Ve Veselí nad Moravou začíná roční omezení kvůli stavbě křižovatek dvou hlavních silnic
Úpravy silnice I/54 ve Veselí nad Moravou. Foto: FB profil Veselí nad Moravou
Výstavba dvou křižovatek má zvýšit bezpečnost na styku dvou důležitých silnic.
Na to, že tam není semafor, ty křižovatky tu dopravu dobře zvládají.
Úplně zbytečná stavba, kruháče budou akorát na 55 způsobovat zbytečné kolony, ale ať si ty smrady ve Veselí dýchají sami. Kdyby raději křižovatky jen upravili a ten letitý tankodrom komentovat raději nebudu a tu extrémní dopravu od Blatnice bych chtěl jednou vidět.
Z Veselí na Slovensko přes Strání je I/54 omezena do 7,5 t a ještě výškou podjezdu ve Veselí, takže jen lokální uzel, žádný důležitý mezinárodní tah.
Doprava ve Veseli je dost silna a divim se,ze na tech dvou krizovatkach neni vice nehod. Kruhace pomuzou plynulosti dopravy (takze paradoxne mene smradu ‚si tam budou dychat‘) a zaroven v exponovanych mistech zpomali dopravu u prechodu..ted v urcitych mistech prejit je peklo…Smerem od Blatnice je nejen sidliste,ale take Kaufland,Billa,takze i mistni doprava je na tomto useku hodne silna.Kazda takova stavba ma smysl,at se to konkretne Vam,Lukasi,libi nebo ne…o))
Žel zkušenost s venkovskými ale i velkomestskymi řidiči ukazuje že plynulé používání kruhového objezdu je jenom snem. Velké procento řidičů nehledá způsob jak zaplout do proudu aut ale zastaví a čeká až bude volno na celém kruhači. Nemluvě o použití druhého pruhu. To by si na Etoile v Paříži počkali dlouho .
Vždyť píšu že je to lokální záležitost pro důchodce do Kaufu.
Už to bylo potřeba. Je ale smutné že to budou stavět rok. Osvětlí to někdo z oboru jak může stavba 2 křižovatek trvat tak dlouho?
Nekolik takovych krizovatek jsem v centru měst rekonstruoval nebo předělaval a to jak pro soukromého investora tak i pro statni organizace. Mel jsem vzdy omezeni prace od 7:00 do 19:00. Pokud jsme delali hluk. Hned jsem mel email se stížnostmi. Pokud jsme prasili, zas byla stiznost. Neustale nachazite kabely a chranicky správců siti, od kterých nemate ve vyjádření. Nejlépe c miste, kde to nemjmene potřebujete. No, a napriklad loni jsem cekal na zulove obrubniky z Jeseniku 3 mesice o objednání! Mohl bych napsat cely eleborat, ale stavet v centru mesta za provozu je to nejhorší!
Chytrý anonymní génius Van Houten by vám určitě objezdil půl Evropy aby ty obrubníky obstaral dřív. V dnešní době budeme za rok rádi.
Ale prosím Vás , vždyť je to pravda. Rok stavět dvě křižovatky je ostuda , a je to možné opravdu jen v této zaostalé , zkorumpované zemi. Ještě se těch neschopaku zastávejte proboha…
Já nestojím na žádné straně a nikoho neobhajuji, ale dám vám tři ukázkové příklady. První je byrokracie. Potřeboval jsem vyfrézovat a položit asfalt v Praze na jedné rušné křižovatce. Cca 400 m2 ve dvou vrstvách. Papírová příprava a všechna povolení mi zabrala 3,5 měsíce intenzivní přípravy. Realizace 2 dny. Kdyby mohly firmy v jeden den, tak za cca 12 hodin mám hotovo a to za plného provozu. Měl jsem lít asfalt na chodníky. Všem jsem v okolí dal vědět, že bude probíhat tato akce. Byl už podzim, takže asfalt byl tuhy za cca 2 hodiny. Věděli to na radnici, lepil… Číst vice »
V Praze? A to nevadí. 😂