Vectrony ZSSK začaly po nákaze jezdit do Prahy. Není jasné, na jak dlouho
ZSSK poprvé vyjely s lokomotivou Siemens Vectron. Foto: ZSSK
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) začala s obnovením vlakového provozu mezi Českem a Slovenskem, ke kterému došlo 8. června, nasazovat své
Já myslel že Pha – Bud vozí Zátopek, se pletu?
Možná vyrovnávací výkony 🙂
Většina výkonů byla „za normálu“ plánována pro 380, nicméně byl i dvoudenní turnus pro 350 (ten, co dnes ve zkrácené podobě jezdí vectrony).
Zátopek na jih vozí vše Pha-Linz, Ex534,535,538,540,541,R 735.
On myslel Bud jako Budapešť, ne Budějovice;-)
Mám takovou skromnou otázku. Čím jsou ty Vectrony nakažené?
Kvalitou a spolehlivostí 🤗
Nejlepší je to pro strojvedoucì, přesednout z lėtajìcího šrotu 350 na Vectrona. Jako Trabant a Mercedes.
A snad ne jednou zase (na čas) zpět smích
No dovolil bych si Vás poopravit…Vectron rozhodně není žádný Mercedes(něco o tom vím,jezdím na nich😉 ) a na slovenské rozpadající se infra už vůbec.A porovnávat babinu s větrákem taky není zrovna “echt”😏
Já na nich jezdím také, konečně mašina , která jezdí prakticky bez poruch, klima kupodivu klimuje a všechno na nich funguje. Mají jen jedinou chybu, že nepřišly o 15-20 let dřív. Jo a na 350, 150,151 jsem prakticky vyrostl, ještě to byly E 499.2, ES 499.0 atd., takže můžu srovnávat. Měly být už dávno po muzeích, nebo ve šrotě. Vectron je to nejlepší, co jsem kdy řídil!
Jako že až se do Maďarska jezdit začne, tak přestanou vectrony jezdit do CZ, aby mohly jezdit do Maďarska, tudíž s přepřahem v Blave? Nu, to by bylo typicky slovenské řešení.
Jsem to viděl v MuN, vectron blonski a zbytek modrobílý
Nejde o první nasazení slovenských Vectronů v ČR. Slovenské Vectrony nemá jen ZSSK.
Myslené bolo prvé nasadenie Vectronov, ktoré má prenajaté ZSSK
Nevím, jak to bylo myšleno, ale věta zní jasně: „Jde o vůbec první nasazení slovenských vectronů v českém vnitrozemí.“
Mají ZSSK vůbec přechodnost na Maďarsko? Protože by to celkově byl krok dopředu, kdyby tam zůstali místo 350. Určitě by to zvýšilo stabilitu Metropolitanů o kterých se nebojím říct, že patří mezi nejméně spolehlivé spoje, dost často je na vině porucha 350…
Schvaľovacie skúšky v Maďarsku podstúpili Vectrony S-Rail Lease / ZSSK v roku 2018.
Zo 14 Metropolitanov jazdia rušne r. 350 (aktuálne Vectrony) iba na dvoch, plus ešte jazdia na dvoch Hungariach, ostatných 12 Metropolitanov vozia (tiež nie veľmi spoľahlivé) 380. Ja som ale našťastie na tomto spoji nemal nikdy problém s poruchami rušňa.