V Porubě otevírají vylepšenou tramvajovou trať, je tišší a zatravněná
Modernizace tramvajové trati na Opavské ulici v Porubě. Foto: DPO
Práce probíhaly kvůli termínům nepřetržitě. Modernizace tramvajových tratí se přesunou na jih Ostravy.
Nejezdím tím směrem často, ale nepamatuji, že bych někdy na dopravní stavbě viděl takový provoz dělníků i techniky. Zajímalo by mne, proč to najednou šlo. ˇJen se bojím, že to byla jen taková volební vějička.
Termín byl letní prázdniny, kdy je nižší provoz, jinak by dále nejezdily tramvaje a náhradní doprava autobusy by zablokovala celou Porubu. Chce to trochu přemýšlet.
Tišší bohužel vůbec není. Řekl bych, že je naopak ještě hlučnější. A to jsem jim fakt věřil.
Víte co, bežte se postavit na Výškovickou, kde už to je dva roky, a nežvaňte nesmysly!
Tak to vůbec. Zvuk z podvozku teď v podstatě nejde slyšet, vibrace to samé. Jednoznačné zlepšení! Samotná tramvaj samozřejmě tišší není, ta dělá pořád stejný zvuk, ale už se tolik nešíří.
Jsem poměrně zvědav. Makali na tom opravdu pěkně. A jsem zvědav, co nový systém pevné dráhy. Vypadá to hezky.
Nikdy jsem v ČR neviděl, aby se na stavbě takto makalo. Za to ostravskému DPO díky. Nelze si ale nepoložil otázku, proč takové tempo nevidíme u dalších staveb. Například mnoholeté terorizování Porubanů mosty na Rudné a současně Svinovske mosty. O ujeté zdi na Prodloužené Rudné, kdy opravu na 3 dny řešil 3/4 roku odstavený bagr v daném místě, který nikdy nikdo neviděl v akci ani nemluvě. A na závěr stavba, která Ostravě působí věhlas v mezinárodním měřítku – tankodrom D1 je v neprovozuschopnem stavu více než 10 let. Každá z těchto staveb patří nějaké organizací placené z našich daní. Jaktože… Číst vice »
tankodromu na D1 už konkuruje tankodrom na polské straně na x místech(s rychlostním omezením). Tam kde se spojuje S1 a A1
To by jsme onemocněli, zbláznili se, kdyby Svinovské mosty nebyly někde zavřené….. to už je taková tradice Ostravských komunikací!
Tady není tráva,ale rozchodníky,kteří jsou i na f.mostech a mezi hr.kostel-poliklinika.bezudrzbova zeleň měnící barvu podle ročního období.
Nevybavuju si, že bych kdy viděl dopravní stavbu, kde se pracovalo tak intenzivně.
Konečně!
Tramvajové tratě, kterou jsou zatravněné se sekají a nebo stačí jen provoz, aby tráva nepřerostla?
Mám pocit, že provoz to vyřeší. Aspoň v Praze jsem neviděl, že by to někdy sekali.
Na Jihu u Kotvy to sekaji jak traktůrkem tak s ruční sekačkou kde se nedostane, a celkem pravidelně.
Jo, seká se. Ale ne nějak extra často. Ono by to strašně zdivočelo v částech kde to nesekne pluh.
DPO musím pochválit, o tratě se starají dobře a snaží se neprodlužovat výluky nad nezbytnou délku.
Tak teď se už možná konečně postarají o nefunkční terminály ve vozech.