Velká expanze Eurowings, tří linek se dočká i Praha
Letouny společnosti Eurowings Foto: Eurowings
Z Prahy jsou v prodeji zatím lety do Ženevy, v plánu je spojení na Korfu a Rhodos.
Z Prahy jsou v prodeji zatím lety do Ženevy, v plánu je spojení na Korfu a Rhodos.
Alicante už není ve hře?
Alicante samozrejme je ve hře. Opět na léto. Čtvrtky a neděle, je již v prodeji.
Trochu mi mrzí odchod EW z linek na Kanárské ostrovy. V zimě fajn destinace, kam se uklidit. I mi přišlo vtipné, jak najednou začal pokles cen i u SW, když měli konkurenci a teď jsou zpět na jejich “super cenách”.
Čo je na tom vtipné ,to je snáď logické.
Myslite Že cenotvorba sa odvíja od toho aká cena letenky sa bude zdať vhodná zákaznikom. Trźná cena- nie je nikto ďalší? Bude letenka drahà.
Větší konkurence např. na Rhodos je žádoucí. SW má na této lince hodně nemravné ceny.
😀 co je to nemravna cena?
Cena kolem 9000 Kč za zpáteční letenku hladoletem PRG-RHO-PRG jen s příručním zavazadlem mimo hlavní sezónu.
… ja jen, ze pojmy jako nemravna cena jsme slychali za nejhlubsiho totace, kdyz komunisti likvidovali ekonomiku
Jste na omylu. Totáč pamatuji, ale tento slovní obrat jsem poprvé zaslechl až po r. 1989. Po tzv. liberalizaci cen, což u mnohých prodejců znamenalo de facto „urvi, co se dá“.
SW má na většině linek ceny, které odpovídají tomu, že část kapacity letadla prodá na fix cestovkám. Potom volný prodej nezačíná na 189 sedadlech, ale třeba na polovině nebo na třetině a ceny tomu odpovídají.
tohle tady bohužel nepochopí … snažím se jim to vysvětlit dva roky, bohužel stále nic 🙂
nemusíte nic vysvětlovat pane odborníku, jednoduše jsou ty ceny nadsazený a SW potřebuji konkurenci, pak najednou není problém letět za polovinu
Proc se sem ta konkurence ale nehrne?
ale houby nadsazené. ty ceny jsou naprosto normální. on doprodává „pár“ volných míst v letadle, protože většinu letadla ma vyprodanou cestovkou.
a poslední místa v letadle se vždy prodávají za strašné rakety.
nevím, co si od toho slibuejte .. že někdo začne na kanáry lítat za 9 euro? nebo co?
(a nejspíš ty kanáry nějaký extra vejvar není .. protože kdyby byla, tak už tu ta konkurence dávno je…)
Malaga a Kréta. To bych ocenil.
Nezrušil Malagu Ryanair?
Malagu létá EW celoročně, na léto je opět v prodeji. Stejně tak Heraklion je v prodeji na letní sezónu.
Kdy zacnou z PRG pro ne litat boeingy od smartwings? Slysel jsem, ze uz se to pripravuje. Dekuji
Jedna paní povídala. Já bych řekl, že QS bude rád, že stihne ulétat i svůj letní letový řád, natož aby ještě dával svoje 737 na cizí linky. Rozhodně to není otázka nejbližších měsíců, EW stále na pražskou bázi nabírá nové zaměstnance, včetně pilotů A320 family. Kdokoliv vám zde napíše jakékoliv datum, tak to bude akorát drb a dohady. Ano samozřejmě „ověřený drb z managementu“.
Smysl to naopak dává. SW má vysokou flexibilitu , místní posádky, stejné destinace. EW nebude mít v PRG nikdy plnohodnotnou bázi. Vždy to bude jen takové přicmrndávání a dovedu si představit kombinaci třeba 3 Airbusy EW a do toho 1-2 NG (ACMI) od SW. Finančně rozhodně lepší varianta než tady bázovat 5 Airbusu EW a krmit odboráře z GERMANWINGS.
Tak krmit odboráře z neexistující společnosti co zanikla v roce 2020 budou asi těžko. Asi myslíte Eurowings Germany a ty krmit taky nebudou protože v Praze mají základnu Eurowings Europe. Jiná společnost. Jiné odbory.
Myslim si , ze Vlastik to myslel tak, ze je to vlastne Germanwings. Akorat to po Lubitzovi prejmenovali…
Totalni nesmysl… SW jim to urcite nebude davat pod cenou.
Navic by z toho byl paskvil jako z jinych aerolinek. Koupite si let s EWG a pristavi Vam tam 20 let starou osmistovkou SW.
Skoda ze zde neni funkce “remind me this in 6 months”
jakože ewg je nějaka „uber-aerolinka“ ? 😀
tak minimálně si na to hrají, stejně jak vy si tady hrajete na nějakého über-mensche
jak si na to hraji? vzdyt je to jen dalsi low cost
Snad nikdy … proč by to dělali? Mají svoji image, svůj customer service.
Škoda, Malga furt nic…
Malagu Eurowings létá celoročně, včetně zimy. Pauzu má pouze na leden. V prodeji je již také na léto 2023, několikrát týdně.