Vectrony Českých drah začnou zajíždět do Krkonoš, potáhnou polské rychlíky
Lokomotiva Siemens Vectron (193.690) v čele vlaku Českých drah u Chocně. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Ve stanici Szklarska Poręba Górna se v sobotu budou nečekaně potkávat dvě vozidla Českých drah.
Tak hlavně aby bylo dost nafty když z Polské strany nejsou dráty
Poláci uzavírají tunel u Trzcińska, a tak se 18. a 25. listopadu Vectron a Stadler ve Szklarskiej Porębie nepotkají.
Sice nemáme s čím jezdit,ale byznys je byznys😄😄😄
Poláci mají svých lokomotiv dost a určitě nečekají, až jim ČD bude tahat vlaky s drahýma Vectronama. Ti dnes vyrábí kde co, proto je tam lepší žití než V ČR.
Z článku: „Na základě dohody s PKP Intercity byl rozšířen provoz o jeden den v Polsku, kdy PKP Intercity nasazuje naše lokomotivy na vnitrostátní spoje v Polsku,“ potvrdil mluvčí Českých drah Petr Štáhlavský.
Z vašeho komentáře: „Poláci mají svých lokomotiv dost a určitě nečekají, až jim ČD bude tahat vlaky s drahýma Vectronama.“
Proč by se tedy podle vás firma PKP IC domlouvala s ČD na nasazení ČD Vectronů na jejich vnitrostátní spoje, kdyby váš komentář byl pravdivý?
Jako že je v Polsku lepší žití než v ČR? Tak to je teda vtip dne.
Jako, že když tam “vyrábí kde co” tak je tam lepší žití? Takové Turecko vyrábí také kde co, vyšvihlo více VRT než Česko a Polsko dohromady … tam se žije skvěle :-).
Odpustím si osobní invektivy, tak bych jen řekl, mýlíte se.
V příspěvku chybí poznámka *sarkasmus*, neboť jak vidím, spoustu lidí ho nedokáže poznat 🙂
Žití v Polsku je asi OK ale svých lokomotiv rozhodně dost nemají. A to co mají je z velké části zastaralé, jak řada EP09 z devadesátek, nemluvě o EU07, která se ani nedokáže rozjet na povolenou rychlost na některých modernizovaných tratích. Projekt lokomotiv PESA Gama zatím úspěšný nebyl (v elektrické i motorové trakci) a teď to zkouší Newag s Griffinem. A to právě protože těch lokomotiv nemají dost.
🤦🤦🤦🤦
Polsko je výrazně chudší zemí než Česko.
Směle do toho, když vám dá vyšší částku, než bude leasing. Obdobou je koupit byt na hypotéku a mít nájemce, který vám tu hypotéku splácí. Úplně běžná věc.
Super takže na Ex2 navěky shit 361.1 🙁
Dávám jim rok, maximálně dva roky.
To jsou dohromady tři.
tam už se vozidla čd kdysi potkávaly..jezdily tam 163
Ale mám dojem že tam tou dobou zase nejezdily RS1 ČD (nýbrž 810 Viamotnu či koho).
jezdily tam i 810 ČD (pronajaté někomu jinému) a myslím že jeden rok se tam potkaly i se stadlery
Tak pokud líznete za 10 a půjčíte za 12, tak zlatej kšeft.
Pro redakci: Vectron vede Krušnohory mezi Ústim nad Labem a Chebem, ne mezi Ústim a Prahou
Vede 600/603
Ano, bude to v rámci turnusové skuoiny 328 https://sledovani.55p.cz/praha_322_2023/
Vede oboji, už jsem ho videl na obou části
No ten leasing toho Vectrona stojí okolo 50 tisíc Kč denně. Proto musí najet denně co nejvíc kilometrů, protože jen za jízdy vydělává.
Tak proč by ne? 😀 Když vám za to řádně zaplatí nebo jako protislužbu alespoň půjčí dočasně manželku (hihi, boomer ftípeček), tak nevidím problém.😎
Cuckolding je mladší typ perverze než jsou narození boomeři..
Tak o tom bych se přel. Všechny nekonvenční sexuální praktiky tu byly už dávno před boomery, jen historicky byly potírány a označovány jako ďábelský akt. 😀 A vanilkoví boomeři rádi vtipkují nad tím, co sami nechápou, včetně (ne úplně) nových trendů. 🙂
On je to dost starý způsob, ale dřív se tomu říkalo normálně paroháč, bro.
Což je dobrý nápad, protože vám to pomůže s financováním leasingu.
Je dost možné, že je budou v budoucnu potřebovat, třeba zrovna na novou linku do Polska přes Lichkov. Když je teď někomu zapůjčí, tak vůbec nic nemusí tratit.
Pokud jste si přečetl článek, zjistil byste, že ten Vectron Dráhy potřebují 5 dní z 6. Takže ano, je to dobrý krok ho ten 6. den půjčit.