V Praze začíná oprava Ďáblické ulice, práce potrvají do konce roku
Ďáblická ulice v Praze. Foto: Google Street View
Součástí akce budou úpravy přechodů pro chodce nebo autobusové zastávky.
Součástí akce budou úpravy přechodů pro chodce nebo autobusové zastávky.
Tohle je vrchol, dva měsíce rekonstruovat 750 metrů ulice.
Dva měsíce? Poslední etapa skončí v říjnu :-).
Na opačném konci Prahy dělají 400 metrů 4 měsíce 😛
Drzí občani k tomu mají taky úderné a jadrné komentáře.
Celá tahle ulice by měla být zavřená pro tranzitní dopravu dlouhodobě. Řidiči mají vedle dálnici, která slouží tranzitu, tak ať si jezdí tam.
A kolik toho dálničně-relevantního tranzitu na té Ďáblické je?
Třeba drtivá většina aut která přijede od Březiněvsi a záměrně mine odbočku na dálnici?
Jedná se o tisíce aut denně včetně nákladních aut. Především tudy lidé ve špičkách objíždí kolony do centra i z centra. Nákladní auta nerespektují značky zákazu vjezdu. Plno řidičů výrazně překračuje rychlost, jezdí zde podle informativního radaru nad opravovaným úsekem, klidně i 100 km/h a tím je to pro ně tudy asi i rychlejší než po Cínovecké. Tahle ulice je opravdu zralá na výrazné zklidnění dopravy. Celý tranzit opravdu může jet po Cínovecké a nemusí v obytné čtvrti obtěžovat ani ohrožovat místní obyvatele. Plno dětí musí Ďáblickou přejít po cestě do školy a už tu byl i případ sraženého chlapce… Číst vice »
Pane, nelžete, je tam měření rychlosti a kilo se tam jet snad ani nedá, dyť to tam znám 🙂
Pane, asi to tam tedy moc neznáte. Neprojíždíte tam pouze jako tranzit?
Jako autorizovaná osoba jsem zpracovával posudek na tuto kokunikaci a k tomu co píšu mám podklady. Komunikace má ve vrchní části opravovaného úseku a dále až ke křižovatce s Žernoseckou pruhy v dálničních parametrech. To řidiče přímo svádí porušovat rychlost. Dle současných norem by měl být každý jízdní pruh o 1,0 až 0,75 metru užší.
Radar roky nefunguje a vědí to snad všichni až na Vás. Přetržené kabely z radaru vlály ještě nedávno ve vzduchu..
Jaké dálniční parametry? Normální ulice, zatím příliš nezmršená retardéry a podobnými nesmysly.
Ta komunikace je v příšerném stavu už řadu let. Lze jen kvitovat, že konečně začne její důkladná oprava včetně inženýrských sítí pod ní.
Nedělejte si přílišné iluze. Po opravě čekám, že tam budou pruhy pro cyklisty, běžkaře a pro kanoisty, přes silnici několik přechodů pro žáby a pro krtky a nejvyšší povolená rychlost 30.
Nebudou, v plánu je jen prostá výměna konstrukce vozovky a revitalizace nároží U Parkánu.