Infrastruktura Silnice Stavebnictví

Ve Vysokém Mýtě skončí více než půlroční uzavírka na hlavním tahu I/35

Opravený most ve Vysokém Mýtě. Foto: ŘSD
Opravený most ve Vysokém Mýtě. Foto: ŘSD
Plný provoz se na most vrátí od příštího úterý.

Řidičům na silnici I/35 z Hradce Králové do Olomouce skončí příští úterý jedno dlouhé omezení ve Vysokém Mýtě. Ředitelství silnic a dálnic otevře most na okraji města ve směru od Hradce Králové, pod kterým vede spojnice mezi závody Iveco Czech Republic. Skončí tak omezení, které trvalo od března.

O konci chystaného omezení informovala mluvčí ŘSD Kristýna Korenčiková. „Provoz byl ve směru z Hradce Králové na Olomouc po dobu rekonstrukce odkloněn na objízdnou trasu. Od úterý ale řidiči po mostě znovu projedou oběma směry,“ dodala.

Podle ní ale rekonstrukce ještě zcela nekončí. V okolí mostu budou pokračovat terénní úpravy a zbývá také dokončit montáž oplocení. Na jaře příštího roku proběhne ještě montáž vodovodního potrubí. Provoz na mostě už ale těmito pracemi omezen nebude.

Most se nachází na významném silničním tahu s vysokou intenzitou dopravy. Denně po mostě projede až kolem 18 tisíc vozidel. Důvodem opravy byl jeho špatný stavebně-technický stav. Rekonstrukci mostu provádí za 27,44 milionu korun společnost Chládek a Tintěra, Pardubice.

 

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Railfort

Tak doufejme, že se na uzavřeném úseku opravilo i něco navíc, abychom za pár měsíců zase nejezdili objížďkou.

Jarda Š.

Hlavně doufejme, že už konečně dojde na výstavbu obchvatu V. Mýta (D35).

Jakub (easydrink)

Silnice I/35 nevede z HK do Olomouce ale do Mohelnice.

Koro

Dál navazuje D35, takže tady bych nebyl hnidopich…

Jakub (easydrink)

Já nejsem a není to ani kritika. To je jen upřesnění faktu. I/35 pak pokračuje u Křelova a vede do Olomouce.

Koro

No. Odpověděl sis sám. Vede do Olomouce. Dál za kruháčem u Globusu už pak pouze D35.

jakub (easydrink)

Neodpověděl. Úsek z HK vede pouze do Mohelnice, na něj navazuje D35 a na ni pak v Křelově opět I/35, který vede do Olomouce. Nicméně z HK nevede do Olomouce, a to je to, na co jsem upozorňoval v prvním příspěvku.

PetrN

řešíte fakt blbosti 😀 obecně se o I/35 vždy mluví o spojení Mechova s Olmikem jakožto stotisícových krajských měst… nebo už rovnou můžeme napsat že je to spojnice Hrádku nad Nisou s Bumbálkou a půlka lidí ani nebude vědět kde to je…

Gwann

Může mi někdo znalý říct, co trvá na opravě takového mostu půl roku? Ptám, bo nechápu.

Andrej

Neviem, celkovo mi zdá, že rôzne rekonštrukcie po celej ČR, ktoré aj výrazne ovplyvňujú prevádzku, sa tiahnu neprimerane dlho. Veď keď zvedú niekoľko tisíc 40-tonových kamiónov denne na pol roka na obchdázkové cesty 3. triedy, tak škody, ktoré to spôsobí na daných obchádzkových trasách budú zrejme násobne vyššie, než je hodnota opravy takého mosta.

Mýval

Na té délce je určitě podespáno, to že ta silnice musela být v jednom směru provozovaná.
Vést objízdnou trasou, která byla takhle hustý provoz v obou směrech je nepředstavitelné…

xhj

Komplikací také bylo to, že muselo být po celou dobu rekonstrukce zachováno spojení obou částí závodu Iveco pod mostem kvůli vnitrozávodové dopravě.

bkv

realizace po polovinách mostu, beton by měl tvrdnout 28 dní, izolaci proti vodě taky nemůžete položit na čerstvý beton.

Jan Sova

Ttřeba v tom byla nějaká vícezakázka na montáž radarů rovnou do betonu/konstrukce. Z důvodu bezpečnosti sil. provozu pochopitelně.