Ve Vysokém Mýtě skončí více než půlroční uzavírka na hlavním tahu I/35

Opravený most ve Vysokém Mýtě. Foto: ŘSDOpravený most ve Vysokém Mýtě. Foto: ŘSD

Plný provoz se na most vrátí od příštího úterý.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Railfort

Tak doufejme, že se na uzavřeném úseku opravilo i něco navíc, abychom za pár měsíců zase nejezdili objížďkou.

Jarda Š.

Hlavně doufejme, že už konečně dojde na výstavbu obchvatu V. Mýta (D35).

Jakub (easydrink)

Silnice I/35 nevede z HK do Olomouce ale do Mohelnice.

Koro

Dál navazuje D35, takže tady bych nebyl hnidopich…

Jakub (easydrink)

Já nejsem a není to ani kritika. To je jen upřesnění faktu. I/35 pak pokračuje u Křelova a vede do Olomouce.

Koro

No. Odpověděl sis sám. Vede do Olomouce. Dál za kruháčem u Globusu už pak pouze D35.

jakub (easydrink)

Neodpověděl. Úsek z HK vede pouze do Mohelnice, na něj navazuje D35 a na ni pak v Křelově opět I/35, který vede do Olomouce. Nicméně z HK nevede do Olomouce, a to je to, na co jsem upozorňoval v prvním příspěvku.

PetrN

řešíte fakt blbosti 😀 obecně se o I/35 vždy mluví o spojení Mechova s Olmikem jakožto stotisícových krajských měst… nebo už rovnou můžeme napsat že je to spojnice Hrádku nad Nisou s Bumbálkou a půlka lidí ani nebude vědět kde to je…

Gwann

Může mi někdo znalý říct, co trvá na opravě takového mostu půl roku? Ptám, bo nechápu.

Andrej

Neviem, celkovo mi zdá, že rôzne rekonštrukcie po celej ČR, ktoré aj výrazne ovplyvňujú prevádzku, sa tiahnu neprimerane dlho. Veď keď zvedú niekoľko tisíc 40-tonových kamiónov denne na pol roka na obchdázkové cesty 3. triedy, tak škody, ktoré to spôsobí na daných obchádzkových trasách budú zrejme násobne vyššie, než je hodnota opravy takého mosta.

Mýval

Na té délce je určitě podespáno, to že ta silnice musela být v jednom směru provozovaná.
Vést objízdnou trasou, která byla takhle hustý provoz v obou směrech je nepředstavitelné…

xhj

Komplikací také bylo to, že muselo být po celou dobu rekonstrukce zachováno spojení obou částí závodu Iveco pod mostem kvůli vnitrozávodové dopravě.

bkv

realizace po polovinách mostu, beton by měl tvrdnout 28 dní, izolaci proti vodě taky nemůžete položit na čerstvý beton.

Jan Sova

Ttřeba v tom byla nějaká vícezakázka na montáž radarů rovnou do betonu/konstrukce. Z důvodu bezpečnosti sil. provozu pochopitelně.