli rekonstrukcí sítí…
Ano, nové koleje vedou od stírky až na zastávku Bulovka, kam dnes zajíždí 30. Z hlediska tramvajového provozu už zbývá jen napojit zastávku přes křižovatku s novou tratí, což je prakticky jen pár metrů. Co na tom budou dělat dalších x týdnů, že se po té 10 denní výluce nemůže obnovit provoz kompletně, nechápu. Snad jen že není hotová trať přes most přes Rokytku. Ale tam je to vůbec podezřele pomalé. Místní si jistě pamatují v zimě několik týdnů jednokolejného provozu přes původní most, kdy se očekávalo zahájení prací v místě té druhé, uzavřené koleje. Výsledek byl takový, že až… Číst vice »
Vy jste snad Tatar, ne? Výluka tramvajového provozu je podřízena především totální obnově a modernizaci kanalizace (vedoucí většinou přímo pod tramvajovými kolejemi), a ta zatím v úplnosti hotova není (m.j. například u zastávky tramvají Vosmíkových),a hotová zatím není ani rekonstrukce mostu přes Rokytku, takže zjevně dříve než koncem srpna nebude možno úplně dokončit ani všechny práce na obnově tramvajové trati (převážná část je v podstatě hotova už teď) – nevím, co je na tom k nepochopení. Ano, i mně se často zdá, že leccos trvá zbytečně dlouho, ale pro ty akce přece někdo vypracoval POV a někdo jiný kompetentní i… Číst vice »