V Postoloprtech se kvůli dálnici D7 za 60 milionů přesune fotbalové hřiště
Nový úsek D7 Postoloprty - Bitozeves. Pramen: MDČR
Přesun hřiště platí stát, stavba pětikilometrového úseku dálnice by měla začít za čtyři roky.
Přesun hřiště platí stát, stavba pětikilometrového úseku dálnice by měla začít za čtyři roky.
Přesun o 30 metrů za 60 milionů??? A to budou hrát fotbal hned vedle dálnice? Hlavně, aby balón neskončil na dálnici, když někdo přestřelí branku 😀
To je teda opravdu novinka, o presunu fotbaloveho hriste ze vi snad 20 let. Problem byl kdo to zaplati – v tomto sporu nakonec vyhraly Postoloprty, ale to uz je taky 5 let zpatky. I tak se melo zacit stavet 2022, nasledne se to zmenilo na 2023 kvuli vyreseni zaplavoveho uzemi Ohre. Kde se ted ale vzaly ty dalsi 2 roky navic, to teda opravdu nechapu.
A v Anglii se nebojí vykoupit obytný domy a zbořit kvůli stavbě dálnice. Znám pár míst, kde kdyby vykoupili (za motivační castky) starý domy a rozšířily okresku na 2+2, tak není třeba desítky let čekat na dálnici…
Tak jistě, silnice je potřebnější než dům… Hlavně, že už nevíme, kam s těmi auty ve městech.
František: Šukafon do každého dvorku!!
Proč e začne stavět zase tak pozdě? Nejsem místní tak nevím. Ale číst ve článcích to, že se začne stavět za roky a roky je fakt skličující.
Proč skličující? Nějaká duševní závislost na asfaltu?
60 mil. na stadion s 200 misty? Neni tam chyba v desetinne carce?
To víte, někde je problém ohledně pár tisíc, jinde zase létají miliony sem a tam.
Co je vozit taxíkem do Blšan…to vyjde určitě levněji…
Vzhledem k tomu, že Postoloprtům nefandím, tak je mi to celkem jedno. Nicméně, za takové peníze by si mohli pronajmout i Stadion Evžena Rošického na Strahově.
Řekl bych že ne, viz obdobný problém při stavbě D3 – Neplachov. Tam to také bylo řádově stejné, jenom si to musela obec zaplatit většinou ze svého a z dotací, ŘSD platilo jen odkoupení starého hřiště.
https://budejovice.rozhlas.cz/obec-neplachov-prisla-kvuli-stavbe-dalnice-o-fotbalove-hriste-7232984
Už je vyřešený most přes Ohři a nivu? Protože to byl další velký problém. Po povodních se aktualizovaly plány a bylo potřeba předělat i tuhle estakádu.
Je to jasný, situace typu: Franto potřebuju pomoc, zařiď ať ta silnice vede tak, aby se musel stavět novej stadion… Ve vesnici, kde máme chalupu, chtěli místní fotbalisti jen příspěvek na opravu střídaček a koukali na ně jak na zločince. Postoloprty si to hold umí zařídit to jest pravda.
Není to zbytečně brzo? Proč ne ZS 2030 a UP 2034?
Jsou chvíle, kdy by se optimisté měli popravovat…
Už vidím že místní fotbalisté budou blokovat stavbu , takže dálnice nebude
Než přesouvat fotbalové hřiště, nebylo by lepší udělat nové???
Poslyšte, Jůza, co vy si vlastně představujete pod takovým… „přesunem fotbalového hřiště“? 🙂
V Mostě přesouvali dost velký kostel. To hřiště bude o dost lehčí, ale stejně …
Udajne k tomu hristi maji vztah, pry je tam vitezna atmosfera tak co se da delat, musi se presunout.
