IC3 na lince Hamburg – Kodan pres Feheman a trajektem smysl ma (spise melo), ale IC3 pres (Flensburg) – Padborg je proste nesmysl DSB. Bohuzel jeste nedavno praktikovany, zda i dnes to nevim.
V polovině února jsem jel IC3 – dle řazení 4 vozy , v reálu naštěstí 7, stálo se i v 1.třídě až do Koldingu, pak si to už sedlo. ale jelo to hezky, jízdní doby na kdoví co, všude se čekalo do času, v Odensee asnad 8 min.
P_V
1 rok
Škoda, že v tom článku není nic bližšího, proč to nebylo povoleno, co bylo třeba upravit atd. Jediná podstatná informace je tak v nadpisu, zbytek je PR slovní vata.
Jiří Kocurek
1 rok
Ještě ho schválit na Vyšehradském mostě, když se nedaří schválit Vyšehradský most.
Do Švédska jo. Na Smíchov ne. 🙂
Škoda… slov.
https://www.seat61.com/trains-and-routes/hamburg-to-copenhagen-by-train.htm
Kdo nerozumí, nechť si to prožene překladačem. Jde o to, že díky tomu mohou přestat jezdit dánské dieslové IC3 a budou nahrazeny klasickými soupravami s tím, že od roku 24 budou nahrazené Talgem.
Ano, na Vagonwebu už to visí dlouho že od půlky června je řazen Vectron a DB klasika. Ale to se netýká Øresundského mostu, ne?
Spíš to má souvis s celkovým odklonem od dieslových IC3, které do teď jezdí po převážně elektrifikovaných dánských tratích.
IC3 na lince Hamburg – Kodan pres Feheman a trajektem smysl ma (spise melo), ale IC3 pres (Flensburg) – Padborg je proste nesmysl DSB. Bohuzel jeste nedavno praktikovany, zda i dnes to nevim.
Od minulého týdne už ne. (Resp. podle vagonwebu už by tam měly jezdit DSB Vectrony s IC vozy DB, jaký je reálný stav nevím.)
V polovině února jsem jel IC3 – dle řazení 4 vozy , v reálu naštěstí 7, stálo se i v 1.třídě až do Koldingu, pak si to už sedlo. ale jelo to hezky, jízdní doby na kdoví co, všude se čekalo do času, v Odensee asnad 8 min.
Škoda, že v tom článku není nic bližšího, proč to nebylo povoleno, co bylo třeba upravit atd. Jediná podstatná informace je tak v nadpisu, zbytek je PR slovní vata.
Ještě ho schválit na Vyšehradském mostě, když se nedaří schválit Vyšehradský most.
Je pravda, že lokomotivě zatím ještě nikdo neřekl „drž hubu a plav“.. 🙂
Co jí říkali nevím, ve Smědé ale neplavala.
Že by souvislost s nášupem vagonů Talgo pro DSB ?
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:202091-2023:TEXT:DE:HTML&tabId=2
Vážená redakce,
ve větě „Jako první této možnosti švédský železniční dopravce Snälltåget“ Vám nejspíše chybí slovo „využil“.
Přeji hezký den!
Na začátku druhého odstavce asi vypadlo slovíčko „Jako první této možnosti švédský železniční dopravce Snälltåget…“ 🙂