Průjezd Přerovem vždy byl a asi ještě nějakou dobu bude náročný jak časově, tak i na orientaci projíždějících řidičů. Pro přespolní řidiče je velkým problémem vůbec najít správnou cestu, protože možných tras průjezdu městem je více a v průběhu času se měnily – viz např. současná trasa přes ulici Polní a křižovatky u Tesca a Kazeta, která nahradila průjezd centrem via Palackého ul. Ve směru od Lipníka nad Bečvou, resp. Olomouce to ještě jde, ale několik křižovatek ve městě dává neznalému docela zabrat. Snad nejhorší vždy bylo „trefit“ správný směr na jih (Hulín, Otrokovice, Zlín) po projetí kolem vlakového a… Číst vice »
garfild
3 let
Zatím se,ještě kierowci tlačí přes Olomouc,otevřením eskapády se toho moc nezmění,je důležité dodělat dálnici k Říkovicím a časově bude výhodnější jet touto trasou,uleví se sice D46.Problémem je,že výše uvedení řidiči na předpisy nějak nedbají a lze očekávat,že se budou tlačit přes město,aby ušetřili za mýto.
Asd
3 let
Vzhledem k tomu že dostavba D1 je v nedohlednu, tak se ukazuje, jak moudré bylo zahájit a hlavně dokončit tuto stavbu. Přerov to sice nesnáší, ale aspoň to trošku pomůže.
Ano, dostavba D1 je v nedohlednu. V nejlepším případě tak do cca 5 let? Reálně to může být klidně 10 let!
Vladimir
3 let
Nadjezd u predmosti je za me super vec. Vzdy tam byl v podjezdu problem s dopravou. Co vsak nechapu je prutah v centru u tesca, za me to je absolutne chybny krok. Podobne exeprimenty uz delali ve vice mestech a doslo se k jasnemu zaveru: cim vice mesto je prujezdnejsi autem, tim vice aut jim jezdi. Je to logicke a jina cesta nez rychla dostavda D1 proste neni.
Boby
3 let
Pres Prerov jsem jel jednou v zivote a nikdy vic dokud nebude hotova D1. Vsechny co blokuji jeji dostavbu bych nechal sedet autech v tech prisernych kolonach.
Ne v autech. Na kolech. Tam je to výživnější a víc eko.
Zesp
3 let
A teď to je ještě umocněno tím, že dost řidičů radši už teď jede přes Přerov, než absolvovat totálně rozkopanou D46. A je to dost znát – už jen ty cizokrajné SPZ i na osobácích (dosud se tu potulovaly hlavně kamiony zbloudilé z dálnice) a kolony ještě výživnější, než obvykle… Asi si říkají, radši jedna velká kolona, než poskakovat po celé délce D46…
Ales K.
3 let
No hurá! Paráda. Čekáním před podjezdem u Lidlu či u přejezdu v Dluhonicích sem v součtu za posledních 10 let strávil odhadem tak týden čistého času….
pzag
3 let
Já v Přerově dlouho nebyl a dokážu si představit, že to uleví Kojetínské Husově, ta křižovatka tam byla šílená. Stejně tak křižovatka Kojetínská, Komenského, Velké Novosady. Nicméně si myslím, že se to stejně zasekne v Tovární, tam kolem Alberta.
Kolem Alberta u vyjezdu z AN to bude prestaveno a zkapacitneno jeste v ramci stavby „prutahu“. Poslednim uzkym hrdlem bude asi 400 metru Tovarni mezi koncem Alberta a koncem ulice v kriz. se Stefanikovou. Tam ma byt elipsoidni kruhac, ale to se moc nehybe kupredu.
Error
3 let
Spusteni estakady ocekavam s velkym napetim, sam si zatim moc nedovedu predstavit, jak se promitne do dopravy ve meste. A ze hustota provozu, alespon subjektivne, kazdym dnem roste. Krizovatka Dluhonska/Polni bude dost na ostre lokty, uz ted tam vznikaji zajimave situace, a to auta proudi jen z jednoho smeru. Kolikrat staci jeden kamion, ktery se chce dostat na celnici, a vznika dokonaly spunt.
