Vánoční dárek pro Airbus. Po téměř roce doladil prodej A330neo

A330-800 v barvách Air Greenland. Foto: AA330-800 v barvách Air Greenland. Foto: A

Airbus má na model A330-800 zatím jen čtyři zákazníky.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karel_x

Ne vždy se výrobce trefí do potřeb trhu. Třeba letět krátkým A318 se často nepoštěstí… Uvidíme, jak si po krizi povede A330-800, zatím je příliš brzy dělat závěry. Vývoj letadla trvá řadu let, trh je přitom dynamický, mění se potřeby přepravců, nabídka konkurence, chování pasažérů atd. Držme palce, ať se nové letadlo chytne :-).

chatman

A nebylo by 2x 338 za dva roky řešením i pro Travelservis, pokud tedy přežije?

Mata

Proč myslíte?

Míla

To je vlastně vnitrostátní letecká linka… 🙂

Peeetr

Nekonečná touha markeťáků a manažerů nabízet co nejvíc druhů zboží, včetně horších a celkově nevýhodných variant.

dialix

Promiňte, ale v čem je A330-800 pro grónské aerolinky „horší nebo celkově nevýhodnou variantou“ než jiné typy?

Lukáš F.

Mě volba A330 zaujala, protože vzdálenost z Kangerlussuaqu do Kodaně (nějakých 3500 km) není tak velká a zvládne ji i narrowbody, které je typicky levnější. Ale nevíme, za jakou cenu ho kupují a jaká je dodací lhůta, vs. jak by to bylo s A320/A321, nevíme, kolik vozí carga, … je dost možné, že pro jejich specifický případ dává A330 větší smysl a zřejmě na té lince není moc konkurence, tak nemusí tolik tlačit cenu dolů.

Martin V.

A taky v okolí nejsou skoro žádná záložní letiště, kdoví kolík paliva navíc musí mít. http://www.gcmap.com/mapui?P=CPH-SFJ%2C+SNN%2C+SYY%2C+KEF%2C+UAK%2C+THU%2C+YFB%2C+YYR%2C+YQX&MS=wls&DU=km&SG=800&SU=kph&E=60&E=120&EV=402&EU=kts a počasí je těžko předvídatelné.

Jiří Kocurek

A kdo se do bot univerzální velikosti nenazuje, ať chodí pěšky.