V Trutnově otevřeli novou okružní křižovatku, je hotová o měsíc a půl dříve
Nová okružní křižovatka na silnici I/16 v Trutnově. Foto: ŘSD
Místem denně projede kolem 17 tisíc aut.
Místem denně projede kolem 17 tisíc aut.
Místní vědí, že tam z velké části pracovalo minimum lidí.
Na kině jich pracuje x krát více a na nedůležitých tazích také.
Poslední měsíc se začalo pracovat.
Silnice u školky se dělala minulý rok a tak se to jako vždy znova rozkopalo, zaplatilo a udělalo jinak.
Osobně bych nechtěl vycházet ze školky pokud pojede kamion a to ještě nemrzne.
Oprava podobných kruháčů v jiných krajích trvá cca 2-3 měsíce, ale to se tam pracuje.
Opravdu ostuda a ještě se pochválí za termín
Vy jste nejaky odbornik a znalec,ktery presne vi,kolik pracovniku je na kterou praci potreba mit na stavbe??Kdyby jste si pozorne precetl clanek,ke kteremu se vyjadrujete,neuniklo by Vam,ze soucasti teto stavby byla i rekonstrukce inzenyrskych siti.A to predevsim proto,aby se za par let nemuselo kopat znova.Netusim,jestli jste nekdy osobne vychazel ze skolky Na Struze,ze mate takovou starost? Ja kazdodenne a zadny problem nikdy nebyl..Za me jste jen rejpal,ktreemu vadi vsechno a vsichni…
Kruháčema bych se v dnešní době nechlubil.
Proč?
Je to bezpečnější.
Je to levnější proti semaforům.
A vite o lepsim reseni?? Ta krizovatka byla dosti nebezpecna….
A spolu s tím by mohli otevřít kurz jízdy na kruhovém objezdu.
Ani tam nedali značku „Konec kruhového objezdu“
Hele, v Trauči už nějaké kruháče nějaký ty roky mají, takže bych v místních neviděl problém.
Jsou a přesto většina lidí dává blinkr až když otočí volantem na výjezd, část ho nedává vůbec. Což v trutnovském hustém provozu stojí za pendrek.
Zase ŘSD posedlé velkým průměrem. Je to obluda velká, do toho místa se to nehodí. Kdyby to bylo o tři metry menší, taky by to fungovalo. I tak, okolo toho baráku, aby se lidi báli projít, jak to je úzké.
Ale notak, kdejaký vstup na náměstí je ostřejší.
Okolo toho domu to ještě jde, ale podívejte se jak daleko jsou ty přechody od sebe, to je pěkná zacházka.
Objezd se dost zbrzdí když už první nebo druhé auto musí pouštět chodce,pak se zasekne celý kruháč
Imho se na větším poloměru lépe dělá plynulá doprava , pokud lidi tedy umí používat kruhac . Samozrejme jenom do jisté hustoty.
Nikdy jsem nepochopil, proč se dělají některé kruháče takto „useknuté“. Na spoustě místech, kde je kruháč malý, se logicky prostředek zmenšuje a některé části se právě takto upraví, aby se vytočila větší vozidla.
V tomto případě tomu však nerozumím, k tomu je ještě kruháč štědře velký, existuje nějaké logické vysvětlení?
Bude to trasa na nadměrných nákladů… tam se to zprůjezdňuje na nějakých 40 m dlouhé vozidlo.
Nevede tudy trasa pro nadměrný náklad?
Např několikrát za týden od Kaspera na HK a Jičín vezou dřevěné vazníky jako nadměr…
Díky vynaloženému úseku o 1,5 měsíce dříve? Jezdím tam každý den. Ve dve hodiny odpoledne nikde nikdo, absolutní minimum lidí, kolikrat tři chlapi. Naprosto tragicky pomalé. To je stavba, který může být hotová za měsíc, a ne 6 měsíců!!! Šmudlí to tam jak naprostí amatéři. Zbytek města pů roku ucpaný protože objížďka.Toto tempo výstavby nikdy nepochopím. Hrůza, hrůza, hrůza
Bydlim kousek vedle a jenom Vas musim podporit. Mozna by pan redaktor mohl zmenit ton clanku, je to ostuda. Delali to sakramentsky dlouho, delnika tam clovek po treti hodine skoro nevidel, zase tolik inzenyrskych siti tam nebylo. Provedeni mi prijde celkem ok.
Lidi nejsou 🤷♂️