Okresní přebor je okresní přebor…
Tak na fotkách z letadla je vidět, že je tam tráva spíš rezavá než zelená. Skoro bych řekl, že se na přesouvaném hřišti už pár let nehraje a zápasům slouží to druhé, severněji položené. 😀
To mají ještě dobré. V Brandýse nad Orlicí jim je chtěli místo posunu zrušit, tak začali vymýšlet stěhování využívané zastávky z města do lesa/na pole…
Ctu spravne ze tahle stavba je posledni a D7 bude kompletni?
nebude kompletní
Bude kompletní, ale v plánu jsou ještě úpravy (ztřípruhování) 0-7 km.
Kde jste se dočetl o „ztřípruhování“ D7 mezi Exity 2 (Aviatická) a 7 (Makotřasy)? Na ŘSD v plánovaných stavbách ani studiích nic takového není. V nejbližších letech se má dělat přeložka I/7 resp. nově součást D0 na východ od „Na Padesátníku“ s nynějším přechodem pro chodce s 3+3 pruhy, přestavba MUK Aviatická a vzájemné 4-pruhové propojení na D0. O rozšíření dále ve směru D7 nikde nic, nicméně zrovna zmíněný úsek je jako jediný z D7 ve staré nevyhovující šířkové kategorii S22/100, přestavba by tak dávala smysl, je to „pouhých“ 5km.
Nevím, kde to četl pán, ale myslím, že v EIA na přeložku silnice II/240 jsem něco takového viděl. Ale nemám čas to zkontrolovat, mohu se mýlit.
jo už jsem taky zkoušel víc hledat, v souvislosti s přeložkou II/240 by měly být MUK nachystané na výhledových 3+3 pruhy, ale asi samotné rozšíření 5km úseku není úplně na pořadu dne, což i vzhledem k aktuálním intenzitám dává smysl
Stavba Praha – Slaný, modernizace je projektována v kategoriích D 33,5/120, variantně D 28/120 a R 24,5/100 a měří 16,480 km. V srpnu 2017 zpracoval Pragoprojekt studii. Předmětem stavby je rozšíření stávající dálnice D7, která byla vybudována v úseku Praha – Makotřasy v kategorii S 22/100 bez přídatných pruhů na šestipruh kategorie D 33,5/120, resp. D 28/120 šestipruh bez odstavného. Křižovatky budou doplněny o přídatné pruhy. V úseku Makotřasy – Knovíz proběhne modernizace dálnice bez rozšíření, tj. bude zachován stávající stav – čtyřpruh kategorie R 24,5/100. Součástí stavby jsou úpravy 3 MÚK (Makotřasy, Bouchalka a Knovíz), rozšíření 6 dálničních mostů,… Číst vice »
Úsek Praha-Chomutov by měl být kompletní včetně napojení na Pražský okruh. Jestli se plánuje nějaká úprava směrem ke státní hranici, to jsem nenašel.
V současné době je tento úsek naplánován, že se bude stavět jako poslední.
Staví ,ale neexistuje objízdná trasa od Panenského Týnce na Lotouš !!!
O tomhle se mluví snad od roku 2000, to si pamatuju ještě jako dítě školou povinné. To jsem zvědavý, kdy podaří zlikvidovat zbylé nejpalčivější problémy D7 (křížení se zatím v daných místech neexistující D0, průjezd Lotouší, most u Kutrovic a úsek Louny-obchvat Sulce). Stavba D7 z Chomutova do Prahy, což je necelých 100 km bude trvat jako jedno pracovní období jednoho lidského života, tj. cca 40 let, to člověk prostě nepochopí. A to už existuje kus před Prahou ještě z dob komunismu, tzn. před rokem 1990!! Tohle fakt člověk nepochopí. Když si tuhle obludnou pomalost člověk uvědomí, tak se dá… Číst vice »
Zbývající část D7 má zahájení stavby 2023, tak snad se nevyskytnou žádné problémy.
Máte pravdu, D7 je ostuda ČR. Staví se od 1962 tudíž je ( na otevření) nejstarší dálnicí v ČR, postaví pol. obchvaty jó a počítaj že to postaví (plný profil) za pár let ok, jenomže když se blíží termín tak nemají peníze a když mají peníze tak to musí dát do něco jinýho. NECHÁPU!!!!!!!!!
