Válka o reklamu v pražské MHD. Smlouva na 34 let i trestní oznámení

City Light vitrína v metru. Foto: Studio NajbrtCity Light vitrína v metru. Foto: Studio Najbrt

Letité spory mezi Dopravním podnikem hl. města Prahy (DPP) a společností Rencar ze skupiny JCDecaux ohledně reklamy v pražské MHD

4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
borek

Proč vůbec dělat tendry? Proč to nechávat nějaké cizí firmě, když si to Praha může zařídit sama, počáteční investice se jim do dvou let (možná mnohem dříve) vrátí v podobě levnější údržby, navíc bude mít volnou ruku v dalším rozvoji.

vydra

Přijde mi komické, jak žádná větší zakázka DPP se neobejde bez kontroverze.

Gambleraalkac

Jestli smlouva s JCD neni levarna, ve ktery jede Rittig, tak ja jsem abstinent, kterej si uz pet let nevsadil.

Marťas

Nemám rád JCD! Už jenom to, jak svého času uřezali přístřešky na modřanské trati a pak teprve chytráci zjistili, že vlastně nemají čím je nahradit… Nebo ty jejich neustále nefunkční hypermoderní záchodky v centru v těch reklamních „tubusech“… Snad si v roce 2031 (do té doby se stejně budou jen handrkovat) najde podnik a město solidnějšího partnera… Lepší volbou by možná byla rovnou městská společnost.