Ve stanici Dasnice na Sokolovsku došlo k poruše trakčního vedení, vlaky stojí
Stanice Dasnice na trati 140. Autor: Lubor Ferenc – Vlastní dílo, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=64461720
České dráhy zavedly místo rychlíků náhradní autobusovou dopravu.
Vysvětlení k Dasnicím. V noci probíhala nepředpokládá výluka oprava akčního vedení po předchozí mimořádné události. Po 4 hodině bylo hotovo. Po zapnutí šťávy došlo ke zkratu a v podstatě celé kynšperské zhlaví znova lehlo k zemi. Prostě došlo k závadě kterou nikdo nečekal.
Ty blesky mohly vypadat moc zajímavě.
To by si a tím vylepšením ( jak se píše v předchozím článku) měli pospíšit..
* s tím *
Nojo, tam mimo jiné píší o výměně trakčního vedení. Z toho usuzuji, že už dosluhuje a to se pak sype furt.
Porucha to je až výsledně. Na začátku je příčina a ta zde není uvedena. Opět došlo ke stržení troleje, ale proč se raději neuvádí.
Tentokrát to dokonce spadlo samo po opravě
Jako fakt???
Ano, jenže to už dobrá správa neřekne. Ještě že tam zrovna nikdo nejel, hned by byl viník
Měla by tam být vada materiálu a to se bohužel stát může .
V 7:45 hod provoz obnoven po jedné ze dvou traťových kolejí.
Ti byli ale tentokráte rychlí … To asi nebyla moc rozsáhlá porucha.
Co znamená „došlo k poruše“ ?
Že se to rozbilo. Samo. 🙂
Toho Sama bych jednou chtěl potkat. Nabacat by potřeboval. 😀
A přitom je na světě tolik věcí, které považujeme za Smo Zřejmé. Vodu v kohoutku a internet v mobilu. A nedejbože, aby stávkovali, to může jen nedotnutelná železnice.
Rozbil to jeden z bratrů jeden se jmenuje Samo Se To a ten druhý Ono Se To. Sice je ještě nikdo neviděl, ale znát je každý.
Česká železnice je jedno velký dobrodrůžo!
A co na to manekýn Kupka?
Nevím, jak ostatní, ale já bych nechtěl, aby ministr se věnoval stržené troleji někde na Sokolovsku. Na to je čas ministra moc drahý a je neefektivní s ním takto nakládat. Na to je určitá struktura, kde to mají na starost určití lidé. Úkolem ministra je pak dělat takové změny, aby vše fungovalo. Za 3/4 roku nestihnete nic zreformovat.
Na mikromanagement byl šíbr jistý AB, a to ještě z vyšší pozice než Kupka. Někteří mu za to tleskali a dodnes ho volí…
Pokud se to děje často jak píše V H, tak by mohl aspoň zaúkolovat jednoho ze svých náměstků, ať situaci prověří a zatlačí na skutečné řešení příčin těchto poruch. Nejhorší je, když to nikoho nezajímá, i když problém opakovaně způsobuje citelné škody, nikdo nemá zodpovědnost a neřeší to. Nahodilé závady samozřejmě nemá cenu tako řešit, to má být podchyceno v rámci systémové údržby tratí.
už zaúkoloval. manekýn z dlážděné má nová KPI. tak ať se snaží.
Zkuste někomu, kdo zůstal trčet hodinu nebo dvě ve vlaku na trati nebo kdo chtěl do Berlína a vysadili ho v Děčíně říct, že se tahle Fialova partička ještě nestačila realizovat. Určitě to ocení! 😀
Obdobně by musel řešit každý výtluk na silnici, kdejakou prasklou pneumatiku a každého zaseknutého vodáka na šutru v řece. Beee bůůů ať ho vyprostí miniííístrr!
Pokud Správa potřebuje, aby každou poruchu trakčního vedení řešil ministr, tak je naprosto neschopná.
No já jenom, že když byl ministrem dopravy jistý pan Ťok, tak za to, že cestáři tehdá nezvládli zimu na rekonstruované D1, ho novináři a veřejné mínění málem sežrali /sežralo. Rozdíl mezi tím a neustálými průsery na dráze nevidím. Jen v příslušnosti k té správné straně či politickému směru.
P.S. to je i pro ostatní chytrolíny výše.
Ještě by stálo za to napsat, že v úseku Kynšperk- Dasnice (úsek cca 5 km) se tak děje opakovaně, tuplem poslední dobou, tak 3x do měsíce a nejsou to žádné krátké dvouhodinové mimoradnosti. Naposledy minulý týden ve čtvrtek…jaksi se to protáhlo až do pátku 13:30.
Tu má SŽ jediné štěstí, že je KV kraj všem u prd…, takže se to mediálně tak nepropírá, jako na jiných místech v ČR.