Nestaví se od roku 1962, ale postupně jednotlivé úseky. Nesmyslná interpretace.
První úsek Ruzyně – Přední Kopanina (dnes křižovatka Aviatická) je vidět rozestavěn na ortofotomapě z roku 1953. Takže žádných 40 let….
Mezitím si třeba naopak pomalu uvědomí obludnost té stavby. 🙂
Divím se, že to hřiště nepřesunuli mnohem dál. Takhle bude stát hned vedle té dálnice, což mi s ohledem na splodiny nepřipadá na sport úplně ideální.
Jaké zplodiny? Auta přece čistí vzduch, proto je potřeba jim naopak věnovat více místa a 100% podíl na dopravě! 🙂
Kdyby se ti čutálisti necukali kvůli pár šatnám, mohl ten úsek dávno stát…
Mluvil byste stejně, kdyby tam nestálo hřiště, ale Váš dům?
Jde o to, že čutálistům byla navrhnuta kompenzace v plné výši (nové místo včetně hřiště a zázemí), jim šlo jen o šatny o nic jiného… A srovnávat hřiště s domem je ubohost…
Pokud je kvůli stavbě někomu něco vyvlastněno, pak je spravedlivé a zcela na místě mu uhradit náklady či škodu, které mu tím vzniknou. Ne jen nějakou odhadní cenu, za kterou zpravidla není možné odpovídající náhradu včetně stěhování pořídit. Materiální náhrada (kus za kus včetně zprovoznění a stěhování) je nejspravedlivější, sníží na jedné straně možnost okradení toho, jehož majetek se zabírá, na druhé straně i možnost spekulativního obohacení. Pokud je ve veřejném zájmu konkrétní stavbu někudy postavit, pak je ve veřejném zájmu i spravedlivě se vypořádat s tím, jehož majetek se pro stavbu zabere.
Ubohost je Vaše uvažování.Jednou jim chtějí vzít něco,co si ti lidé (čutálisti) sami léta budovali,tak mají nárok na adekvátní nahradu.Pracují velmi dobře s mládeží a proto je dobře,že si to i přes obrovský tlak zhotoviteke dálnice vydupali.Držím jim palce a moc jim to přeji.
Vy asi nejezdíte po R7/D7 téměř každý den do práce, že? Kdyby jo, mluvil byste jinak a také by Vás skluz kvůli nějakým převlíkárnám štval… Ta silnice je přetížená a každý kdo dojíždí do Prahy a zpět téměř denně ví, že to je nutnost… Než ty šatny postavili, tak už se vědělo, že tam ta dálnice bude… (záměr?)
Off-topic, ale to bych teda chtěl, denně dojíždět do Prahy od Postoloprt nebo dál… přetížená samozřejmě je, zčásti tedy kamiony.
Normální jízdou jsem v Praze (tam kam potřebuji) za 40 minut… Pražským to z centra trvá stejně dlouho. Takže se to celkem dá, ale občas je to opruz…
Tak jezděte do té práce autobusem nebo vlakem a nepruďte sebe i ostatní, když už musíte pracovat zrovna v Praze.
Nebudete tomu věřit, ale ten autobus využívá tu silnici, o které se jedná, úplně stejně jako auto…
BTW… stejně to dopadlo tak, jako by to dopadlo tehdy… Mohlo to být už dávno hotové, ale chápu, v Postoloprtech je to samej Messi, Pelé, Ronaldo…
Čutálístům nemá být přiznáno vlastnické právo?
V tomto případě ano. Bral bych to všema deseti.
Kdyby se necukali, tak nemají kde hrát. Takhle jim ŘSD zaplatí nový stadion.
Kdyby jim stát dal ty prachy rovnou, tak to mohlo dávno stát. Do sportu stejně stát lije spoustu peněz, takže předpokládám, že to drhlo jenom na byrokracii. Mě osobně jako daňovému poplatníkovi tahle investice připadá OK.
Pokud vím, tak tu nabídku dostali… Evidentně by to tam chtělo míň hlavičkovat
Na Černém Balogu to vymysleli dobře a všichni jsou spokojení…