V Řešově začala výstavba hangáru pro údržbu širokotrupých letadel

Vizualizace nového hangáru pro údržbu letadel v Řešově. Zdroj: www.rzeszowairport.plVizualizace nového hangáru pro údržbu letadel v Řešově. Zdroj: www.rzeszowairport.pl

V hangáru za více než miliardu bude místo pro dva širokotrupé stroje současně.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Observer

Opravna widebody letadel: Řešov, centrální výcviková základna Ryanair: Krakov, neustálé nářky nad špatnou ekonomikou: Brno, Pardubice, Vary, Budějovice…

Tomas

my mame nejakeho dopravce, ktery ma widebody a zacal by je na nekterem z techto letist opravovat?

Observer

No jestli si myslíš, že Czech Airlines Technics žije z oprav jednoho letadla, které ČSA mají, tak je to silný argument.

Tomas

to sice nezijou, ale
zjevne maj na ruzyni kapacit dost… ale muzete jim to jit navrhnout, aby se prestehovali 🙂

PETR

No, možná se mi to plete, ale není nějaký polský Rzeszow tím hlavním letištěm NATO pro zásobování Ukrajiny???
Mluví se o stejném letišti ??? – ten český přepis mě zmátl..

Jiří Kocurek

Ano je to totéž. Ostrava se tam zase píše Ostrawa a Bohumín tam píšou Bogumin.

PETR

Aha, děkuji… čili je otázkou, zda to má sloužit civilním nebo vojenským transportním letadlům, že ano…. Kdo by jen tak investoval miliardy na stavbu tak blízko hranic v celkem bezvýznamném městě, kde je ale velký logistický uzel NATO … Uvidíme, co se z toho vyvine..

Jiří Kocurek

K běloruské hranici je to 200 km a k ukrajinské hranici 70 a něco kilometrů. Příliš daleko pro neřízené rakety z Běloruska a příliš daleko pro dělostřelectvo z Ukrajiny. Rovněž je to příliš daleko pro výsadek z Běloruska, pokud jde o tohle.

PS: Ostrava se svým zázemím je Polsku i Slovensku blíž.

Petr

No, kdybych na to měl, tak se s Vámi vsadím o 100 000,- že spíše vojenské. Drach nach Osten stále pokračuje, aspon v plánech NATO..
A hlavně, která širokotrupá civilní letedla to jsou, já jsem fanoušek železnice, tak zde nemám tušení.. Ty na ilustračním obrázku jsou širokotrupá ?? ??
PS. Právě ta blízkost hranice s Ruskem je podivná, nemyslíte???

Tomas

radeji se nevsazejte. prohrane penize

postavil si to lot pro svou a dalsi komercni udrzbu.

sirokotrupa letadla jsou pak ta, ktera jsou dvojulickova, treba i v clanku zmineny Boeing 787, a k tomu hromada dalsich

co je na blizkosti ruske ci jine hesnice podivneho? to je podivne asi stejne, jako to, ze v kosicich je letiste.

Tomas

mimochodem, o stavbe tohoto opravarenskeho centra se rozhodlo davno pred tim, nez rusko zautocilo na ukrajinu.

tgurecky

Kde dělají soudruzi z ČR chybu?

VíKo

To bych si rád přečetl trochu víc… Jak to myslíte?

Tomas

jsko ze … peotoze nemame nekde dalsi hangar na letadla, tak tomznamena “chybu”?

VíKo

Jednou za čas jsme zjevně zajedno…. 😁

David

Obavam se ze celkove: zpatecnicke mysleni, prilisna konzervativnost

Jiří Kocurek

Soudruzi z ČSSD dosadili do vedení ČSA jistého Luftjardu a ten rozfofroval peníze takovým způsobem, že … „dvacet let tráva neroste“. Následně soudruzi z ČSSD prohráli u soudu i u voleb, Slavia spadla do nižší ligy a CECF zkrachovala, pro úplnost.

Tím pádem ČSA nemá ani tu flotilu, aby ji mohli servisovat.

Soukromému servisu v Ostravě se docela daří, držte Lufjardy co nejdál, jinak skončí i ten.