V Praze vyjede metrotramvaj. Kulaté výročí podzemní dráhy připomíná i hlášení stanic
Vůz T3SUCS ev. č. 7188 se speciálním polepem připomínajícím metro typu Ečs. Foto: DPP
Na čele vozu je umístěn originální znak pražského metra z vozů Ečs.
Toto se libi uzivateli Krkonosske metro.
Urážka T3. Udělat z ní vydlabaný ingot.
Díky za aktualitku formou článku a přiložení jízdního řádu. Přečetl jsem si to cestou do práce a zrovna to vycházelo tak, že stačilo si malinko zajet a svezl jsem se na Zvonařku.
To upravené hlášení nemá chybu, jako „dveře se zavírají“ nebo „vystupujte vpravo“ … 🙂
Mohli by to zapožičiať do Bratislavy, aby sa to vyfotilo v tuneli. To by bola šotoakcia!
https://imhd.sk/ba/galeria-media/2/Elektri%C4%8Dky-vyh%C4%BEad%C3%A1vanie/130193/T2-ako-viano%C4%8Dn%C3%A1-elektri%C4%8Dka
Vyber na to peníze mezi slovenskými šotouši a můžete to mít. Myslím ale, že polepení bratislavské T3 by bylo levnější. A to metro bys pak měl dokonce úzkorozchodné. 😜
Samozrejme ze polepy by boli lacnejšie aké preprava celej T3 z Prahy. Žartoval som.
K2 bude někde jezdit?
To je hezké, nicméně trochu smutné, že jako tzv retrolinka působí polovina tramvaji i metra…
V Německu je MHD stále na mnohonásobne vyšší úrovni…
Zkuste si projet Pařížské metro, tam je ještě pořád legendární otevírání dveří na kličku. Jako blbé u pražské dopravy je, že ty tramvaje jsou vysoké, ale jinak by starší vozy tolik nevadily, pokud fungují.
Tak, teď už jsem viděl všechno
Toto metro by se mohlo líbit v Brně.
Ano, tramvajové tunely přibývají, jsou i „podzemní“ stanice, už jen chybí ty metrovozy 🙂
Tohle by se jako připomínka metrotramvaje mělo tahat za muzejní Ečs tunelama.
Pro srovnání záměru a výsledku.
Samozřejmě vím, ze je to blbost.
Ale když kosočtvercovina, tak na druhou.
Zbývá pro připomínku koňky zkřížit kolotoč před NTM s T3 a udělat sunuté Pfederplato.
V Praze je možný všechno. Teď si zrovna naftové autobusy hrají na trolejbusy.
Pokusy při výběru dodavatele se moc neosvědčily. Starý z Plzně koupený trolejbus Tr 24 a nový Tr 36 asi problémy moc nemají.
To se děje i v Plzni na lince 14.
Nehrají, to je regulérní náhradní doprava, každý autobus to musí mít jako cedulku za oknem 🙂
Ale jo…beru jako nápad k výročí. To, že mi to příjde jako kýč z obchodu s matrjoškami je můj problém.
DPP by měl zřídit hop-on hop-off linku s intervalem 10 minut s opravdu historickými tramvajemi s celodenním jízdným nejméně 30 € za osobu a tento nesmysl zrušit.
„Kulaté výročí pozemní dráhy‘
Pozemní dráha má výročí až příští rok
Nemá. Trasa C vyjela z Kačerova na Florenc 9.5.1974.
Ano, ale podzemní, nikoli pozemní – ta má až za rok 150… Je tam ona chyba.
Aha, no jo, jsem nepozorný. Vidím logo metra a jedu na první signální. Moje vina.
9.5.2024 je za jak dlouho?
Ano podzemní, pozemní 23.9.2025!!!, to vyjela koňka
Ok, moje přehlédnutí.
Za rok bude doufám polep s těma koňma.
Mozna by, misto toho cirkusu, stalo za to stanice k 50. vyroci poradne vycistit. Spina, zaslost a taggy kam se podivas…
Jako asi by to bylo fajn. Blbý je, že ty graffitti se běžně nečistí, což znamená, že to bude těžší. Jako relativně nové taggy malého rázu odstraníš celkem v pohodě i do 5 minut s lihem a houbičkou. Starší nedáš ani za hodinu. Jako, ty, co to dělají, by chtělo potrestat tím, aby si to vyzkoušeli sami odstranit. Řekl bych, že tohle by většinu z nich odradilo od dalšího taggování.
Napřed je nutné je chytit.
Jinak, podle mě je tagování hnus o ničem, ale už jsem viděl dost více či někdy třeba i trochu méně, ale stále povedených graffiti. A to i na vozech MHD.
Jako jo. Ostatně, teď nedávno ukázali pěkný výtvor pomocí sprejů, kdy to dokonce bylo oficiálně vytvářené dílo. A jsou graffitti, které jsou docela OK. Ale ty taggy jsou potřeba ukázat, jak velké nedostatky jejich tvůrce má v určité oblasti. A že je mají velké.
Nutno říct, že pár graffitti jsem neodstraňoval úplně rád, ale musel jsem proto, že zásah do taggu musel poškodit i tohle. nějak smysluplné, byť stále nelegální.
Je tam jen jedno G.
Supr, vtipné, fandím. Každý nápad, který přitáhne pozornost k MHD, je správný.
Třeba zdražení jízdného? 😃.
Tak takovéhle věci vždycky přitáhnou pozornost.
Je to potřeba jako sůl.
🤦♂️
Ber to pozitivně, zřejmě všechny opravdové problémy má DPP vyřešeny, takže zbývají zdroje na bizar.
Nemám nic proti „péči o historii“ u veřejných subjektů, placených primárně za jiným účelem, ale tohle je fakt úlet, nemající s historií co dělat.
Náhodou dobrý nápad:-)
Tak pokud se jedná o nějakou folii, kde stačilo zaplatit grafické studio, vyrobit to a nalepit, a pořád to bylo levnější než oprava nějaké bezvýznamné výhybky nebo stavba jednoho přístřešku (což samozřejmě nevím), tak asi není potřeba argumentovat vyhazováním peněz a upřednostňováním jiných věcí. Ale úlet to opravdu je, pozornost to upoutá ale úplně nevím jestli toto na retro linku patří.
Zase jeden co nerozumí, že tohle si řeší třeba sama vozovna Střešovice a opravdové problémy zas mají na starosti na ředitelství, respektive magistrátu. Jedna ozdobená tramvaj stojí určitě míň než každoroční várka „vánoček“. Pozornost to přiláká, pro turisty další důvod proč navštívit muzeum, projet se linkou 23, účastnit se oslav výročí, takže svůj účel to plní.
Co mi ta metrotramvaj jenom připomíná?
„What the hell is this?!“
https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse1.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DOIP.xtI1o6R-vAZypsAW8h6Y-QHaDw%26pid%3DApi&f=1&ipt=405c81a212597dab7b8ca45c997eac5806e93487b14cb668bbe56cd474a35ed8&ipo=images