Ve vozovně v Pisárkách upravují kolejiště pro použití nové haly
Vozovna Pisárky. By Harold - Own work, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=24066820
Stavbaři v pátek začali s posledními pracemi, které umožní v příštích dnech začít využívat novou halu denního ošetření tramvají v
Muzeum v Husovicích nepovažuju za moc dobrý nápad – nebo budou muzea dvě – jedno už je v Líšni. Třetí šalinové depo by mohlo šetřit jalové km. Do budoucna by se tato vozovna mohla propojit s Novou Zbrojovkou a Starou Osadou.
No nevím jestli bych budovu v Líšni nazýval muzeem. Spíš je to z větší míry sklad vraků který ani není dostupný (respektive je ale jen ve skupině na objednávku)
Toto je projekt DPMB na prezentaci svých a pronajatých vozidel co „překáží“ v Medlánkách
V Líšni je depozitář Technického muzea Brno. DPMB své historické vozy má normálně v běžných vozovnách…takže spolu s přibýváním retro vozů dává smysle je vyčlenit všechny do samostatného prostoru a zpřístupnit je celoročně. Husovice jsou navíc ideální v tom, že se tam dá (kdyby na to přišlo) obnovit i pár kolejí pro šaliny a napojit do sítě. Plus to může souviset i s tím, že kvůli výstavbě VMO Tomkovo náměstí bude Husovická vozovna odstřižena od trolejbusové sítě…
Ten detektor kol by mě zajímal. Co všechno to bude umět? Obutá kola pozná i řidič, když není hluchý.
Že by defektoskopie?
No neříkejte. A jaké defekty to bude umět rozeznat?
Skryté vady a trhliny. Jak se budou rozšiřovat moderní kola s „gumovou“ vložkou, bude zapotřebí je častěji kontrolovat.
Kola s gumovou vložkou tu máme počínaje tramvajemi T2. 😉