V silniční nákladní dopravě se lockdown nekoná. Mýto bylo v říjnu znovu rekordní

Kontrolní mýtná brána v Dasným u Českých Budějovic. Pramen: CzechTollKontrolní mýtná brána v Dasným u Českých Budějovic. Pramen: CzechToll

Pro nákladní dopravu je klíčové zachování provozu velkých automobilek.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
medvěd

Je třeba vozit západní přebytky do východní spotřebitele. A votom to je.

Kalina

Jaké výkony předvedli železniční dopravci?

Petr Šimral

Jako vždy. Zoufalé. On taky půl roku jednokolejný a v noci úplně zavřený Děčín tomu nepřidal.
Prostě pokud není kudy jet a ani kde nakládat a vykládat, tak to lepší nebude.

Kalina

Uzavírky jsou technikálie, které stejně tak musí řešit i silniční dopravci. Problém vidím spíš v managementu neschopném získat nové zakázky.

Petr Šimral

Silničním dopravcům nikdo nezavírá silnice a v dobách jejich otevření je tam nepouští úplně stejně, protože jezdí osobní doprava…

Těžko můžeme získávat nové zakázky, když je nemůžeme ekonomicky a v reálném čase odvézt.

Kalina

Zákaz jízd kamiónů je zcela běžná záležitost už mnoho let v ČR i EU.

Frantisek

Stejně jako ořezávání železnic a stavba stále dalších silnic.

Libe

Není větším problémem nedostatečná kapacita v Uhříněvsi? Začíná se stávat standardem 6 ale 12 hodin čekání vlaků na volno, protože Uhříněves nebere. Pravda jsou i výjimky kdy vlak stojí i 20 hodin,ale může za to Děčín.

Petr Šimral

To má taky vliv. Rozšíření současného nebo novostavba nového terminálu je v dnešních podmínkách nemožná.