V Ústí nad Labem budou jezdit trolejbusy od Škody s karoserií Solarisu
Trolejbus Škoda 27Tr pro Rigu. Autor: Škoda Electric
Společnost Škoda Electric vyhrála veřejnou zakázku na dodávku devíti parciálních trolejbusů pro Dopravní podnik města Ústí nad Labem. V zakázce,
V Chomutově je skupina řidičů která je proti všemu.Týká se to i 27Tr.Zima ještě nezačala,ano byla námraza.Tento problém
je ale všude tam kde jezdí trolejbus nebo tramvaj.V minulosti i na dráze.A že to občas proklouzne?Změnit návyky jízdy
s 15Tr!Vše časem se uklidní.Při dodání vozů mega problém s navijáky.Dneska ticho po pěšině.Já osobně jsem až na
nepodstatné věci spokojen.
Trolejbusy s karoserií výrobce Solaris (obecně) nejsou v Ústí nad Orlicí novinkou – „krátké“ už tam jezdí, takže DP vlastně zároveň jen pomalu přechází k dalšímu sjednocování „výrobního původu“.
v ústí nad Orlicí? Já tam žádný trolejbus nikdy neviděl.
Samozřejmě „nad Labem“ – omlouvám se za překlep vyrobený „fqaltu“.
1.) Ústí nad Labem
2.) Jezdí nám tu 18 tříosáků a 10 kloubů.
Díky za upřesnění: takže je to logická náhrada starých „patnáctek“ nízkopodlažními vozidly.
Existuje už nějaká podrobnější představa o využití té „parciality“ mimo drráty?
Minimálně rok a půl budou zajišťovat spojení na Střekov přes Labe. Stávající most Dr. Edvarda Beneše je v havarijním stavu a rekonstrukce bude vyžadovat úplné uzavření bez výjimky. Mariánský most na případné zatrolejování nebyl plánován.
Aha – díky: to mi (zatím) uniklo.
„Jde o kloubové trolejbusy s přídavnou baterií, díky které mohou jet část trasy i mimo troleje. V Ústí nad Labem by se mělo všech devět vozidel objevit do konce příštího roku. Čtyřdveřový kloubový trolejbus vyrábí Škoda ve spolupráci s polským výrobcem Solaris, který dodává karoserii. Stejný typ například koupili nedávno v Chomutově“
Z tohoto odstavce může vyplývat, že i nové chomutovské trolejbusy mají přídavný bateriový pohon. Chomutovské trolejbusy však onen přídavný pohon nemají.
v ústí nad Orlicí? Já tam žádný trolejbus nikdy neviděl.
V Chomutově s nimi nejsou řidiči moc spokojeni zejména v zimním provozu.
Však v Chomutově ještě ty solarisy zimu nezažily…navíc u 26Tr se zvedne zadní náprava a je to v pohodě, to samé u 28Tr.
To budou karoserie Solarisu ještě 3. generace nabo už 4.?
To zjišťuji.
Měl by to být IV, přeci jen se III už nevyrábí a na zkušebkách byl v ústí 27Tr IV z ČB (401), dle informací, které se ke mně dostali, tak by to měla být faceliftovaná verze