Elektrobus od SORu vidím prvně. No, designově nejsem překvapen. Snad se jednou dožiju toho, že SOR vyrobí něco, co nebude vypadat zastarale nebo východoevropsky ošklivě.
kix
2 let
vážně se tohle vyplatí, než netáhnout raději dráty? Vozit v každém vozidle baterie, které mají poměrně omezený dojezd, jsou težké, takže zvyšují spotřebu ai celkový provoz díky ztrátám vychází na km více než u trolejbusu. Nemluvě o životnosti baterií, když se to vozidlo točí pořád. Krom toho ty dráty jsou ekologičtější i než výroba a likvidace baterií a i díky nižší spotřebě
Elektrobus od SORu vidím prvně. No, designově nejsem překvapen. Snad se jednou dožiju toho, že SOR vyrobí něco, co nebude vypadat zastarale nebo východoevropsky ošklivě.
vážně se tohle vyplatí, než netáhnout raději dráty? Vozit v každém vozidle baterie, které mají poměrně omezený dojezd, jsou težké, takže zvyšují spotřebu ai celkový provoz díky ztrátám vychází na km více než u trolejbusu. Nemluvě o životnosti baterií, když se to vozidlo točí pořád. Krom toho ty dráty jsou ekologičtější i než výroba a likvidace baterií a i díky nižší spotřebě
Mimo špičku á 30 minut, ve špičce 4x za hodinu. To je hodně na hraně, aby se trolej vyplatila.
http://www.portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L925101_220306_321913.pdf
A když je výluka, tak se stejně hodí parciální trolejbus, aby nebyly potřeba náhradní autobusy a ty mají také baterie… Tak proč ještě tahat dráty?