Válka o reklamu v pražské MHD. Smlouva na 34 let i trestní oznámení
City Light vitrína v metru. Foto: Studio Najbrt
Letité spory mezi Dopravním podnikem hl. města Prahy (DPP) a společností Rencar ze skupiny JCDecaux ohledně reklamy v pražské MHD
Proč vůbec dělat tendry? Proč to nechávat nějaké cizí firmě, když si to Praha může zařídit sama, počáteční investice se jim do dvou let (možná mnohem dříve) vrátí v podobě levnější údržby, navíc bude mít volnou ruku v dalším rozvoji.
Přijde mi komické, jak žádná větší zakázka DPP se neobejde bez kontroverze.
Jestli smlouva s JCD neni levarna, ve ktery jede Rittig, tak ja jsem abstinent, kterej si uz pet let nevsadil.
Nemám rád JCD! Už jenom to, jak svého času uřezali přístřešky na modřanské trati a pak teprve chytráci zjistili, že vlastně nemají čím je nahradit… Nebo ty jejich neustále nefunkční hypermoderní záchodky v centru v těch reklamních „tubusech“… Snad si v roce 2031 (do té doby se stejně budou jen handrkovat) najde podnik a město solidnějšího partnera… Lepší volbou by možná byla rovnou městská společnost.