dpp

V Porubě otevírají vylepšenou tramvajovou trať, je tišší a zatravněná

Modernizace tramvajové trati na Opavské ulici v Porubě. Foto: DPOModernizace tramvajové trati na Opavské ulici v Porubě. Foto: DPO

Práce probíhaly kvůli termínům nepřetržitě. Modernizace tramvajových tratí se přesunou na jih Ostravy.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr

Nejezdím tím směrem často, ale nepamatuji, že bych někdy na dopravní stavbě viděl takový provoz dělníků i techniky. Zajímalo by mne, proč to najednou šlo. ˇJen se bojím, že to byla jen taková volební vějička.

Cestující

Termín byl letní prázdniny, kdy je nižší provoz, jinak by dále nejezdily tramvaje a náhradní doprava autobusy by zablokovala celou Porubu. Chce to trochu přemýšlet.

Adam

Tišší bohužel vůbec není. Řekl bych, že je naopak ještě hlučnější. A to jsem jim fakt věřil.

Cestující

Víte co, bežte se postavit na Výškovickou, kde už to je dva roky, a nežvaňte nesmysly!

Marek

Tak to vůbec. Zvuk z podvozku teď v podstatě nejde slyšet, vibrace to samé. Jednoznačné zlepšení! Samotná tramvaj samozřejmě tišší není, ta dělá pořád stejný zvuk, ale už se tolik nešíří.

zdeněk

Jsem poměrně zvědav. Makali na tom opravdu pěkně. A jsem zvědav, co nový systém pevné dráhy. Vypadá to hezky.

rumpeak

Nikdy jsem v ČR neviděl, aby se na stavbě takto makalo. Za to ostravskému DPO díky. Nelze si ale nepoložil otázku, proč takové tempo nevidíme u dalších staveb. Například mnoholeté terorizování Porubanů mosty na Rudné a současně Svinovske mosty. O ujeté zdi na Prodloužené Rudné, kdy opravu na 3 dny řešil 3/4 roku odstavený bagr v daném místě, který nikdy nikdo neviděl v akci ani nemluvě. A na závěr stavba, která Ostravě působí věhlas v mezinárodním měřítku – tankodrom D1 je v neprovozuschopnem stavu více než 10 let. Každá z těchto staveb patří nějaké organizací placené z našich daní. Jaktože… Číst vice »

PetrD

tankodromu na D1 už konkuruje tankodrom na polské straně na x místech(s rychlostním omezením). Tam kde se spojuje S1 a A1

Cestující

To by jsme onemocněli, zbláznili se, kdyby Svinovské mosty nebyly někde zavřené….. to už je taková tradice Ostravských komunikací!

Jura

Tady není tráva,ale rozchodníky,kteří jsou i na f.mostech a mezi hr.kostel-poliklinika.bezudrzbova zeleň měnící barvu podle ročního období.

Koloušek

Nevybavuju si, že bych kdy viděl dopravní stavbu, kde se pracovalo tak intenzivně.

M.

Konečně!

Josef

Tramvajové tratě, kterou jsou zatravněné se sekají a nebo stačí jen provoz, aby tráva nepřerostla?

Robert Pražák

Mám pocit, že provoz to vyřeší. Aspoň v Praze jsem neviděl, že by to někdy sekali.

Jarek

Na Jihu u Kotvy to sekaji jak traktůrkem tak s ruční sekačkou kde se nedostane, a celkem pravidelně.

Y.K.

Jo, seká se. Ale ne nějak extra často. Ono by to strašně zdivočelo v částech kde to nesekne pluh.

Marian Kechlibar

DPO musím pochválit, o tratě se starají dobře a snaží se neprodlužovat výluky nad nezbytnou délku.

Jméno

Tak teď se už možná konečně postarají o nefunkční terminály ve vozech.