V silniční nákladní dopravě se lockdown nekoná. Mýto bylo v říjnu znovu rekordní
Nová přeložka odvede kamiony z obce Dasný. Pramen: CzechToll
Pro nákladní dopravu je klíčové zachování provozu velkých automobilek.
Pro nákladní dopravu je klíčové zachování provozu velkých automobilek.
Je třeba vozit západní přebytky do východní spotřebitele. A votom to je.
Jaké výkony předvedli železniční dopravci?
Jako vždy. Zoufalé. On taky půl roku jednokolejný a v noci úplně zavřený Děčín tomu nepřidal.
Prostě pokud není kudy jet a ani kde nakládat a vykládat, tak to lepší nebude.
Uzavírky jsou technikálie, které stejně tak musí řešit i silniční dopravci. Problém vidím spíš v managementu neschopném získat nové zakázky.
Silničním dopravcům nikdo nezavírá silnice a v dobách jejich otevření je tam nepouští úplně stejně, protože jezdí osobní doprava…
Těžko můžeme získávat nové zakázky, když je nemůžeme ekonomicky a v reálném čase odvézt.
Zákaz jízd kamiónů je zcela běžná záležitost už mnoho let v ČR i EU.
Stejně jako ořezávání železnic a stavba stále dalších silnic.
Není větším problémem nedostatečná kapacita v Uhříněvsi? Začíná se stávat standardem 6 ale 12 hodin čekání vlaků na volno, protože Uhříněves nebere. Pravda jsou i výjimky kdy vlak stojí i 20 hodin,ale může za to Děčín.
To má taky vliv. Rozšíření současného nebo novostavba nového terminálu je v dnešních podmínkách nemožná.