Mezitím i dálnice bude málo, soudě dle současného přístupu k problematice. Nakonec se zbourá celé město a budou tudy jen projíždět miliony aut kamsi do dálky. Železnice přijde zrušit a most může být klidně spuštěn dolů. 🙂
Průjezd Přerovem vždy byl a asi ještě nějakou dobu bude náročný jak časově, tak i na orientaci projíždějících řidičů. Pro přespolní řidiče je velkým problémem vůbec najít správnou cestu, protože možných tras průjezdu městem je více a v průběhu času se měnily – viz např. současná trasa přes ulici Polní a křižovatky u Tesca a Kazeta, která nahradila průjezd centrem via Palackého ul. Ve směru od Lipníka nad Bečvou, resp. Olomouce to ještě jde, ale několik křižovatek ve městě dává neznalému docela zabrat. Snad nejhorší vždy bylo „trefit“ správný směr na jih (Hulín, Otrokovice, Zlín) po projetí kolem vlakového a… Číst vice »
Zatím se,ještě kierowci tlačí přes Olomouc,otevřením eskapády se toho moc nezmění,je důležité dodělat dálnici k Říkovicím a časově bude výhodnější jet touto trasou,uleví se sice D46.Problémem je,že výše uvedení řidiči na předpisy nějak nedbají a lze očekávat,že se budou tlačit přes město,aby ušetřili za mýto.
Vzhledem k tomu že dostavba D1 je v nedohlednu, tak se ukazuje, jak moudré bylo zahájit a hlavně dokončit tuto stavbu. Přerov to sice nesnáší, ale aspoň to trošku pomůže.
Ano, dostavba D1 je v nedohlednu. V nejlepším případě tak do cca 5 let? Reálně to může být klidně 10 let!
Nadjezd u predmosti je za me super vec. Vzdy tam byl v podjezdu problem s dopravou. Co vsak nechapu je prutah v centru u tesca, za me to je absolutne chybny krok. Podobne exeprimenty uz delali ve vice mestech a doslo se k jasnemu zaveru: cim vice mesto je prujezdnejsi autem, tim vice aut jim jezdi. Je to logicke a jina cesta nez rychla dostavda D1 proste neni.
Pres Prerov jsem jel jednou v zivote a nikdy vic dokud nebude hotova D1. Vsechny co blokuji jeji dostavbu bych nechal sedet autech v tech prisernych kolonach.
Ne v autech. Na kolech. Tam je to výživnější a víc eko.
A teď to je ještě umocněno tím, že dost řidičů radši už teď jede přes Přerov, než absolvovat totálně rozkopanou D46. A je to dost znát – už jen ty cizokrajné SPZ i na osobácích (dosud se tu potulovaly hlavně kamiony zbloudilé z dálnice) a kolony ještě výživnější, než obvykle… Asi si říkají, radši jedna velká kolona, než poskakovat po celé délce D46…
No hurá! Paráda. Čekáním před podjezdem u Lidlu či u přejezdu v Dluhonicích sem v součtu za posledních 10 let strávil odhadem tak týden čistého času….
Já v Přerově dlouho nebyl a dokážu si představit, že to uleví Kojetínské Husově, ta křižovatka tam byla šílená. Stejně tak křižovatka Kojetínská, Komenského, Velké Novosady. Nicméně si myslím, že se to stejně zasekne v Tovární, tam kolem Alberta.
Kolem Alberta to aspoň není lidem pod okny.
Inu, lidé lidem. Jako by ta auta snad provozoval někdo jiný… Otázkou ovšem je, zda jsou více za těmi okny, v Albertu anebo úplně jinde…
Kolem Alberta u vyjezdu z AN to bude prestaveno a zkapacitneno jeste v ramci stavby „prutahu“. Poslednim uzkym hrdlem bude asi 400 metru Tovarni mezi koncem Alberta a koncem ulice v kriz. se Stefanikovou. Tam ma byt elipsoidni kruhac, ale to se moc nehybe kupredu.
Spusteni estakady ocekavam s velkym napetim, sam si zatim moc nedovedu predstavit, jak se promitne do dopravy ve meste. A ze hustota provozu, alespon subjektivne, kazdym dnem roste. Krizovatka Dluhonska/Polni bude dost na ostre lokty, uz ted tam vznikaji zajimave situace, a to auta proudi jen z jednoho smeru. Kolikrat staci jeden kamion, ktery se chce dostat na celnici, a vznika dokonaly spunt.
Tam bude v dalsi stavbe kruhac
A kdy? Uz to bude peknych par let, co mel kruhac podle puvodnich planu stat.
Mezitím i dálnice bude málo, soudě dle současného přístupu k problematice. Nakonec se zbourá celé město a budou tudy jen projíždět miliony aut kamsi do dálky. Železnice přijde zrušit a most může být klidně spuštěn dolů. 🙂
Jak se říká. Řetěz je tak silný jako jeho nejslabší článek. Tady to bude opravdu křižovatka Polní/Dluhonska. Podobně jako v Olomouci kruhac u Globusu
Tam by už dávno mělo být adekvátní mimokoúrovňové napojení.