Ve Šluknovském výběžku začne tříměsíční výluka, trať Rumburk – Velký Šenov zrychlí
Vlaky Českých drah a Arrivy v Rumburku. Foto: Facebookový profil Rumburku
Po dlouhé době u železniční stavební zakázky cena v soutěži klesla proti odhadovanému rozpočtu.
Co zadávka Šluknov – údolí? Podle mě má velký turistický potenciál, myslíte že by nešlo by zastavovat aspoň o víkendech?
Vypadá slušně. Cena výkon.
Ještě by to asi chtělo zřídit při tom i novou zastávku v Dolních Křečanech.
Ta zastávka je na trati Rumburk Velký Šenov? Řekl bych, že nikoliv.
Glosátor nepochybně mínil právě novou zastávku na šluknovské trati.
To je fakt, něco jako Dolní Křečany obec by se tam hodilo 🙂
Moc si nedovedu představit kde by měla být abych ji použil raději než zastávku autobusové linky 409.
U mlékárny…
Jen tak dál. Jen mi tam chybí informace, kdy se počítá s tím převedením do D1 – tohle je typický příklad tratě s úrovní provozu, kde nemá D3 co dělat (celodenní a celotýdenní dvouhodinový takt, ve špičkách zahuštěný na hodinový).
Přiznám se, že jsem chvilku váhal, kterého z těch dvou Velkých Šenovů u Rumburku se to týká.
Tak pokud je myšlen Großschönau, kam z Rumburka nevede přímá trať a není ve správě SŽ, zase tak dvojznačné to nebylo – zvlášť když je v článku zmíněn Šluknov jakožto mezilehlá stanice.
A to nelze udělat rovnou 120 km/h?
To by stejně nepomohlo, protože by se tam musela trať i vozidla vybavit zabezpečovačem ETCS. Jinak bez toho můžou max 100 km/h.
Jo, za dalších 100 let tam žádný ETCS nebo nějaká obdoba nikdy nebude… Typické přízemní uvažování SŽ.
Uničovka, SmRad,… se dělají na rychlost přes 100, s tím že se později doplní zabezpečovačka.
Tak jim nejdřív přestěhujte hanáckou placku do Šluknovského výběžku, třeba vás pak někdo vyslyší – ale bez toho jen plácáte nesmysly.
Smíchov – Radotín není jednokolejka v pohraničí.
Vzhledem ke směrovému vedení a množství peněz je to ekonomicky nereálné.
Na 120 km v.h.bys musel pretrasovat trať je to samej oblouk😍
Dobrá zpráva jak se snaží dobrá správa!
Jak rychle lze změnit dopravní režim z D3 na D1? Stihne se to třeba během jedné pětiletky?
Škrtnutím pera se zajistí „jeden vlak na trati“
Šluknov býval vždycky obsazen výpravčím, takže asi hlavním problémem bude zejména vysunutí předvěstí na delší zábrzdnou vzdálenost, kterou pro tu vyšší NTR bude třeba dodržet.
Tak to je otázka. Na řadě lokálek už ty předvěsti jsou postaveny na delší zábrzdnou vzdálenost – tam , kde byl výhled zvýšení TR. Jak je to konkrétně u Šluknova nevím.
Šluknov ano, ale Velký Šenov ne. A křižuje se tam.
Šluknov je řízen dálkově, Velký Šenov má samovraty.
Nejlepším řešením je dálkovina až k „dolnímu poustevníkovi“.