V Praze vyjede metrotramvaj. Kulaté výročí podzemní dráhy připomíná i hlášení stanic

Vůz T3SUCS ev. č. 7188 se speciálním polepem připomínajícím metro typu Ečs. Foto: DPPVůz T3SUCS ev. č. 7188 se speciálním polepem připomínajícím metro typu Ečs. Foto: DPP

Na čele vozu je umístěn originální znak pražského metra z vozů Ečs.

42 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Toto se libi uzivateli Krkonosske metro.

M 474 003

Urážka T3. Udělat z ní vydlabaný ingot.

libcha

Díky za aktualitku formou článku a přiložení jízdního řádu. Přečetl jsem si to cestou do práce a zrovna to vycházelo tak, že stačilo si malinko zajet a svezl jsem se na Zvonařku.

To upravené hlášení nemá chybu, jako „dveře se zavírají“ nebo „vystupujte vpravo“ … 🙂

dopravopat

Mohli by to zapožičiať do Bratislavy, aby sa to vyfotilo v tuneli. To by bola šotoakcia!

https://imhd.sk/ba/galeria-media/2/Elektri%C4%8Dky-vyh%C4%BEad%C3%A1vanie/130193/T2-ako-viano%C4%8Dn%C3%A1-elektri%C4%8Dka

Škrpál

Vyber na to peníze mezi slovenskými šotouši a můžete to mít. Myslím ale, že polepení bratislavské T3 by bylo levnější. A to metro bys pak měl dokonce úzkorozchodné. 😜

dopravopat

Samozrejme ze polepy by boli lacnejšie aké preprava celej T3 z Prahy. Žartoval som.

Jindra

K2 bude někde jezdit?

Vojta Svobodný

To je hezké, nicméně trochu smutné, že jako tzv retrolinka působí polovina tramvaji i metra…
V Německu je MHD stále na mnohonásobne vyšší úrovni…

Osamělý Vlk

Zkuste si projet Pařížské metro, tam je ještě pořád legendární otevírání dveří na kličku. Jako blbé u pražské dopravy je, že ty tramvaje jsou vysoké, ale jinak by starší vozy tolik nevadily, pokud fungují.

Martin Jedlička

Tak, teď už jsem viděl všechno

Chleba Nakup

Toto metro by se mohlo líbit v Brně.

náhodný kolemčtenář

Ano, tramvajové tunely přibývají, jsou i „podzemní“ stanice, už jen chybí ty metrovozy 🙂

Jan

Tohle by se jako připomínka metrotramvaje mělo tahat za muzejní Ečs tunelama.
Pro srovnání záměru a výsledku.

Samozřejmě vím, ze je to blbost.
Ale když kosočtvercovina, tak na druhou.

Zbývá pro připomínku koňky zkřížit kolotoč před NTM s T3 a udělat sunuté Pfederplato.

Radek

V Praze je možný všechno. Teď si zrovna naftové autobusy hrají na trolejbusy.

Miloš

Pokusy při výběru dodavatele se moc neosvědčily. Starý z Plzně koupený trolejbus Tr 24 a nový Tr 36 asi problémy moc nemají.

Martin Liška

To se děje i v Plzni na lince 14.

Jan T.

Nehrají, to je regulérní náhradní doprava, každý autobus to musí mít jako cedulku za oknem 🙂

Danny

Ale jo…beru jako nápad k výročí. To, že mi to příjde jako kýč z obchodu s matrjoškami je můj problém.

Škrpál

DPP by měl zřídit hop-on hop-off linku s intervalem 10 minut s opravdu historickými tramvajemi s celodenním jízdným nejméně 30 € za osobu a tento nesmysl zrušit.

Kandelábr

„Kulaté výročí pozemní dráhy‘

Pozemní dráha má výročí až příští rok

Robert Pražák

Nemá. Trasa C vyjela z Kačerova na Florenc 9.5.1974.

Antonín

Ano, ale podzemní, nikoli pozemní – ta má až za rok 150… Je tam ona chyba.

Robert Pražák

Aha, no jo, jsem nepozorný. Vidím logo metra a jedu na první signální. Moje vina.

Osamělý Vlk

9.5.2024 je za jak dlouho?

Antonín

Ano podzemní, pozemní 23.9.2025!!!, to vyjela koňka

Osamělý Vlk

Ok, moje přehlédnutí.

Jan T.

Za rok bude doufám polep s těma koňma.

Kat

Mozna by, misto toho cirkusu, stalo za to stanice k 50. vyroci poradne vycistit. Spina, zaslost a taggy kam se podivas…

Osamělý Vlk

Jako asi by to bylo fajn. Blbý je, že ty graffitti se běžně nečistí, což znamená, že to bude těžší. Jako relativně nové taggy malého rázu odstraníš celkem v pohodě i do 5 minut s lihem a houbičkou. Starší nedáš ani za hodinu. Jako, ty, co to dělají, by chtělo potrestat tím, aby si to vyzkoušeli sami odstranit. Řekl bych, že tohle by většinu z nich odradilo od dalšího taggování.

Miloš

Napřed je nutné je chytit.
Jinak, podle mě je tagování hnus o ničem, ale už jsem viděl dost více či někdy třeba i trochu méně, ale stále povedených graffiti. A to i na vozech MHD.

Osamělý Vlk

Jako jo. Ostatně, teď nedávno ukázali pěkný výtvor pomocí sprejů, kdy to dokonce bylo oficiálně vytvářené dílo. A jsou graffitti, které jsou docela OK. Ale ty taggy jsou potřeba ukázat, jak velké nedostatky jejich tvůrce má v určité oblasti. A že je mají velké.
Nutno říct, že pár graffitti jsem neodstraňoval úplně rád, ale musel jsem proto, že zásah do taggu musel poškodit i tohle. nějak smysluplné, byť stále nelegální.

Michal M

Je tam jen jedno G.

TTexasT

Supr, vtipné, fandím. Každý nápad, který přitáhne pozornost k MHD, je správný.

Miloš

Třeba zdražení jízdného? 😃.

Osamělý Vlk

Tak takovéhle věci vždycky přitáhnou pozornost.

Mickey

Je to potřeba jako sůl.

michal.s

🤦‍♂️

Kubrt

Ber to pozitivně, zřejmě všechny opravdové problémy má DPP vyřešeny, takže zbývají zdroje na bizar.
Nemám nic proti „péči o historii“ u veřejných subjektů, placených primárně za jiným účelem, ale tohle je fakt úlet, nemající s historií co dělat.

Martin

Náhodou dobrý nápad:-)

Twix

Tak pokud se jedná o nějakou folii, kde stačilo zaplatit grafické studio, vyrobit to a nalepit, a pořád to bylo levnější než oprava nějaké bezvýznamné výhybky nebo stavba jednoho přístřešku (což samozřejmě nevím), tak asi není potřeba argumentovat vyhazováním peněz a upřednostňováním jiných věcí. Ale úlet to opravdu je, pozornost to upoutá ale úplně nevím jestli toto na retro linku patří.

Jan T.

Zase jeden co nerozumí, že tohle si řeší třeba sama vozovna Střešovice a opravdové problémy zas mají na starosti na ředitelství, respektive magistrátu. Jedna ozdobená tramvaj stojí určitě míň než každoroční várka „vánoček“. Pozornost to přiláká, pro turisty další důvod proč navštívit muzeum, projet se linkou 23, účastnit se oslav výročí, takže svůj účel to plní.