Vedení Transdevu ovládlo 3ČSAD, na dotazy o koupi firmy zatím nedalo odpověď
Autobusy Crossway LE NP pro ČSAD Karviná. Autor: Iveco
V Moravskoslezském kraji zřejmě došlo minulý týden k autobusové fúzi desetiletí. Jisté jsou ale zatím jen personální změny. Management české
Jednu,a to velice hlasitou změnu už to přineslo*Hlášení v busech (slyšel jsem jen to v ČSAD Havířov )*Otřesná čeština,hrozná výslovnost,a faktická chyba*Zatím “ nejlepší “ je Vratimovská*
Tak Veolia svoje aktivity ve střední Evropě před lety prodala Arrivě a se teď pomalu vrací pod jiným názvem… Nevíte, co bylo tehdy za prodejem?
K ČeskoTěšínsku, Frýdlantsku, Karvinsku a Orlovsku mu může přibýt každou chvíli i Havířovsko, které se bude co nevidět soutěžit a jezdit v příštím roce zřejmě od prosince…
No to jsem zvědav.
Že by pak autobusy u nás změnily kabát…
Zatím ČSAD jezdí ve zmíněných městech i MHD…
No je otázka jestli všech 407 autobusů „přejmenují“
Pokud bylo ČSAD opravdu české, je to velká škoda. Tyhle nadnárodní molochy rozmáhající se nad Evropou nemám rád.
Věřím, že skupina 3ČSAD byla v rukou dobrých českých hospodářů. O některých českých dopravcích, jako je například BusLine, však nemám moc dobré mínění. V takové situaci mi je bližší právě Arriva nebo Transdev.
Obávám se, že BusLine měl už před časem nějaké vlastníky kdovíodkud …
Mno asi jste měl zajít za majitelem a rozmluvit mu prodej firmy.
Tak jsem zvědav jestli Trandsev ovládne i AudisBUS 😂
Nebo třeba Kypus bus….
Který tady jezdí pár linek v oblasti Karviné Stonavy a Horní Suché…
To ještě jmenuje Kypus? Třeba KULA už je taky historie
Kypus bus už možná víc než rok nejezdí, nahradilo/vytlačilo ho ČSAD ve výběrovém řízení, které neměl šanci vyhrát.
Ten už půl roku nejezdí a ty linky má ČSAD Karviná tím pádem transdev
No to jsem zvědav jestli to nebude změna k horšímu. Nejaky ten rok je uz cele MHD a PHD Havířov nizkopodlazni a na CNG.
Že by se jako už nekupovaly nízkopodlažní busy? 🚌 To si nemyslím….
Spíše se tu trochu vyvětrá když to mám nějak slušně napsat… 😁
Se budou asi někteří divit…………..
Spíše pokud by ty nízkopodlažní busy neměli ve smlouvě, tak si je můžou „exportovat“ do jiných měst.
Transdev i na PHD provozuje vysokopodlažní vozy. Nové.
Jenže většina PHD je na Ostravsku „par“ km. Nemyslim nějaké dálkové autobusy. Takze nizkopodlaznost, která je ted, je na místě.
Jo taky myslím že s busy problém nebude ale bude třeba pořádně vyvětrat aby si uvědomili že to dělají pro lidi a k jejich spokojenosti.Ne vymýšlet P…..y od stolů a za všechno buzerovat šofery !!!
Čekal bych spíš opak, snad se jim podaří pozvednout úroveň aspoň na úroveň bývalé Arrivy Morava.