V terminálu DB Schenker v Jönköpingu začal jezdit elektrický náklaďák bez řidiče

Autonomní náklaďák T-pod. Pramen: DB Schenker, EinrideAutonomní náklaďák T-pod. Pramen: DB Schenker, Einride

Nákladní doprava má za sebou další krok směrem k plně autonomním přepravám. V terminálu logistické společnosti DB Schenker ve švédském

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
MB

No a k čemu je toto dobré? Kdo to chce? Kdo to platí a proč? Budeme nakonec jako lidi nahrazeni všude roboty? Nejsem žádný spiklenec, ale tohle přehnané automatizování už mě docela vadí. Co budou lidi dělat, budou snad všichni ajťáci? A co když je nebaví vysedávat pořád u počítače? Hmm?

petr.r

když mechanik napíše na kolo dotáhni co udělá ten operátor?

Johnny Gomezz

petr.r.
pokud by něco takoveho udelal v jakekoliv firme uz dnes – tak by byl dany mechanik ihned razem bez práce.

Mechanik – dnes spise technik – je tam od toho aby vse fungovalo tak jak ma!!!

petr.r

joo a ten mechanik pojede s řidičem a třeba po sto kilometrech to dotáhne……. Napiš firmu, kde se to nepíše, pošlu tam kriminálku, nebot tych urvaných kol je dost na veřejný ohrožení. Mehanik je mechanik, technik má maturitu a nic neudělá a ani mu to nemyslí, je jenom cvičená opice, copak maturant ví, že něco co se točí tak sedne?

Jan Šlezingr

Inu tak se mechanik domluví s dispečerem, sedne do služební fábie a někde na parkovišti na trase si dá sraz s dálkově řízeným autem. Nebo si to nechají dotáhnout asistenční službou. Nebo…. Možností je milion. Stačí jen nehledat důvody „proč to nejde“.